Kan geen icoontjes meer openen op bureaublad.
-
Lindaatje - Lid geworden op: 14 jul 2007, 18:20
Hallo
Ik deed een systeemherstel en sindsdien kan ik geen icoontjes meer openen op bureaublad. Ik heb ook de mogelijkheid niet om systeemherstel ongedaan te maken. De icoontjes die verwijzen naar een bestand op de PC kunnen wel openen, alleen deze die naar een website verwijzen niet, zelfs dat van Google Chrome niet.
Kan dat nog opgelost worden?
Bedankt.
Ik deed een systeemherstel en sindsdien kan ik geen icoontjes meer openen op bureaublad. Ik heb ook de mogelijkheid niet om systeemherstel ongedaan te maken. De icoontjes die verwijzen naar een bestand op de PC kunnen wel openen, alleen deze die naar een website verwijzen niet, zelfs dat van Google Chrome niet.
Bedankt.
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Dat zijn toch maar snelkoppelingen naar websites, die horen niet op het bureaublad te staan maar in de favorieten of bladwijzers van de respectievelijke browsers.
Als je daar een computer voor zou binnendoen bij een pc boer lachen die je uit of ze zeggen kassa-kassa.
Zoek die websites weer op via google.
Als je daar een computer voor zou binnendoen bij een pc boer lachen die je uit of ze zeggen kassa-kassa.
Zoek die websites weer op via google.
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
Deze moet je opnieuw maken, verwijder de oude (indien nodig noteer eerst de namen van de websites).Lindaatje schreef: ↑28 jun 2024, 21:36Hallo
Bedankt.
Hier hoe: https://support.google.com/chrome_webst ... 0053?hl=nl