In de Vier Seizoenen reeks 35 Zomer 2024
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Allereerst, voor elkeen van harte en uit de grond van mijn hart bedankt voor 1. de beterschapskaartjes, 2. de verjaardagskaartjes voor manlief, die er heel blij mee was en 3. voor de kaartjes en de wensen hier op het forum voor onze huwelijksverjaardag gisteren. Reeds 34 jaar, dat begint al te tellen.
Wij hebben elkaar nuttige geschenkjes gegeven, donderdag was ik met buurvrouw gaan shoppen in stad. Ze kent mij heek goed, er werden dus veel stops ingelast, ze zei dat ze aan me zag als ik moe begon te worden en dan deden wij een terrasje, het was na een intense regenbui in de ochtend, goed opgeklaard en de zon scheen. Maar om terug te komen op de geschenkjes, manlief draagt heel veel polo's. En hij heeft ze het liefste van een bepaald merk omdat die hem ruim zitten en lang genoeg zijn. Dus heb ik hem 2 mooie polo's gekocht, helaas waren die al van de nieuwe collectie, dus geen solden. Hij was er reuzeblij mee, ik had er eens gekocht met een bedrukking in plaats van effen. En dat vond hij heel mooi. Maar hij had mij ook verrast. Ik draag veel roze, maar heb wel sneakers , maar geen enkel wit paar met roze erin. E toeval wou dat ik er donderdag in stad een paar gezien had, maar ze waren mij toch wel een beetje te prijzig. En ook weer maar een matige korting van 10% erop. Maar toen manlief terug was van buitenland en hij me vroeg hoe onze shoppingdag verlopen ( en of ik wel op tijd en stond gerust had) , liet ik hem mijn nieuwe jeans en zijden hemdje zien. Vond hij heel mooi . Maar hij was een beetje verbaasd dat ik maar 2 stuks had. Was er dan niets anders wat je leuk vond was zijn vraag. En dus vertelde ik hem over de witte sneakers met roze erin.
Vrijdag zei hij mij dat hij even op kantoor in Antwerpen moest zijn en bij een uurtje terug was. Dat was ook zo.
Maar dan zaterdag op onze huwelijksverjaardag, gaf ik hem zijn 2 polootjes af en hij was blij verrast, maar ik was nog meer verrast toen hij mij een doos gaf en jawel, wat zat daarin, natuurlijk de mooie sneakers die ik had zien staan. Hij was dus niet op kantoor geweest, maar wel in stad in de winkel waar ik ze had zien staan. Ben er dus echt wel heel blij mee. Maar manlief zelf vond ze ook wel heel mooi.
Bekske, ik wens jou veel moed en sterkte.
Oma C, dat is schrikken, jouw valpartij. Hoop dat het blauw vlug wegtrekt en de pijn minder wordt. Het is rap gebeurd. Gelukkig niets gebroken.
Anjelier, jij hebt het leuk gehad en ben blij te lezen dat Spaanse Woef zijn oogje beter is.
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een mooie zondag. Liefs en dikke knuffel aan jullie allemaal.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goedemorgen allen,
de wind is een beetje geluwd, gelukkig
want het was erg gisteren, van de regen
hebben we hier niet veel gezien, 't zal
verder gewaaid zijn
Allen een fijne zondag hier is een licht zonnetje
en hopelijk blijft het zo.... geniet ervan en tot later
de wind is een beetje geluwd, gelukkig
want het was erg gisteren, van de regen
hebben we hier niet veel gezien, 't zal
verder gewaaid zijn
Allen een fijne zondag hier is een licht zonnetje
en hopelijk blijft het zo.... geniet ervan en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag allen,
Willen jullie nu geloven dat mijn planten in de bloembakken serieus wat water vandoen hadden!
Waarschijnlijk uitgedroogd door de wind.
Mijn wildernis in de voortuin heeft bezoek van honderden gevleugelde insecten.
Vraag me niet naar de soort, maar ik wist niet dat er zoveel soorten bijen, hommels, weet ik verder hoe ze heten, bestaan.
De kruiken zijn opnieuw allemaal gevuld met regenwater.
Nu hoop ik echt dat mijn overwater gaat slinken dit jaar.
Maar ja, zolang dat kraantje in de garage lekt (ook al giet ik het in de wc om door te spoelen ) gaat dat niet echt minderen.
Iemand moet eens tijd hebben en eraan denken een nieuw kraantje te steken.
Ik zou dat zelf kunnen denk ik ware het niet dat je daar weer fysieke kracht voor nodig hebt.
Die laat het de laatste tijd serieus afweten, ook al oefen ik zoveel ik kan.
Het bezoek an de twee hoofdstadbewoners was fijn gisteren.
Nu ga ik iets te eten zoeken.
Nog een fijne namiddag en avond.
Willen jullie nu geloven dat mijn planten in de bloembakken serieus wat water vandoen hadden!
Waarschijnlijk uitgedroogd door de wind.
Mijn wildernis in de voortuin heeft bezoek van honderden gevleugelde insecten.
Vraag me niet naar de soort, maar ik wist niet dat er zoveel soorten bijen, hommels, weet ik verder hoe ze heten, bestaan.
De kruiken zijn opnieuw allemaal gevuld met regenwater.
Nu hoop ik echt dat mijn overwater gaat slinken dit jaar.
Maar ja, zolang dat kraantje in de garage lekt (ook al giet ik het in de wc om door te spoelen ) gaat dat niet echt minderen.
Iemand moet eens tijd hebben en eraan denken een nieuw kraantje te steken.
Ik zou dat zelf kunnen denk ik ware het niet dat je daar weer fysieke kracht voor nodig hebt.
Die laat het de laatste tijd serieus afweten, ook al oefen ik zoveel ik kan.
Het bezoek an de twee hoofdstadbewoners was fijn gisteren.
Nu ga ik iets te eten zoeken.
Nog een fijne namiddag en avond.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
zonnige momenten maar ook wind,
en te killig om buiten te zitten,
de zomer laat zich op haar wachten,
of die ooit dit jaar zal komen is af te wachten,
geniet van het leven met een glaasje of iets warm,
grtjs van krakje,

en te killig om buiten te zitten,
de zomer laat zich op haar wachten,
of die ooit dit jaar zal komen is af te wachten,
geniet van het leven met een glaasje of iets warm,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Goeienavond allemaal
Hier regent het..... een zachte regen
maar ik vind dat het genoeg geregend heeft
ze mogen eens iemand anders aan dat weermachien zetten
Het was hier 17° da's ook gene vetten
(
Slaapwel allen en tot morgen....
Helena, aan dat kraantje is misschien niets méér
dan een nieuw rubbertje nodig, maar ik zou het
ook niet meer losgedraaid krijgen
Geen kracht meer, zelfs met een tang
Hier regent het..... een zachte regen
maar ik vind dat het genoeg geregend heeft
ze mogen eens iemand anders aan dat weermachien zetten
Het was hier 17° da's ook gene vetten
Slaapwel allen en tot morgen....
Helena, aan dat kraantje is misschien niets méér
dan een nieuw rubbertje nodig, maar ik zou het
ook niet meer losgedraaid krijgen
Geen kracht meer, zelfs met een tang
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Goed geslapen en tegen de morgen ging het piekermolentje in gang. ben dan maar opgestaan. Lilly is nu nog buiten, ten minste dat denk ik en Gimly ligt ook weer op zijn plaats.
Het piekermolentje sloeg aan omdat na de salon ventje de living gaat schilderen. en ik dacht aan de eettafelstoelen. Die zijn antiek en de zitting is bekleed met lichtgroene stof. ( ik had gezegd dat ik oudroze wilde toen dit jaren geleden ter sprake kwam.) Nu, ik kan ze opnieuw laten bekleden maar denk van stoelhoezen te zoeken En er eerst een zacht stoelkussen op de zittingen te plaatsen. ( Normaal zouden er donkerblauwe gordijnen hangen in de living als we voor nieuwe gaan zoals boven in de annex.) Ik ga eens overleggen met ventje.
Vandaag is het klusjesdag en schilderwerken. Er is brood en er is nog genoeg beleg en we eten eitjes met friet. Het gebraadje gisteren was lekker en niet droog. we hebben de rest van de kroketten van de Arond* erbij gegeten. het was een late lunch/vroeg avondeten. Ik ben na de middag even moeten gaan liggen want ik werd moe. (wat wil je? al van 20 voor 04 op?) Rond 16 u ben ik opgestaan en heeft ventje dus het al aan het marineren gebraad in de oven gestoken. Na het gebraad twee stukjes nougattaart gegeten en nog later onze zondagse whisky. We hebben naar CSI: NY gekeken en er die pikante worst van de avondmarkt erbij gegeten maar die was nog een ietsje te nat. Vergeleken bij MM-Meats.
Ik heb gisteren het aanrecht in de keuken onder handen genomen. ( nog een oplossing voor die kruidenpotjes en molens zoeken) ik ben tot het gasvuur geraakt. Daar was ik al blij mee. ventje lag toch nog op 1 oor en daar het regende was Lilly naar boven gegaan. ( ik zag nog net een staart naar boven gaan in het licht van het sensorlampje) Ze was kleddernat! Ze heeft zich te drogen gelegd op mijn kant ( voeteind) en toen ze droog was, is ze bij ventje gekropen.
Vanmorgen is ze meegegaan naar beneden en wilde naar buiten. En als zus naar buiten gaat dan wil ik ook wel dacht Gimly. Maar die was snel weer binnen.
Omdat het hier maar killig aanvoelt, heb ik Rika aangezet. Een nieuwe Vinnykaars gezet en een refill van een kleiner theelichtje naast onze temperatuurmeter. die meet ook de vochtigheidsgraad in huis. Het was 23° toen ik opstond. ( en nu 22° in de living) Ik heb de achterdeur dicht gedaan die ook eens mag afgewassen worden heb ik gezien. Als Lilly buiten zit, dan moet ze maar aangeven als ze binnen wil. Maar ik vermoed dat ze boven is. ( Ik heb haar in de kattenbak gehoord) Gimly was me achterna gelopen toen ik naar de wc ging. Honger. Hij moet nog een beetje wachten.
Ik was gisteren naar de chinese wenswebsite gegaan om te zien of er een bestelling in aantocht was. Ja, maar die zit nog in China en tegen 17/20 Juli wordt dit hier verwacht. Het zijn 2 tuniekjes en 1 paar clip-on oorbellen. De andere die ik had ( groene), waren echter voor oren met gaatjes. dan werd mij door de site gevraagd om recente bestellingen te beoordelen en ik gaf dus die 1 ster omdat het artikel niet voldeed aan de verwachting en de beschrijving. Ineens werd me gevraagd of ik een paar foto's kon doorsturen. Dat heb ik dan ook gedaan. Er kwam een antwoord terug dat ik een refund krijg omdat ik niet tevreden ben. ok, dat is dan ook weer 4 euro terug in the pocket. En ik heb een korting gekregen door wat andere beoordelingen te doen.
Gimly is naar de gang. Ofwel gaat hij naar boven op het matje aan de badkamer gaan liggen. Ofwel staat hij hier terug. ( ja, hoor, hij is terug en denkt: niemand begrijpt mij!) Gisteren heb ik hem een kammentje gegeven. Hij gaf aan TLC nodig te hebben. ik heb er weer fakken haar uitgekamd. Ik kreeg het met moeite uit de kam. Gimly geniet daar enorm van en dat haar gaat dan niet in zijn maag wat een haarbal teweeg brengt. En dat kunnen we missen.
@Clive, wat heb jij toch een crème van een manlief. Het is om gezond jaloers op te worden. En 34 jaar getrouwd. Velen houden het minder lang vol. Dit jaar zijn wij 27 jaar getrouwd. ( en ik denk 19 jaar tesamen)
@Helena: een heleboel blije insecten in je voortuin. en troubles met het kraantje in de garage. Ik zou dit ook niet meer kunnen los/vast krijgen. mijn handen werken ook tegen en ik heb al geen kracht meer in mijn handen. ( Gisteren zelfs met arthrose handschoenen aangezeten, want mijn handen deden pijn)
@Oma C: nog last van de valpartij? En het weer was idd geen vetten. ze mogen idd iemand anders die weermachine laten bedienen. Nu is er hier zon en 12°. Wat zal het morgen zijn? Dan gaat ventje naar zijn ouderlijk huis, wat gaan opruimen voor een paar uur. Hij gaat niet naar mijn moeder want die ziet me maandag de 15 de.
Ik ga koffie zetten en mijn mail doornemen. Eerst de primaire mail, daarna de promo en ten slotte de social mail.
Fijne dag seizoentjes
Goed geslapen en tegen de morgen ging het piekermolentje in gang. ben dan maar opgestaan. Lilly is nu nog buiten, ten minste dat denk ik en Gimly ligt ook weer op zijn plaats.
Het piekermolentje sloeg aan omdat na de salon ventje de living gaat schilderen. en ik dacht aan de eettafelstoelen. Die zijn antiek en de zitting is bekleed met lichtgroene stof. ( ik had gezegd dat ik oudroze wilde toen dit jaren geleden ter sprake kwam.) Nu, ik kan ze opnieuw laten bekleden maar denk van stoelhoezen te zoeken En er eerst een zacht stoelkussen op de zittingen te plaatsen. ( Normaal zouden er donkerblauwe gordijnen hangen in de living als we voor nieuwe gaan zoals boven in de annex.) Ik ga eens overleggen met ventje.
Vandaag is het klusjesdag en schilderwerken. Er is brood en er is nog genoeg beleg en we eten eitjes met friet. Het gebraadje gisteren was lekker en niet droog. we hebben de rest van de kroketten van de Arond* erbij gegeten. het was een late lunch/vroeg avondeten. Ik ben na de middag even moeten gaan liggen want ik werd moe. (wat wil je? al van 20 voor 04 op?) Rond 16 u ben ik opgestaan en heeft ventje dus het al aan het marineren gebraad in de oven gestoken. Na het gebraad twee stukjes nougattaart gegeten en nog later onze zondagse whisky. We hebben naar CSI: NY gekeken en er die pikante worst van de avondmarkt erbij gegeten maar die was nog een ietsje te nat. Vergeleken bij MM-Meats.
Ik heb gisteren het aanrecht in de keuken onder handen genomen. ( nog een oplossing voor die kruidenpotjes en molens zoeken) ik ben tot het gasvuur geraakt. Daar was ik al blij mee. ventje lag toch nog op 1 oor en daar het regende was Lilly naar boven gegaan. ( ik zag nog net een staart naar boven gaan in het licht van het sensorlampje) Ze was kleddernat! Ze heeft zich te drogen gelegd op mijn kant ( voeteind) en toen ze droog was, is ze bij ventje gekropen.
Vanmorgen is ze meegegaan naar beneden en wilde naar buiten. En als zus naar buiten gaat dan wil ik ook wel dacht Gimly. Maar die was snel weer binnen.
Omdat het hier maar killig aanvoelt, heb ik Rika aangezet. Een nieuwe Vinnykaars gezet en een refill van een kleiner theelichtje naast onze temperatuurmeter. die meet ook de vochtigheidsgraad in huis. Het was 23° toen ik opstond. ( en nu 22° in de living) Ik heb de achterdeur dicht gedaan die ook eens mag afgewassen worden heb ik gezien. Als Lilly buiten zit, dan moet ze maar aangeven als ze binnen wil. Maar ik vermoed dat ze boven is. ( Ik heb haar in de kattenbak gehoord) Gimly was me achterna gelopen toen ik naar de wc ging. Honger. Hij moet nog een beetje wachten.
Ik was gisteren naar de chinese wenswebsite gegaan om te zien of er een bestelling in aantocht was. Ja, maar die zit nog in China en tegen 17/20 Juli wordt dit hier verwacht. Het zijn 2 tuniekjes en 1 paar clip-on oorbellen. De andere die ik had ( groene), waren echter voor oren met gaatjes. dan werd mij door de site gevraagd om recente bestellingen te beoordelen en ik gaf dus die 1 ster omdat het artikel niet voldeed aan de verwachting en de beschrijving. Ineens werd me gevraagd of ik een paar foto's kon doorsturen. Dat heb ik dan ook gedaan. Er kwam een antwoord terug dat ik een refund krijg omdat ik niet tevreden ben. ok, dat is dan ook weer 4 euro terug in the pocket. En ik heb een korting gekregen door wat andere beoordelingen te doen.
Gimly is naar de gang. Ofwel gaat hij naar boven op het matje aan de badkamer gaan liggen. Ofwel staat hij hier terug. ( ja, hoor, hij is terug en denkt: niemand begrijpt mij!) Gisteren heb ik hem een kammentje gegeven. Hij gaf aan TLC nodig te hebben. ik heb er weer fakken haar uitgekamd. Ik kreeg het met moeite uit de kam. Gimly geniet daar enorm van en dat haar gaat dan niet in zijn maag wat een haarbal teweeg brengt. En dat kunnen we missen.
@Clive, wat heb jij toch een crème van een manlief. Het is om gezond jaloers op te worden. En 34 jaar getrouwd. Velen houden het minder lang vol. Dit jaar zijn wij 27 jaar getrouwd. ( en ik denk 19 jaar tesamen)
@Helena: een heleboel blije insecten in je voortuin. en troubles met het kraantje in de garage. Ik zou dit ook niet meer kunnen los/vast krijgen. mijn handen werken ook tegen en ik heb al geen kracht meer in mijn handen. ( Gisteren zelfs met arthrose handschoenen aangezeten, want mijn handen deden pijn)
@Oma C: nog last van de valpartij? En het weer was idd geen vetten. ze mogen idd iemand anders die weermachine laten bedienen. Nu is er hier zon en 12°. Wat zal het morgen zijn? Dan gaat ventje naar zijn ouderlijk huis, wat gaan opruimen voor een paar uur. Hij gaat niet naar mijn moeder want die ziet me maandag de 15 de.
Ik ga koffie zetten en mijn mail doornemen. Eerst de primaire mail, daarna de promo en ten slotte de social mail.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
Goede morgen seizoentjes,
Hier schijnt een dun zonnetje en ik weet niet
of het koud is, ik ben nog niet buiten geweest...
Laten we hopen dat de zon blijft en het
een aangename dag wordt....je kan het geen zomer noemen.
Maak er allemaal een aangename dag van....en tot later
Hier schijnt een dun zonnetje en ik weet niet
of het koud is, ik ben nog niet buiten geweest...
Laten we hopen dat de zon blijft en het
een aangename dag wordt....je kan het geen zomer noemen.
Maak er allemaal een aangename dag van....en tot later
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Het is aangenaam buiten.
Het dekbed hangt al te luchten.
Poets is dapper bezig.
De lakens hangen ook al op.
Deze namiddag nog om brood.
Weeral ergens anders.
De bakker is alleen op vrijdag zaterdag en zondag open tijdens de vakantiemaanden.
Aan alleen een aangename maandag gewenst.
Het dekbed hangt al te luchten.
Poets is dapper bezig.
De lakens hangen ook al op.
Deze namiddag nog om brood.
Weeral ergens anders.
De bakker is alleen op vrijdag zaterdag en zondag open tijdens de vakantiemaanden.
Aan alleen een aangename maandag gewenst.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, neen, ik heb zeer zeker niet te klagen over manlief. Maar dat is ook wederzijds natuurlijk. Enfin, hoop ik toch
Oma- C, is jouw gezicht al een beetje minder blauw ? Hoop van wel. Struikelde vandaag op de laatste traptrede beneden zonder erg en moest meteen aan jou denken.
HVT, weer druk bezig. Op tijd en stond een rustpauze inlassen is ook hier de boodschap.
Wilde eend, hopelijk is bij jou alles ok, mooie dag vandaag om een wandeling te gaan doen.
Bekske, wens jou heel veel beterschap als dat mogelijk is, want de dokter heeft jou niet bepaald goed nieuws gegeven en ik vind ook dat je helemaal niet geholpen bent.
Wingerd, hopelijk bij jullie ook alles oké en ook met Woef.
Anjelier, gisteren nog aan jou moeten denken. Had in de voormiddag lekkere bonensoep gemaakt en dacht aan jouw raad er nog geen room in te doen, niet warm laten afkoelen in de koelkast, maar ze gewoon laten afkoelen op een onderzetter. In de namiddag heb ik ze dan al kunnen invriezen, nadat ik een portie soep voor 2 man in een kookpotje had gedaan. Jij geeft net zoals Oma-C altijd goede en wijze raad.
Krakske, hopelijk geen gezondheidsproblemen niet meer.
MJ, ons bezig bijtje. Geniet met jullie beiden van deze mooie dag.
Eind oktober gaan we zoals elk jaar met onze naaste buren uit eten. Dus vorige vrijdag was ik met mijn PC naar hiernaast gegaan om de reservering vast te leggen. Dat ging als een fluitje van een cent tot ik een boodschap kreeg nu onmiddellijk 200€ te betalen, anders ging de reservatie niet door. Er stond geen reden bij waarom wij 200€ voorschot moesten betalen. Dus bel ik het restaurant, niemand neemt op. Dan maar een mail gestuurd. Ik verzend de mail en mijn telefoon gaat. Het is het restaurant. Ik vraag dus waarom ik nu al 200€ moet betalen. En er wordt mij heel vriendelijk gezegd dat dit een borg is voor 4 personen. Want zegt men mij aan de telefoon dat ze vreselijk veel mensen hebben, soms zelfs groepen van 10 personen die zonder iets te laten weten gewoon niet komen. Dus alle verse producten kunnen de vuilbak in.
Buurvrouw en ik begrepen dat en dus konden we met een gerust hart de betaling doen en de reservatie voltooien. Het bedrag gaat dan natuurlijk van de prijs af. En naar het schijnt, doen meer en meer restaurants dat, de goeden moeten dus een beetje boeten voor de slechten.
Zo, ik had een uurtje geleden een pakje ontvangen met 2 sweaters, die heb ik in de wasmachine gestopt op kort programma, ga ze nu buitenhangen.
Liefs en een dikke knuffel voor elkeen.
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Zal mij hier nog eens effe laten horen...met slecht nieuws.
VOrige week hier thuis gevallen,allerlei kneuzingen maar vooral, rechterschouder gebroken. Ben er ellendig aan toe. Er was wat twijfel over de behandeling, dus pas woensdag weet ik of ze gaan opereren. Zo ja,dan zal di donderdag zijn.
Wie doet beter ?
VOrige week hier thuis gevallen,allerlei kneuzingen maar vooral, rechterschouder gebroken. Ben er ellendig aan toe. Er was wat twijfel over de behandeling, dus pas woensdag weet ik of ze gaan opereren. Zo ja,dan zal di donderdag zijn.
Wie doet beter ?
-
Goede namiddag allen,
wingerd wou jij mij nadoen? je hebt het erger gedaan
Ik hoop dat ze die schouder van jou goed kunnen behandelen
want anders ga je er verder nog altijd last mee hebben, veel sterkte
clive, ik heb gehoord van mensen die regelmatig op restaurant
gaan dat zoiets op meer plaatsen gedaan wordt, als die mensen
voor veel personen vanalles voorzien en ze sturen hun kat
dat zitten ze daar te wachten op niets, 't is een voorzorg, een soort borg.
smakelijk alvast en geniet ervan...
Mijn gezicht is nog altijd heel blauw, niet bekwaam om buiten te komen
ik wil de manden niet laten schrikken, ik schrik al van mezelf elke morgen
Allen een gezellige dag verder en tot later.... sterkte aan wie het kan gebruiken!!
wingerd wou jij mij nadoen? je hebt het erger gedaan
Ik hoop dat ze die schouder van jou goed kunnen behandelen
want anders ga je er verder nog altijd last mee hebben, veel sterkte
clive, ik heb gehoord van mensen die regelmatig op restaurant
gaan dat zoiets op meer plaatsen gedaan wordt, als die mensen
voor veel personen vanalles voorzien en ze sturen hun kat
dat zitten ze daar te wachten op niets, 't is een voorzorg, een soort borg.
smakelijk alvast en geniet ervan...
Mijn gezicht is nog altijd heel blauw, niet bekwaam om buiten te komen
ik wil de manden niet laten schrikken, ik schrik al van mezelf elke morgen
Allen een gezellige dag verder en tot later.... sterkte aan wie het kan gebruiken!!
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Voor Wingerd : dat is schrikken , weeral slecht nieuws.
Ik hoop voor jou dat ze je pijnstillers kunnen geven en dat je kunt herstellen . Heel veel moed . we leven met jullie mee , al is dat maar een schrale troost ...///
Clive : hopelijk bij jullie alles redelijk ok ?
Maar proberen veel te rusten en verder zoveel mogelijk genieten van elke dag ... Zoals je hier kan lezen :tegenslag is gauw gebeurd , helaas .//
Voorlopig gaat het redelijk met mij : Ik heb nu hulp voor het werk in de tuin aangevraagd . De gemeente betaalt een deel van de kosten . Dan krijg je per maand 8 uren hulp aan 11 EU per uur . We zullen dat dus maar uitproberen ...
Bekske en Krakske : ook veel moed ! en zeker ook aan alle andere seizoentjes : veel sterkte voor wie het kan gebruiken !

Clive : hopelijk bij jullie alles redelijk ok ?
Maar proberen veel te rusten en verder zoveel mogelijk genieten van elke dag ... Zoals je hier kan lezen :tegenslag is gauw gebeurd , helaas .//
Voorlopig gaat het redelijk met mij : Ik heb nu hulp voor het werk in de tuin aangevraagd . De gemeente betaalt een deel van de kosten . Dan krijg je per maand 8 uren hulp aan 11 EU per uur . We zullen dat dus maar uitproberen ...
Bekske en Krakske : ook veel moed ! en zeker ook aan alle andere seizoentjes : veel sterkte voor wie het kan gebruiken !

-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Wingerd: veel beterschap.
Clive: kaartje is vandaag aangekomen , waarvoor dank.
Gisterenavond op het nieuws ging het over reservaties waarbij de mensen niet kwamen opdagen. Naar het schijnt gebeurt het meer en meer en soms ook groepen. Ik vind dat een goed idee van die borg. Gaan mensen 2x nadenken vooraleer ze hun kat sturen. Vind dat je dan ook geen respect hebt .
Ik heb vroeger nog in een restaurant gewerkt in de zaal en heb dat toen nooit meegemaakt.
Vind dat dat iets is van de laatste jaren.
Ben kippensoep aan het maken, eten we eens graag.
Morgen komen de ukjes, denk eraan ermee naar een speeltuin te gaan ofwel indoor of outdoor naargelang het weer. In een naburige gemeente is er een natuurspeeltuin. Vorig jaar wilde we erheen gaan, maar zijn er niet geraakt wegens ... wegeniswerken. Uiteindelijk zijn we dan naar een kinderboerderij geweest.
Dames, tot morgen allemaal.