Fijne (regen)middag,
Hier voor de eerste keer gestemd met computer.
Hulp moeten inroepen want de persoon die wij moesten hebben, wou niet aangestipt worden, steeds die ervoor wel !
De hulpdame was heel behulpzaam, maar haar vingertje was blijkbaar ook niet de goede ......
Dan zelf nog maar wat aangeklungeld en dan ging het wel. Dit voor manlief ( ik mocht hem helpen ), hij zat in zijn rolstoel en er was een appart kotje voorzien voor rolstoelgebruikers. Heel goed, dikke pluim....
En dan ik ...... intussen had ik het wat op mijn zenuwen, en, wat dacht je??
Ja, ook klungelen he, ik heb niemand erbij geroepen maar de mensen nà ons zullen blij geweest zijn dat wij vertrokken.... ik was zelf blij dat we weg konden, hoe zou je zelf zijn .... !
Nadien naar dochterlief en familie, daar wachtte ons een goed gevulde gedekte tafel (buiten ! ) voor 'vadertjesdag' , het werd een 'brunch' ..... !
Van de verkiezingsuitslagen en Co heb ik niets gezien, wel nog een fijne wandeling gedaan met onze 'wandelburen' , eindigend in een soort van 'onze stamkroeg' , en dan naar huis, moe en voldaan .....
Dat was ons 'dagje' .... goed toch ?!
Hoop dat iedereen van de zon heeft genoten, want het 'triestige' weder begint precies weer .........
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.