Al mijn computers reageren plots traag/slaan op hol.

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

carlie

25 jun 2024, 14:24

Hallo. Weet iemand raad voor mijn probleem a.u.b.
Al mijn computers reageren plots traag en slaan op hol.
Bv :- in Facebook bij aanklikken "meldingen" of "messenger" is de reactie traag, heel traag of na herhaalde malen aanklikken met uitstel of zelfs helemaal geen reactie. En de ene keer al wat meer of minder reactie.
-In Windows Webmail met grote vertraging of zelfs geen mogelijkheid om af te melden op bepaalde momenten. Zelfd fenomeen bij gewoon afsluiten van de PC.
-Bij opzoeken items op Internet krijg ik soms volledig andere pagina's, zelfs komen er op bepaalde momenten dokumenten uit mijn documenten te voorschijn. Bij aanklikken van een bepaald onderwerp licht dit item op, komt dus te voorschijn maar verdwijnt onmiddellijk, en dus ook hier geen mogelijkheid om verder door te gaan met dit item. Na herhaaldelijk opnieuw proberen aan te klikken licht het dan wel op en kan ik verder.
-Bij foto's de funktie "opslaan" bij "bewerken" lukt heel moeilijk en terug na grote vertraging of zelf helemaal geen mogelijkheid tot opslaan. Foto's gewoon na elkaar bekijken of op een bepaalde manier weergeven lukt ook niet en ze verspringen altijd van volgorde.
Te gek voor woorden wat die computerprogramma's allemaal uitspoken ! Help please !
windows 11 / Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc

hviaene

26 jun 2024, 08:58

Wat betreft traagheid: zou het kunnen dat er updates bezig zijn??
Verschillende rezultaten bij zoeken op internet: is niet onlogisch want de ordening van rezultaten zijn afhankelijk van je vroegere opzoekingen. Je zult allicht niet op alle machines dezelfde opzoekingen gedaan hebben.
Dat er soms van je eigen dokumenten tevoorschijn komen: heb je die niet in Onedrive of Google Drive of een andere online-opslag bewaard???

carlie

26 jun 2024, 09:35

hviaene schreef:
26 jun 2024, 08:58
Wat betreft traagheid: zou het kunnen dat er updates bezig zijn??
Verschillende rezultaten bij zoeken op internet: is niet onlogisch want de ordening van rezultaten zijn afhankelijk van je vroegere opzoekingen. Je zult allicht niet op alle machines dezelfde opzoekingen gedaan hebben.
Dat er soms van je eigen dokumenten tevoorschijn komen: heb je die niet in Onedrive of Google Drive of een andere online-opslag bewaard???
Hallo. Bedankt voor antwoord.
Ik moet zeggen vandaag stel ik vast dat alle problemen zoals ik beschreven had, opgelost zijn. Vanzelf ! Ongelooflijk maar maar. Wat de reden geweest is van al mijn problemen is me een raadsel. Maar zoals U zegt misschien op de achtergrond updates draaiende of zo, of fout van Microsoft of zo. Ik had geen opslag in Onedrive of Googledrive.
Dus probleem opgelost vanzelf. Item mag gesloten worden. Grts.
windows 11 / Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc

carlie

26 jun 2024, 09:36

Item mag gesloten worden. Probleem is vanzelf opgelost. Wonder boven wonder...