Dit gebeurt als Vlaanderen de onafhankelijkheid uitroept.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Wie zijn dan die "wij" de senioren ??twistenopdemaan schreef: ↑02 jun 2024, 10:04Waarom niet in het Arabisch in een onafhankelijk Vlaanderen zullen wij de macht overnemen samen met het Vlaamse blok
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Met de extreemrechtse partijen Vlaams Belang, de PVV van Wilders, het Hongarije van Orban en met Meloni van Italie, zitten er serieus wat Trojaanse Paarden in Europa die de werking van Europa ernstig kunnen dwarsbomen en zelfs kunnen saboteren ten voordele van Poetin
Spinnst du oder was
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Deze zondag keek ik naar het duel, die vooruit heeft nog de neiging om de andere onder tafel te klappen. Die Dewinter was vroeger ook zo, nu wat grijzer/wijzer. Omdat hij zo kalm bleef en niet kon peilen moest hij zichzelf opvreten.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Ik ben tegen spitsen, maar stel wel vast dat wij dringend asbest moeten verwijderen, de wallen niet. Wij dingen moeten renoveren en isoleren de walen niet! Wij stookolie moeten verwijderen, de Walen niet! Wij een digitale meter MOETEN plaatsen de Walen niet! Wij een asbest attest moeten hebben de Walen niet! Wij verplicht worden reclame te ondergaan zonder te kunnen doorspoelen op tv zenders de Walen niet enz
Spinnst du oder was
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Dat is toch eigen aan de zo lang gewenste autonomie ? Wat wij zelf doen,doen we toch beter ?twistenopdemaan schreef: ↑04 jun 2024, 15:22Ik ben tegen spitsen, maar stel wel vast dat wij dringend asbest moeten verwijderen, de wallen niet. Wij dingen moeten renoveren en isoleren de walen niet! Wij stookolie moeten verwijderen, de Walen niet! Wij een digitale meter MOETEN plaatsen de Walen niet! Wij een asbest attest moeten hebben de Walen niet! Wij verplicht worden reclame te ondergaan zonder te kunnen doorspoelen op tv zenders de Walen niet enz
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wij moeten vanalles doen en betalen. De anderen niet en ze rekenen erop dat wij vroeg of laat toch voor hen zullen bijbetalen, zoals we al altijd gedaan hebben.
Zeker niet voor splitsen stemmen.
Zeker niet voor splitsen stemmen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Misschien moet De Vlaamse Canon dan toch maar verplicht worden op school.
Naar aanleiding van de verkiezingsreeks Eerste Keus laat directeur Quaghebeur van het Guldensporencollege in Kortrijk opmerken dat: "de helft van de leerlingen nog nooit van Tom Waes gehoord had toen die hier toekwam.”
Naar aanleiding van de verkiezingsreeks Eerste Keus laat directeur Quaghebeur van het Guldensporencollege in Kortrijk opmerken dat: "de helft van de leerlingen nog nooit van Tom Waes gehoord had toen die hier toekwam.”
-
ET, spreek over zaken waar je enige kennis (hoe weinig ook) van hebt, maar laat een discussie over transfers aan jou voorbijgaan. Je raakt kant noch wal. Herlees je eigen tekst en de reacties erop nog maar eens.
Heb je daar ook maar 1 spatje bewijs voor?Let ook op: voor de staatshervorming 1980 waren er feitelijk geen transferten tussen beide gewesten wegens

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Ja dat teruglezen maakt veel duidelijk
Het blijft grappig als iemand die zichzelf een man van het woord noemt niet begrijpt wat er geschreven staat.
ER WAREN VOOR DE STAATSHERVORMING GEEN GEWESTEN WIL,
en ja ik weet wel wat een "gewest" is hoor, maar hier gaat het specifiek tussen het Waalse en het Vlaamse
Het blijft grappig als iemand die zichzelf een man van het woord noemt niet begrijpt wat er geschreven staat.
Voor de staatshervorming 1980 waren er feitelijk geen transferten tussen beide gewesten wegens ...
en ja ik weet wel wat een "gewest" is hoor, maar hier gaat het specifiek tussen het Waalse en het Vlaamse
-
Noem ik mezelf zo?? Er zijn grenzen aan ieders begripsvermogen. Jouw schrijfsels staan meermaals ver voorbij elke bevatbaarheid.
Maar er waren wel degelijk transfers tussen Vlaanderen en Wallonië, meer bepaald VAN Vlaanderen NAAR Wallonië. Daar verwees jij hier naar.Voor de staatshervorming 1980 waren er feitelijk geen transferten tussen beide gewesten wegens ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.