Alternatieve inktpatronen voor printer
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Wat zit jij hier nu weer te lullen man, de olé koekjes van den Aldi en de Leo koekjes
Kijk ook zeker naar de video
Bron:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130427_030
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Taurusago - Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:40
Heb er ooit gebruikt voor mijn Epson en ben terug overgeschakeld naar de originele, reden spuitkanaaltjes kwamen soms dicht te zitten, (met als gevolg slechte afdrukken waar stukjes van weg waren of andere kleur dan het zou moeten) waardoor je deze moest reinigen, soms zelfs meerdere keren na elkaar om het terug goed te krijgen.
voor mij nog enkel originele inktpatronen!
voor mij nog enkel originele inktpatronen!
-
verhaegen - Support SeniorenNet
123 géén problemen
maar die van de action ook géén problemen , en die laatste gebruik ik al redelijk lang voor mijne canon
als er bij epson spuitmondjes verstroppen komt het gewoon door uitdroging , ofwel te licht staan of te warm
maar die van de action ook géén problemen , en die laatste gebruik ik al redelijk lang voor mijne canon
als er bij epson spuitmondjes verstroppen komt het gewoon door uitdroging , ofwel te licht staan of te warm
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Al jaren inkt van Alleeninkt.nl voor mijn Brother MFC. Geen druppelteller maar een oude x86/32 bit driver zelf moeten installeren, plug&play weigerde of vind zogezegd niets. De rubber rollen wat gereinigd met dat speciaal produkt 10 j geleden en print/scant nog.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
De printer Brother DCP-1810W bestaat niet!
Wel bestaan: de Brother MFC-1810 en Brother DCP-1610W
Elders (en zeker net zo goed) te koop voor ongeveer de helft van die prijs, incl. verzendkosten.
En daar hoef je niet lang voor te zoeken. Prijzen en aanbieders fluctueren zowat dagelijks, maar wie in zijn advertenties beweert de goedkoopste aanbieder te zijn, is dat vaak niet.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Dat aantal pagina’s mag je wel met een grote korrel zout nemen.
Ik heb een Brother DCP-1610W en met de originele Brother Toner kom ik langer toe dan namaak,
maar ja ieder zijn keus zekers
Ik heb een Brother DCP-1610W en met de originele Brother Toner kom ik langer toe dan namaak,
maar ja ieder zijn keus zekers
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
Het aantal pagina's dat je met inkt- of tonercartridges kunt afdrukken, is afhankelijk van de dekkingsgraad van de afgedrukte pagina's. Verkopers van inkt- en tonercartridges hanteren daarvoor vaak een percentage van 5, maar in werkelijkheid is dat percentage bij de meeste gebruikers veel hoger. Om goed te kunnen beoordelen of het aantal pagina's dat je met een cartridge kunt afdrukken ongeveer overeenkomt met het aantal dat de verkoper beweert dat je ermee kunt afdrukken, moet je van alle pagina's die je met een cartridge hebt afgedrukt, de juiste dekkingsgraad kennen en daarna dat aantal - rekening houdend met die dekkingsgraad - vergelijken met het aantal dat de verkoper beweert dat je ermee kunt afdrukken. Voor een leek is dat vrijwel niet doenbaar, maar een organisatie als Testaankoop kan dat - al dan niet in samenwerking met andere consumentenorganisaties - wel.