TRUMP wordt een goede president
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
In Rusland gebeurt dat niet , daar sterven ze op mysterieuze wijzen , daar vallen ze uit ramen en krijgen voedselvergiftiging !
Chaos binnen Russisch defensieministerie houdt aan: opnieuw generaal (61) in mysterieuze omstandigheden overleden
In Rusland is voor de zoveelste keer een generaal op mysterieuze wijze aan zijn einde gekomen. Het gaat om de 61-jarige Magomed Khandayev, een hoogstaande officier binnen het ministerie van Defensie.
TVdB 10-07-24, 14:30 Laatste update: 10-07-24, 14:33 Bron: Newsweek
Khandayev werkte sinds juni vorig jaar als hoofd van de afdeling voor staatsexamens van het defensieministerie. Tussen 2018 en 2022 bekleedde hij ook nog andere topfuncties.
Volgens de Russische krant ‘Kommersant’ was voormalig viceminister van Defensie Timoer Ivanov (48) Khandayevs leidinggevende. Ivanov werd in april gearresteerd wegens fraude nadat bekend was geraakt dat hij smeergeld zou hebben aangenomen.
Laatst gewijzigd door sibarita op 17 jul 2024, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Europa is in dat opzicht geen haar beter, zoals ik hogerop al heb aangetoond. Zelfs de paus
Nog een paar voorbeelden:
Jo Cox en Sir D. Amess in het VK.
Olof Palme in Zweden
Peter R. De Vries in Nederland
Lord Mountbatten in Ierland
en Julien Lahaut in ons eigen vreedzaam landje.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Spinnst du oder was
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Voor Crooks - what's in a name - is het nog wat vroeg. Over een jaar of vier zullen sommigen misschien wensen dat hij een seconde eerder had geschoten. Onder onze "elite" lopen nu heel wat ontgoochelde mensen rond.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.