Straks eerst effe stemmen voor het Europese Parlement, volgens mij gaat de deur van de stembureaulocatie om 8:00 uur openen, wij staan daar dan voor de deur..!
Hier zijn het zondag verkiezingen voor het Europese Parlement en ook regionale verkiezingen voor de Kamer van Volksvertegenwoordigers en het Vlaams Parlement.
In oktober dan nog eens voor de Gemeenteraad.
We weten wat te doen
Goede morgen ,
De zon is er , ze komt en gaat.
Er is een mengeling van grijze, en witte wolkjes ..
We zien wel wat de dag brengt .
Klaprozen zie ik zo graag. Elk jaar ga ik de dodengang bezoeken en daar groeien ze tussen de rotsen
Zo prachtig , velen zeggen daar ook troostbloemen tegen .
Ik ben al einde verhaal . .
Straks een krant halen en leeggoed wegbrengen
Kwestie van eens buiten te zijn .
En deze namiddag naar mijn kleindochter op bezoek
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: kotelet mignon met worteltjes en patatjes (zoon komt eten)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Dat was ‘n goeie vanochtend vroeg bij de stem-locatie waar wij onze stem uit wilde brengen, kon (nog) niet, ze hadden de stembiljetten daarvoor (nog) niet binnengekregen.
“Komt u a.u.b. straks nog even terug” was de vraag. “Of kies even ‘n andere locatie die dan ‘t dichtstbij van u in de buurt is” was nog ’n advies van de voorzitter van het stembureau… “sorry, sorry, en nog eens sorry” klonk het van de 3 personen in koor vanachter de tafels die alles moesten controleren.
Na de boodschappen te hebben gedaan, daar weer teruggegaan en konden toen onze stem wel uitbrengen.
Stembureau was trouwens niet om 8 uur opengegaan maar om 7:30 uur zoals de meeste, op enkele uitzonderingen na die vroeger waren, in Nederland.
Mijntochtje moest ik ook laten schieten, ’t ouwe krakkemikkige lichaam kon het vandaag effe niet meer aan..! Morgen misschien weer beter….
Jadi, u weet het… ditgaat onverminderd door hier in ‘t Moordrechtse..!
Wisselende foto’s (2) (archief)
Menu:
Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeendSTERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet, en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
zojuist van een lekkere koffie genoten met een stuk taart er bij , mjammie
en nu dadelijk alles klaar zetten voor de vuilzak en het groenafval die ventje dan zal buiten zwieren tegen dat de vuilkar komt morgenochtend
en morgen hebben we een hele drukke dag
eerst een afspraak in de voormiddag , en dan kort na de middag nog een afspraak bij de kinesist en dan daarna naar de verpleegpraktijk voor mijn inspuiting met ijzer
Remie bedankt voor de mooie fotootjes en wij gaan zondag onze stem gaan uitbrengen en gelukkig moeten we hier niet ver
Yuna mooie foto met die klaprozen en wij hadden er in onze tuin staan bij ons huis
jadi veel succes in het ziekenhuis bij je kleindochter
An ook je stemplicht gaan vervullen vandaag zeker
inge nog een gaatje zoeken om te gaan stemmen zal wel lukken zeker
marietteke al met je fietsje gereden in de laatste dagen , want hier is het al gans de week zonnig en droog
Fijne avond
Stemmen is gelukt, in hetzelfde rondje van id kaart ophalen, want in het gemeentehuis was ook een stembureau
Moest helaas wel weer fietsen, want man moest toch weer naar zijn ouders, was niet gelukt om gisteren alles klaar te krijgen
Goedemorgen en een fijne dag
Ik gooi de deur van het huisje maar even open.
Het is behoorlijk frisjes
Was 6 graden toen ik aan het werk was.
Ik ga een boterham eten en daarna slapen
Heb nog wat was liggen en de huishoudelijke klusjes moeten ook nog gedaan worden
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Straks weer effe bloed laten afnemen, mag deze keer effe snel bij onze buurman de huisarts. Daarna kruip ik het bed weer in, voel me de laatste tijd/dagen verre van goed.
Dus (weer) effe weinig of geen Remie hier……
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeendSTERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet, en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
Kiekeboe ! ! ! Hallo iedereen, niet te geloven de voormiddag is weer voorbij gevlogen .
En intussen is het weeral tijd om aan het middag eten te beginnen
Ik wens jullie allen een fijne namiddag toe
* Een vraagje zijn er al nieuwe patatjes . . Ik zie er nog geen in Carref.
@Remie oeps, hopelijk brengt rust soelaas . .En kan je straks genieten van wat je maar wilt.. Ik voor je .
toedeloe
menu: biefstuk met prinsesbonen en een patatje . .
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Fijne avond
Vanmiddag voor controle naar de tandarts geweest, gelukkig niemand die terug hoeft te komen.
Net het eten achter de kiezen en nu even zitten
Remie, rustig aan en dat je je maar snel weer wat beter voelt