welkom iedereen in een knus hoekje nr 5
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

.Sorry voor de andere geniet maar ik moet binnen blijven niet alleen door de ademnood maar ook omdat ik geen licht kan verdragen de zon is voor mij te sterk .Ik kom savonds even buiten met de honden en de persoon die dehonden aan de riem houd .Ik kan het niet doordat de linker kant bijna krachtloos is .Als ik een tijdje stap begint mijn voetzelfs de sleuren enz de huisarts is op de hoogte maar ik moet leren geduld hebbenvolgenshem .Afijn ja de kinesist vind datdat geen antwoord want die vind dat ik heel veel geduld heb .Die zeg ook je bent met van alles bezig omdat je niet stil kunt zitten je moet iets om handen hebben .Ja ik ben nu aan mijn 14 sjaal begonnen die ikaan een of ander geef gratis eentje heeft me daar eens goed mee gekwetst .Was volgens haar maar een stuk vod het zijn gewone rechte sjaals deandere personen vonden het mooi .Ik gebruik nooit de zelfde wijze om eensjaal te breien wissel af zoik ga nu eerst even rusten want na mijn ontijt ben ik aldoodop groetje
.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
eindelijk een paar zomerse dagen, geniet ervan,
mijn deur staat wagenwijd open om die warmte binnen te laten,
heb altijd vroeger horen zeggen dat dit goed is voor de muren,
grtjs van krakje,

mijn deur staat wagenwijd open om die warmte binnen te laten,
heb altijd vroeger horen zeggen dat dit goed is voor de muren,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

ben eens vroegondanks ik weinig heb geslapen was om 23 uur nog wakker en was om 4.30 uur al wakker .Dus nu al een fris bad genomen met dennen geur als badschuim .Aangekleed ben ik en al een tas thee binnen .Tussen acht en tien levering van boodschappen waar ik weer een mooie som uitspaar .Ja maandag middag met hulp wel naar een winkel geweest maar heb gewonezaken gekocht en toch stond ik verbaasd als ik de rekening zag .Volgendeweek komt de hulp niet dus moetik terug bestellen maandag om woensdag morgen te leveren.Op een maand heb ik toch op die manier een mooiesom uitgespaard .Een mens moet goed zie want wat het kost enz .Hetgeen ik uitspaar gaat apart om onverwachtse rekeningen te betalen .Ik heb van jongaf leren sparen .Ben men moeder daarvoor enorm dankbaar .Hopelijk kunnen jullie genieten van de zon ik iet ik zit met zware hoofdpijn nog erger dan migraine omdat het te klaar voorme is kan tegen geen licht enz .Dat heeft wel eennaam maar als ik dat zeg tegen de mensen denken ze aan iets totaal anders daardoor dat ikhet niet meer noem .Ik wens jullie alle een fijne dag toe en geniet om het even hoegroetje
-
het is al geleverd en alles is al op zijn plaats alsook ontbijt binnen .en ze mogen maar om 8 uur bij de mensen bellen maar ik zag hem om 7.50 uur staan heb teken gedaan om maar te lossen anders moest hij nog tien minuten in deauto wachten .Dus konden we als het geleverd was even een praatje doen want anders is het afzetten betalen en weg .Was blij dat hij zo vroeg al was .Ik laat altijd tussen acht en tien leveren je kunt verschillende uren kiezen .Maar dan moet je bvvan acht tot twaalf kiezen dan kun je soms bijna vier wachten zo dat was het en nu rusten .groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag Bekske, makkelijk hé zo'n diensten
voor zaken die je zelf moeilijk kan meenemen
Geniet van het gemak dat het geeft en als
je er nog mee kan sparen... zoveel te beter
voor zaken die je zelf moeilijk kan meenemen
Geniet van het gemak dat het geeft en als
je er nog mee kan sparen... zoveel te beter
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-

gisteren was het dag met zware ademproblemen hier .Zelfs een viervoeter had gezien dat ik het moeilijk hadhet water stond in haar ogen .Dat is een heel gevoelige die is enorm bezorgd over mij .Dan blijft ze me in ooghouden en ook volgen doet ze .Deze morgen was ze terug op haar plooi doordatze zag dat ikme beter voel .Nog een warme dag en danword het terug frisser volgens het weerbericht .Nu is het in feite goed de deuren staan open en dekoelte komt binnen de dieren leven terug op .De vogels laten zich horen gisteren als ik hen fris watergafin hun badje hebben ze er van genoten .Ja er staat een badje in vogelkooi want datgebruiken ze dagelijks afijn ja hun kooi is proper gemaakt gisteren .Nu krijgen ze sla om te eten dat lusten ze graag .Ik koop speciaal sla voor henwant zelfkrijg ik het niet binnen .ONdanks het warm weer iseetik dagelijks warm eten .Een koude schotel neen bedank dat lukt me niet om dat te eten .Maar ja zo heeft iedereen zijn keuze ik zo gerust twee keer per dag warm kunnen eten .Dat smaakt bij mij alsook smorgens havermout fijne metversgeperst appelsiensap dan een banaan gepletterd goed mengen en dan nog druiven erbij of een ander soort fruit .Dat ismijn beste maaltijd van de dag .Ja er bestaat fijne havermout vele wetenhet niet .Zelfs in 1 winkel weet ik dat ze volkoren havermout hebben ook fijne .Zo nu mijnontbijt endan mijn resem pillen en de dag kan starten groetje geniet om heteven hoe
-
al de lakens van 4 bedden zijn gewassen en droog;
kon alles buiten op draad hangen reuk veel beter,
vandaag warm maar hier is binnen fris,
morgen ietsjes frisser aangenamer voor de meeste mensen,
grtjs van krakje,

kon alles buiten op draad hangen reuk veel beter,
vandaag warm maar hier is binnen fris,
morgen ietsjes frisser aangenamer voor de meeste mensen,
grtjs van krakje,

-
zoon heeft vandaag goed gewerkt in mijn voortuintje,
zoveel mogelijk onkruid en verwelkte bloemen uit trekken,
en je ziet dat er flink uitgedund is, kan er weer tegen,
zelf kan ik het niet meer, heb er harte pijn van, maar gaat niet meer,
heb heb tijdje met mijn zere rug naar de zon gestaan wat heel deugd deed,
we heb hier al een lichte onweer gehad rond 17 uur, ook regen,
ja je voelt dat het weer aan het veranderen is,
morgen misschien nog een redelijke dag dus geniet ervan, grtjs van krakje,

zoveel mogelijk onkruid en verwelkte bloemen uit trekken,
en je ziet dat er flink uitgedund is, kan er weer tegen,
zelf kan ik het niet meer, heb er harte pijn van, maar gaat niet meer,
heb heb tijdje met mijn zere rug naar de zon gestaan wat heel deugd deed,
we heb hier al een lichte onweer gehad rond 17 uur, ook regen,
ja je voelt dat het weer aan het veranderen is,
morgen misschien nog een redelijke dag dus geniet ervan, grtjs van krakje,

-

gisteren was hier een klein onweer met veel regen .In de vroege avond en ik zit nu met een lek in dak in de keuken want .De vloer daar stond enorm veel water in een hoek naast de frigo tafel enz .Ik zal het van plafonddat het goed binnen aan druppelen was dat is de eerste keer sinds ik hier woon .Het een plat dak boven de keuken .Straks komt er iemand zien of hij me daarmee kan helpen ik hoop dat hij me kan helpen .Ook en dat is raar dat de overgordijnen blijft haperen aan de rail dus krijg ik die niet dicht getrokken .de dag tevoren en smorgens ging het vanzelf met de gordijn en van gisteren avond niet meer .Toch raar afijn ja afwachten als die persoon het nagezien heeft wat het is .Nu heeft het al zo veel geregend en nu plots water binnen ik denk dathet spook .Zo datwas het nieuws nog een fijne zondag voor iedereen morgen begint een nieuwe maand groetje
-

gisteren heeft de persoon op dak geweest en heeft er iets opgesmeerd maar hij ging nog met een andere persoon komen kijken .Want ik zo het graag terug in orde hebben .De regen binnen heb ik niet nodig afijn ja afwachten .De dag begint hier al goed ben al vier keer door mijn knie gezakt .Met enorme pijn er bij .Ik zo vandaag nog mijn huishoudelijk werk moeten doen want morgen vroeg komt er iemand .En dan heb ik daarna geen zin meer om iets te doen want dan zal mijn pijp uit zijn .In de late namiddag kinesist en daarna nog met de viervoeters buiten .Hopelijk lukt het me vandaag alles .Zo wens ik jullie een fijne maand juli dat begonnen is en geniet maar groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag Bekske,, hopelijk is het opgelost
en is het gaatje in je dag toe...
Water binnen krijgen is ergerlijk en vies
het brengt ook nog meer werk mee
En een nieuw plat dak brengt ook
weer kosten mee.... maar als het moet...
na een aantal jaren geraakt alles versleten
Veel sterkte en moed
en is het gaatje in je dag toe...
Water binnen krijgen is ergerlijk en vies
het brengt ook nog meer werk mee
En een nieuw plat dak brengt ook
weer kosten mee.... maar als het moet...
na een aantal jaren geraakt alles versleten
Veel sterkte en moed
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat"