windows update
-
scobidoo - Lid geworden op: 28 dec 2015, 12:54
Ik heb deze week een windows update gehad en gedaan. Toen dat gedaan was had ik geen vergrootglas meer op mijn taakbalk en ik kan ook geen nieuwe map aanmaken (geel icoontje bovenaan) voor documenten en afbeeldingen. Kan iemand helpen ?
-
Mussen - Lid geworden op: 20 mei 2022, 18:26
Klik eens met "rechts" op een vrije ruimte van je taakbalk.
- kies daar dan "Zoeken"
- staat er een vinkje bij "Zoekpictogram weergeven"?
- niet? plaats er dan eentje
- kijk nu of je "zoekpictogram" er staat.
Voor dat "geel icoontje" start je pc eens opnieuw op.
Dus niet je PC afsluiten en terug opstarten maar wél ... kiezen via de startknop "aan/uit" en dan voor "opnieuw opstarten".
- kies daar dan "Zoeken"
- staat er een vinkje bij "Zoekpictogram weergeven"?
- niet? plaats er dan eentje
- kijk nu of je "zoekpictogram" er staat.
Voor dat "geel icoontje" start je pc eens opnieuw op.
Dus niet je PC afsluiten en terug opstarten maar wél ... kiezen via de startknop "aan/uit" en dan voor "opnieuw opstarten".
-
Mussen - Lid geworden op: 20 mei 2022, 18:26
Je geeft echt géén antwoordje op mijn duidelijke vraag of je met een "rechtsklik" in een vrije ruimte van je geopende map documenten/afbeeldingen mijn vorige printscreen volgt?
Bekijk eens onderstaand printscreen en volg eventueel eens (de toetsencombinatie) die daarin helemaal links bovenaan staat!

Bijkomende vraag: en dit euvel heb je enkel in de mappen "Documenten en Afbeeldingen" kan je dan wél nieuwe mappen aanmaken in de andere Windows mappen zijnde "3D-Objecten - Bureaublad - Downloads - Muziek - Video's"
Bekijk eens onderstaand printscreen en volg eventueel eens (de toetsencombinatie) die daarin helemaal links bovenaan staat!

Bijkomende vraag: en dit euvel heb je enkel in de mappen "Documenten en Afbeeldingen" kan je dan wél nieuwe mappen aanmaken in de andere Windows mappen zijnde "3D-Objecten - Bureaublad - Downloads - Muziek - Video's"