MOPPEN (vervolg)
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis
In de slagerij zoals bij de banken
Een goede vriend van mij is slager en heeft een hekel aan de verminderde
dienstverlening door het akkoord van ING , KBC , Belfius e.a. BNP Paribas ,
waarbij gemeenten geen enkele bank meer hebben en dit een echte ramp is voor de dienstverlening .
Toen zijn bankdirecteur de slagerij binnen kwam, kon hij het niet laten
om de houding en de regels van de banken , eens in zijn slagerij toe te passen :
Eerst liet hij hem ongeveer dertig minuten op een stoel zitten.
Toen hij er zin in had, vroeg hij hem wat hij wilde, hij antwoordde dat hij hamburgers wilde.
De slager vertelde hem dat ze nu alleen nog hamburgers verkopen op vrijdag.
Hij bestelde worsten en de slager vertelde hem dat ze enkel op dinsdag en donderdag
van 8.30 tot 10.00 uur verkopen.
Geconfronteerd hiermee bestelde hij een kip in vier gesneden.
De slager gaf hem de kip, messen en schaar en zei dat hij het zelf moest knippen.
Zoals hij had gehoopt, vertelde de bankdirecteur , dat hij niet wist hoe hij
het moest doen en dat het knippen niet het werk van de klant was.
Het antwoord: omdat het de eerste keer was, zou de slager hem helpen,
maar vanaf nu zou hij het alleen moeten doen, omdat de instructies
over hoe het te doen beschikbaar zijn op de website en op de mobiele app.
Dus vroeg de bankdirecteur om hem nu te spreken, en de slager vertelde hem ,
dat als hij niet een afspraak maakt , het helemaal onmogelijk zou zijn om met hem te praten.
Uiteindelijk nam hij de kip en worst, maar de slager pakte hem in en
naast de kosten van beide, voegde hij de onderhoudscommissie voor het snijden van de kip toe .
Kun je je voorstellen dat klanten in een slagerij zo worden behandeld?
Wel, dat is precies hoe banken ons behandelen, naast het inpalmen van ons geld,
kunnen ze alleen nog extra kosten aanrekenen ... zijn niet te bereiken ... enz.
De BANKEN moeten SERVICE verlenen en iets meer RESPECT hebben voor de klanten.
We betalen er ook voor.
Laat het verhaal een beetje circuleren om te zien of het je vrienden ook overkomt en of deze vertelling een beetje schaamte veroorzaken bij de banken .
Een goede vriend van mij is slager en heeft een hekel aan de verminderde
dienstverlening door het akkoord van ING , KBC , Belfius e.a. BNP Paribas ,
waarbij gemeenten geen enkele bank meer hebben en dit een echte ramp is voor de dienstverlening .
Toen zijn bankdirecteur de slagerij binnen kwam, kon hij het niet laten
om de houding en de regels van de banken , eens in zijn slagerij toe te passen :
Eerst liet hij hem ongeveer dertig minuten op een stoel zitten.
Toen hij er zin in had, vroeg hij hem wat hij wilde, hij antwoordde dat hij hamburgers wilde.
De slager vertelde hem dat ze nu alleen nog hamburgers verkopen op vrijdag.
Hij bestelde worsten en de slager vertelde hem dat ze enkel op dinsdag en donderdag
van 8.30 tot 10.00 uur verkopen.
Geconfronteerd hiermee bestelde hij een kip in vier gesneden.
De slager gaf hem de kip, messen en schaar en zei dat hij het zelf moest knippen.
Zoals hij had gehoopt, vertelde de bankdirecteur , dat hij niet wist hoe hij
het moest doen en dat het knippen niet het werk van de klant was.
Het antwoord: omdat het de eerste keer was, zou de slager hem helpen,
maar vanaf nu zou hij het alleen moeten doen, omdat de instructies
over hoe het te doen beschikbaar zijn op de website en op de mobiele app.
Dus vroeg de bankdirecteur om hem nu te spreken, en de slager vertelde hem ,
dat als hij niet een afspraak maakt , het helemaal onmogelijk zou zijn om met hem te praten.
Uiteindelijk nam hij de kip en worst, maar de slager pakte hem in en
naast de kosten van beide, voegde hij de onderhoudscommissie voor het snijden van de kip toe .
Kun je je voorstellen dat klanten in een slagerij zo worden behandeld?
Wel, dat is precies hoe banken ons behandelen, naast het inpalmen van ons geld,
kunnen ze alleen nog extra kosten aanrekenen ... zijn niet te bereiken ... enz.
De BANKEN moeten SERVICE verlenen en iets meer RESPECT hebben voor de klanten.
We betalen er ook voor.
Laat het verhaal een beetje circuleren om te zien of het je vrienden ook overkomt en of deze vertelling een beetje schaamte veroorzaken bij de banken .
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
in mijn tijd werden aspro's gebruikt als voorbehoedsmiddel ... gewoon tussen je knieën klemmen!Op sociale media wordt beweerd dat het nemen van aspirine de vruchtbaarheid zou verhogen, of dat het medicijn zou helpen bij het voorkomen van zwangerschapsverlies