afbeeldingen
-
vriendin - Lid geworden op: 20 mar 2017, 12:12
Door bezig te zijn met foto's te zoeken, was plots afbeeldingen niet meer te zien, maar vond ik dat onder een sub map staan, ik heb dan maar de naam van de map naar afbeeldingen veranderd.
Maar hoe kwam dat?
Ook als ik nu mijn afbeelding open zie ik geen afbeelding maar alleen dus die verschillende indelingen die je kunt kiezen, zoals lijst, grote of kleine pictogrammen....
Maar hoe kwam dat?
Ook als ik nu mijn afbeelding open zie ik geen afbeelding maar alleen dus die verschillende indelingen die je kunt kiezen, zoals lijst, grote of kleine pictogrammen....
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
-
vriendin - Lid geworden op: 20 mar 2017, 12:12
ja ,ik heb dat gemerkt, ik had dat al gedaan.
Maar vroeger kon ik altijd terug gaan naar een vorig herstelpunt en toen was het wel zo dat alles terug was.
Nu kon ik daar niet op klikken, r stond dat er pas een update was gedaan.
Kan het kwaad die herstel, ben ik nu dingen kwijt?
Maar vroeger kon ik altijd terug gaan naar een vorig herstelpunt en toen was het wel zo dat alles terug was.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
vriendin schreef: ↑06 jul 2024, 12:20ja ,ik heb dat gemerkt, ik had dat al gedaan.
Neen je bent geen persoonlijke gegevens kwijt, enkel misschien updates
Is zoals hviaene gemeld heeft.
Of kijk nu eens bij de Instellingen, windows Update, en klik op updates zoeken.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Bij mij veranderd die map Pc- Afbeeldingen naar de schijf C-gebruikers-etc-afbeeldingen.
Als je Verkenner opent en PC aanklikt dan kan je rechts boven laten zoeken door er een titel in te geven.
Of je typt niks in, links boven kan je de soort aanduiden 'afbeeldingen'. Hij zoekt dan alle afbeeldingen, evtl op je herkende foto betandslocatie aanklikken met de menuknop.
Denkelijk staat bij de verkenner geen map Onedrive, ze zijn dan verhuist?
Recuva kan evtl foto's terughalen, defect of nog goed.
Als je Verkenner opent en PC aanklikt dan kan je rechts boven laten zoeken door er een titel in te geven.
Of je typt niks in, links boven kan je de soort aanduiden 'afbeeldingen'. Hij zoekt dan alle afbeeldingen, evtl op je herkende foto betandslocatie aanklikken met de menuknop.
Denkelijk staat bij de verkenner geen map Onedrive, ze zijn dan verhuist?
Recuva kan evtl foto's terughalen, defect of nog goed.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk