Dit gebeurt als Vlaanderen de onafhankelijkheid uitroept.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
[/quote]
Veel van die rakkers 'uit 1302' weten wellicht niet eens welke de juiste vlag is. De Leeuw als symbool is in elk geval geen exclusief Vlaanders privilege; Brabant dat ooit het Stad + bijna de hele Parking innam; heeft bv.ook een leeuwtje als token. Het Vlaamse Gewest heeft nu een "heraldisch" teken waarin de meeste externe waarnemers nooit een leeuw zouden vermoeden. De Vlaamsche Leeuw, althans wat er van over blijft, is een van de vele slachtoffers van de Picasso-stijl.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Scholier(17) wiens Vlaamse leeuwenvlag werd afgenomen door leerkracht "Congolese vlaggen ware geen probleem ", die van mij wel.
HLN
HLN
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Is het niet merkwaardig dat sommige ultra-conservatieven,mensengroepen die liefst "alles houden zoals het altijd was, (flaminganten ?) zich dan toch progressief gaan opstellen als ze, totaal inkonsekwent, gaan ijveren voor de afbraak van een 200-jarig skelet (structuren) van de Staat waarin ze leven ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Conservatieven willen niet "alles houden zoals het altijd was". Ze hebben hun voorkeuren omtrent bepaalde aspecten van het leven die ze willen conserveren - bijv. het ongeboren leven beschermen - terwijl ze zaken die van meet af aan fout zijn geconstrueerd - bijv. belgië - willen ombouwen tot iets dat voor iedereen kan werken.socrates schreef: ↑14 mei 2024, 21:43Is het niet merkwaardig dat sommige ultra-conservatieven,mensengroepen die liefst "alles houden zoals het altijd was, (flaminganten ?) zich dan toch progressief gaan opstellen als ze, totaal inkonsekwent, gaan ijveren voor de afbraak van een 200-jarig skelet (structuren) van de Staat waarin ze leven ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.