Schermhelderheid vermindert bij afspelen slideshow ...Verminderde
-
Prutser - Lid geworden op: 30 aug 2004, 21:05
Hallo,
Ik heb op mijn laptop (Windows 11) een mooie 'slideshow' weggeschreven.
Deze is perfect afspeelbaar met een gepaste synchronisatie van beeld, tekst en audio.
Enkel één detail is voor verbetering vatbaar: de slideshow duurt ongeveer 30' ... maar na ogeveer 7 minuten merk ik dat de helderheid van de slides plots vermindert.
Mijn eerste gedacht was dat mijn laptop dan automatisch in een soort 'slaapmodus' overgaat.
Ik heb dan via "instellingen > systeem > de slaapmodus van mijn laptop aangepast. Deze staat nu a.v. ingesteld:
- bij gebruik van batterijstroom, het apparaat in slaapstand zetten na 1 uur; (en)
- wanneer aangesloten op netstroom, het apparaat in slaapstand zetten na 1 uur
Maar desondanks blijft die verminderde schermhelderheid na +/- 7-tal minuten de slideshow ontsieren.
Zie ik iets over het hoofd ?????
Alle tips zijn welkom.
Prutser
Ik heb op mijn laptop (Windows 11) een mooie 'slideshow' weggeschreven.
Deze is perfect afspeelbaar met een gepaste synchronisatie van beeld, tekst en audio.
Enkel één detail is voor verbetering vatbaar: de slideshow duurt ongeveer 30' ... maar na ogeveer 7 minuten merk ik dat de helderheid van de slides plots vermindert.
Mijn eerste gedacht was dat mijn laptop dan automatisch in een soort 'slaapmodus' overgaat.
Ik heb dan via "instellingen > systeem > de slaapmodus van mijn laptop aangepast. Deze staat nu a.v. ingesteld:
- bij gebruik van batterijstroom, het apparaat in slaapstand zetten na 1 uur; (en)
- wanneer aangesloten op netstroom, het apparaat in slaapstand zetten na 1 uur
Maar desondanks blijft die verminderde schermhelderheid na +/- 7-tal minuten de slideshow ontsieren.
Zie ik iets over het hoofd ?????
Alle tips zijn welkom.
Prutser
Willen is Kunnen
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Voor mij een raadsel waarom mijn afbeelding er 3 maal staat.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019