In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Da's toch niet leuk van uwe man Inge, had hij toch eerst weleens even kunnen overleggen.. ja toch.. niet dan?mama-inge schreef: ↑24 jul 2024, 14:46Vanmiddag de laptop aangeslingerd en op zoek naar een plekje voor een weekendje weg met jongste zoon
Was even zoeken want moet ook al komend weekend omdat we de hele maand augustus extra kranten moeten bezorgen (vakantie inval)
Kwamen ze een beetje laat mee, maar man had al ja gezegd boorgat ik uit bed was.
-

Het is de laatste dagen toch een beetje afkicken nu er effe nog geen sport is (sport waar ik graag naar kijk) als ik na mijn middag
de TV aanzet. Duurt gelukkig niet lang, aankomende vrijdag (eigenlijk donderdag al) beginnen de Olympische Spelen en kan ik daar mijn hart weer volop mee op gaan halen.
Nadat ik gisteren ’n behoorlijke dip had, heb ik dat vanochtend tijdens mijn (vroege)
tochtje in de polder weer aardig weten te keren.
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
-
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Ik ergerde me er nogal aan.Remie schreef: ↑24 jul 2024, 15:20Da's toch niet leuk van uwe man Inge, had hij toch eerst weleens even kunnen overleggen.. ja toch.. niet dan?mama-inge schreef: ↑24 jul 2024, 14:46Vanmiddag de laptop aangeslingerd en op zoek naar een plekje voor een weekendje weg met jongste zoon
Was even zoeken want moet ook al komend weekend omdat we de hele maand augustus extra kranten moeten bezorgen (vakantie inval)
Kwamen ze een beetje laat mee, maar man had al ja gezegd boorgat ik uit bed was.![]()
Hij had inderdaad best even kunnen wachten met antwoorden nadat we overlegd hadden en dat weet hij inmiddels ook.
Maar goed, weekendje weg is geboekte een dag langer dan in de planning lag, want dat kon even niet anders met de caravan die ik daar op de camping gehuurd heb
Nu druk met bedenken wat er mee moet en inpakken
Ik wens iedereen een fijne avond
-
Heel goed Inge Dat (lange)weekend samen met jullie jongste zoon is U/jullie Van Harte gegund Inge, geniet er maar eens met volle extra teugen van..!
-
Adam2 - Lid geworden op: 15 feb 2023, 22:49
Hahaha, die Annemarie,Anne_marie schreef: ↑24 jul 2024, 17:16Blijven oefenen Remie...![]()
https://www.jigidi.com/jigsaw-puzzle/xo ... ardhommel/
![]()
Doe ik al jaaaaaaaaaaaaaaren, resultaat om te huilen.

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Het ritueel is weer begonnen zoals het (bijna) iedere nieuwe dag gaat in huize Remie, u weet dat onderhand wel toch..?
Op die verstande na, dat er straks na het (vroege)
tocht(je) van ±2 uur(tjes) op donderdagochtend de wekelijkse boodschappen gedaan gaan worden door deze twee oudjes bij de supers hier in het dorp Moordrecht
Wisselende foto’s (4) (archief)
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie morgen iedereen
dadelijk naar de Colruyt voor onze wekelijkse boodschappen en een beetje vroeg eten deze middag want daarna gaan we koffieleuten in de Westhoek in aangenaam gezelschap
allé ik zal het kort houden en ga mij klaar maken voor de boodschappen
Remie en inge , ook de nodige boodschappen doen deze voormiddag
veel plezier nog
voor alle leutertjes nog een gezellige dag vandaag
tot later

dadelijk naar de Colruyt voor onze wekelijkse boodschappen en een beetje vroeg eten deze middag want daarna gaan we koffieleuten in de Westhoek in aangenaam gezelschap
allé ik zal het kort houden en ga mij klaar maken voor de boodschappen
Remie en inge , ook de nodige boodschappen doen deze voormiddag
veel plezier nog
voor alle leutertjes nog een gezellige dag vandaag
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
zonnebloemetje schreef: ↑25 jul 2024, 09:15een goeie morgen iedereen
dadelijk naar de Colruyt voor onze wekelijkse boodschappen en een beetje vroeg eten deze middag want daarna gaan we koffieleuten in de Westhoek in aangenaam gezelschap![]()
![]()

Moch wat een toeval ik ga ook koffieleuten , en ook in de Westhoek en het gezelschap is subliem
Tot subiet hé
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen , tot nu toe hier geen zon te zien
Maar wat niet is kan nog komen .
De dag is al vroeg begonnen voor mij .
Met een ditje en een datje, en intussen mijn poetsdame er ook al
Na ons morgen onderonsje nu aan de slag . .
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: biefstuk met prei in de room , daar heb ik nu eens serieus goesting op
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.