Orange
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Ik heb geen abo bij Orange, en zet er af en toe 10 eu op. Ik bel er zelf niet mee, ik word gebeld.
Ik gebruik mijn vast toestel om mensen te contacteren.
Nu ondervind ik dat de laatste maanden die euro's snel op geraken, zonder dat ik die op gebruik.
Mails enz. kan ik gratis bekijken via Wifi thuis. Terwijl ik die vrijwel altijd open en beantwoord via tablet dat niets met Orange te maken heeft.
Het moet iets te maken hebben met data verbruik dat niet meer geblokkeerd wordt na een bepaalde tijd en dus aan mijn tegoed begint te knabbelen.
Weet iemand over welke data dat gaat?
Bij voorbaat dank.
Nu ondervind ik dat de laatste maanden die euro's snel op geraken, zonder dat ik die op gebruik.
Mails enz. kan ik gratis bekijken via Wifi thuis. Terwijl ik die vrijwel altijd open en beantwoord via tablet dat niets met Orange te maken heeft.
Het moet iets te maken hebben met data verbruik dat niet meer geblokkeerd wordt na een bepaalde tijd en dus aan mijn tegoed begint te knabbelen.
Bij voorbaat dank.
-
Yuna
Reini, ik denk dat je mobiele data niet uitgeschakeld zijn.
Hier zie je hoe je die op een android toestel kan uitzetten.
En zie je meteen of die aan staan of niet.
Mobiele data uitschakelen
Hier zie je hoe je die op een android toestel kan uitzetten.
En zie je meteen of die aan staan of niet.
Mobiele data uitschakelen
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Reini schreef: ↑23 jul 2024, 17:01Ik heb geen abo bij Orange, en zet er af en toe 10 eu op. Ik bel er zelf niet mee, ik word gebeld.
Bij voorbaat dank.
Lees hier ook eens, is link van Orange
https://www.orange.be/nl/blog/dataverbruik-apps
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen