In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Jawel Marietteke, als dat maar effe lukt doe ik dat met veel plezier.marietteke schreef: ↑17 jul 2024, 21:19Remie ook op 't fietske gesprongen ,
en ga je dan al vroeg op pad ?
-

Het opschonen van mijn PC is (nog) dagelijks aan de gang, ik wil niet dat er spul op blijft staan wat eigenlijk mijn nabestaanden in de weg kan staan bij het zoeken naar belangrijkere spullen die zij eventueel nog nodig zouden kunnen hebben na mijn dood.
Zo zie ik bijvoorbeeld nog foto’s van mijn
tochtjes die ik u toch nog even wil laten zien voordat ik die opruim.Even speciaal voor u ‘n kadertje eromheen... en alstublieft:

Wisselende foto’s...
Blijft een mooie afleiding dit
Geitending..! 
Zo het ontbijtje en de
zijn weer als vanouds op z’n plaats terechtgekomen, en dan na het douchen weer op het fietsje voor ’n rondje polder.Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallookes,
Deze morgen nog vlug boodchappen gedaan. Ik had er niet aan gedacht , maar zoveel verkeer richting de kust . Niet te doen, volgende keer er beter rekening mee houden . En dan nog in beide richtingen , want kustgangers bezoeken graag de Ijzertoren en alles er rond blijkbaar.
Ook veel motorijders, maar de fietsers menslief soms moet je echt manoeuvers uitvoeren om die niet aan te rijden . . Het fietsnetwerk mag hier toch wel een update hebben hier bij ons . .
Oeps ik zit precies op de klaagbank.
Zo nu ga ik een agrummeke Zero drinken .. ijskoud met een ijsblokje in en een schijfje appelsien.. skol/santé
Fijne zonnige dag allemaal
toedeloe
menu: nu oikos met aardbeien, en vanavond koude schotel
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
vanmorgen al eens naar Boom gefietst ,
is zo'n 6 kilometers van bij ons in Schelle ,
is daar 'n echte volkverhuizing , die naar toumorelland trekken,
< oeps ik weet de juiste schrijfwijze niet van toumorrelland >
ni te geloven zovéél volk
Remie het raakt me echt , als je zo al aan de nabestaande denkt , krijg ik <kippenvel>van
bloemeke nog niet gezien gisteren en vandaag
jadi ook 'n drukte bij jullie
fijne avond nog gewenst voor ieedereen
geluk vind je onverwacht
-

Nu had ik afgelopen maandag het plan om weer een knipbeurt te kunnen krijgen van onze thuiskapster (was echt weer nodig na al dat ziekenhuisgedoe van de afgelopen tijden
Kreeg maar geen reactie van haar op mijn Whatsapp met die vraag, tot gisterenmiddag “ik ben op vakantie tot en met 16 augustus”.
Dus geprobeerd hier in ons dorp ergens anders een plaatsje te bemachtigen, niet één.. of pas over 1½ week ergens ’n plaatsje.
Het zat me niet lekker.. ik wilde het zo graag even, dus na mijn fietstochtje van vanochtend weer hier en daar wat pogingen gedaan door nog wat rond te bellen... langverhaal kort.. kon in de geboorteplaats, waar ik
had leren kennen toen we nog heel heel jong waren, om 12:30 uur terecht bij een kapsalon waar ik soms ook nog kwam als ik daar voorheen weleens lag op doorvaart met mijn boot en ik snel ’n knipbeurtje nodig had.Nu hebben we het over het stadje Haastrecht,

waar ik dan wel even met die guitige betrouwbare
PINDA naartoe ben gereden.Dus heb ik nu weer met ’n keurige haardos naar de Tour kunnen kijken, met de geweldige Belgische renner Victor Campenaerts als winnaar van deze etappe, na eerst nog effe het middag
te hebben gedaan, en voel me er weer heel prettig bij. 
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Oeh, wat een gedoe voor een knipbeurt Remie
Je kunt echt merken dat het vakantie is.
Hier ook al veel meldingen van bedrijven dat ze vanaf komende week voor 3 week dicht zijn in verband met de vakantie
De kinderen hebben hier nu ook vakantie
Oudste zoon moest vanmorgen nog even naar school om zijn rapport op te halen
En jongste zoon was vanmorgen onder de pannen met een vossenjacht en was rond 12 uur thuis
Heb jongste zoon ruim een uur geleden weg gebracht voor zijn bbq en man mag hem om 10 uur vanavond daar weer weg halen
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Je kunt echt merken dat het vakantie is.
Hier ook al veel meldingen van bedrijven dat ze vanaf komende week voor 3 week dicht zijn in verband met de vakantie
De kinderen hebben hier nu ook vakantie
Oudste zoon moest vanmorgen nog even naar school om zijn rapport op te halen
En jongste zoon was vanmorgen onder de pannen met een vossenjacht en was rond 12 uur thuis
Heb jongste zoon ruim een uur geleden weg gebracht voor zijn bbq en man mag hem om 10 uur vanavond daar weer weg halen
-
Yuna
Je Haastrechtse
staat niet vermeld op Wikipedia, Remie Een echte schande is het
-
Maar wel op internet Yuna https://www.carolahaarmode.nl/

O jee..! Mag ik niet eens hier plaatsen volgens mij..? Of wel..?
-
Yuna
Ik weet niet of dat mag. Is niet echt reclame, vind ik.Remie schreef: ↑18 jul 2024, 19:24Maar wel op internet Yuna https://www.carolahaarmode.nl/
O jee..! Mag ik niet eens hier plaatsen volgens mij..? Of wel..?![]()
Het ziet er wel goed uit in dat kapsalon.
Maar ik blijf toch bij mijn eigen kapper
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond iedereen
gisteren en vandaag een beetje druk hier , maar morgen heb ik wat meer tijd om wat te komen leuteren , alleen in de namiddag heb ik dan een afspraak bij de dokter om bloed te laten controleren voor mijn ijzertekort die ik had voordat ik 5 inspuitingen kreeg met ijzer , maar volgens mijn dokter heeft dat wel enkele weken nodig om zo alles van die ijzerinspuitingen op te nemen en heeft een eerdere bloedcontrole geen zin , dus we zullen wel zien
gisteren een beetje de centjes laten rollen in Weba , maar soit we doen ze toch niet mee hé
en vandaag ook al een nieuw kledingrek gekocht in Jysk die wat interessanter is dan deze die ik al had
allé nu nog een beetje tv kijken in de zetel voor de tv
en de airco doet deugd sè in de living
voor iedereen een gezellige avond verder

gisteren en vandaag een beetje druk hier , maar morgen heb ik wat meer tijd om wat te komen leuteren , alleen in de namiddag heb ik dan een afspraak bij de dokter om bloed te laten controleren voor mijn ijzertekort die ik had voordat ik 5 inspuitingen kreeg met ijzer , maar volgens mijn dokter heeft dat wel enkele weken nodig om zo alles van die ijzerinspuitingen op te nemen en heeft een eerdere bloedcontrole geen zin , dus we zullen wel zien
gisteren een beetje de centjes laten rollen in Weba , maar soit we doen ze toch niet mee hé
en vandaag ook al een nieuw kledingrek gekocht in Jysk die wat interessanter is dan deze die ik al had
allé nu nog een beetje tv kijken in de zetel voor de tv
en de airco doet deugd sè in de living
voor iedereen een gezellige avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Jongste heeft een super feest gehad gister avond, heerlijk eten en veel pret
Allemaal kleddernat, want watergevecht, maar het plezier straalde van de foto's die we toegestuurd kregen
Ik ga zo werken en daarna nog wat slapen
En vanmiddag waarschijnlijk richting water met de kinderen omdat het warm wordt
Jongste heeft een super feest gehad gister avond, heerlijk eten en veel pret
Allemaal kleddernat, want watergevecht, maar het plezier straalde van de foto's die we toegestuurd kregen
Ik ga zo werken en daarna nog wat slapen
En vanmiddag waarschijnlijk richting water met de kinderen omdat het warm wordt
-
U krijgt het ook niet voor niks he Zonnebloemetje met de voor u steeds weer van die lastige mankementen waar volgens mij dan weer net niet echt de juiste behandeling voor te krijgen is door het alleen met pappen en nathouden te bestrijden, lijkt mij zeer frustrerend..! Of zit ik daar nu weer eens volkomen naast..?zonnebloemetje schreef: ↑18 jul 2024, 21:40alleen in de namiddag heb ik dan een afspraak bij de dokter om bloed te laten controleren voor mijn ijzertekort die ik had voordat ik 5 inspuitingen kreeg met ijzer
Jullie komen overheen met dit manneke volgens mij