In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

13 aug 2024, 06:23

sorry dat ik hier binnenval maar wil jullie iets zeggen

hallo iedereen ik wil jullie iets zeggen dat je moet oppassen met mails .Als je bij cm bent de ziekenkas ik zelf heb al 4 verschillende mails gekregen daarover maar hoe weet je dat het niet juist is .NIET KLIKKEN MAAR GEWOON EROVER WRIJVEN OVER HETADRES VAN AFZENDER DAN KUN JE ZIE DAT HET NIET HET JUISTE ADRES IS ALSOOK CM STUUR GEEN MAILS OM AL U GEGEVENS DOOR DE GEVEN .Heb ook al gehoord dat het met sommige banken ook zo gaat dus als het adres van afzender niet te zien is of je twijfelt wrijf erover dan komt het adres te voorschrijven .WEES AUB VOORZICHTIG EN VUL ZEKER GEEN GEGEVENS IN Er zijn mensen die het doen en dan zijn geld kwijt enz met enhoop miserie .Dus zeg ik wees voorzichtig met de mails nog een fijne dag verder groetje

An-W

13 aug 2024, 08:15

Goedemorgen allemaal ,
Wat een warme plaknacht en het is alweer 22 graden nu .
Vandaag weer een oppas dag .

Fijne dinsdag allen .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

zonnebloemetje

13 aug 2024, 10:40

een goeie dinsdagmorgen iedereen

gelukkig vandaag niet zo warm als gisteren en voorlopig nog geen zon zodat de temperatuur nu nog niet te hoog gaat 23° hier buiten , en das te doen
ventje is deze morgen rond 8u al te voet om boterkoeken en croissants geweest voor ons ontbijt en dat smaakte sè

Remie ik had ook geen last van de warmte om te slapen , maar ben wel 4x uit bed gemoeten van de krampen in mijn benen en enkels , en het probleem is dat ik dan zo rap mogelijk moet kunnen rechtstaan om die kramp in mijn benen te laten verdwijnen , maar doordat ik dan ook kramp heb in mijn enkels staan mijn voeten helemaal krom en kan ik er niet op staan , dus das nie simpel hé

inge goed dat je een beetje van je werk opschuift door die warmte , want het moet toch een beetje te doen zijn hé , en jullie honden hebben dus weer gezelschap zo te zien , leuk voor hen zeker

An onze plafondventilator boven ons bed heeft deugd gedaan hoor vannacht
en zo hadden wij niet te warm

Bekske ook een goeie morgen en wij passen altijd goed op als we een mailtje krijgen

voor alle andere leutertjes ook een goeie morgen

en nu ist tijd voor onze koffie en dat zal smaken

tot later

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

mama-inge

13 aug 2024, 10:57

Afbeelding

Het is warmer dan gisteren
Rustig aan en niet te veel doen

Remie

13 aug 2024, 15:48

Afbeelding

Het is benauwd en drukkend, vannacht verwachten ze wat verkoeling i.v.m. regen- en onweersbuien zodat het morgen wat aangenamer zal aanvoelen heb ik begrepen van de weersprofeten.
Afbeeldingaan om de Tour de France Femmes te kunnen volgen. 2e Korte etappe is weer gewonnen door Charlotte Kool vanmorgen. Nu is er nog de tijdrit om te kunnen volgen en te genieten voor mij. :)

Menu:

Afbeelding
Weet U dat ook weer..!

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

zonnebloemetje

13 aug 2024, 17:44

een goeie namiddag iedereen

toch weer warm geworden maar voor vanavond en vannacht word er regen en onweer voorspeld
dus we zullen wel zien hé
zojuist van een koffietje genoten met wat lekkers er bij dat ventje had meegebracht deze morgen toen hij de croissants en de boterkoeken gehaald heeft
en dus nu kunnen we er weer tegen sè tot vanavond
gelukkig is de temperatuur buiten al iets aan 't zakken sinds deze middag en dus zullen we vroeg de vensters kunnen open zetten vanavond om de friste binnen te laten

voor alle leutertjes nog een gezellige dag verder

tot later

Afbeelding

mama-inge

13 aug 2024, 19:55

Nog wat verkoeling nodig?
Afbeelding
Het was hier vandaag 35 graden.
Heb bijna niets gedaan

Ik wens iedereen een fijne avond

Remie

13 aug 2024, 20:23

mama-inge schreef:
13 aug 2024, 19:55
Nog wat verkoeling nodig?
Afbeelding
Het was hier vandaag 35 graden.
Uw plaatjes zijn leuk en geven de situatie perfect weer Inge..! :)

Remie

13 aug 2024, 22:41

Afbeelding

Remie

14 aug 2024, 05:14

Afbeelding

Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

Remie

14 aug 2024, 05:47

Afbeelding

Tijdens het middaguur ’n afspraak met mijn twee broers die ik nu nog heb, om samen hier https://www.hetpraathuis.nu/lunchen/ te geen lunchen (doen we wel vaker, maar toen nog met z’n vieren ergens in het land). Onze oudste broer is verleden jaar plots overleden.
Maar eerst is zo dadelijk mijn (bijna) dagelijkseAfbeelding tochtje door de polder weer.
Afbeelding
Ook straks voor de lunch, omdat het niet al te ver vanhier is deze keer, kan ik misschien mooi het fietsje nemen, moet ik wel het weer voor goed in de gaten houden.. er worden hier namelijk links en rechts wat regen- en onweersbuien verwacht in onze omgeving.

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

mama-inge

14 aug 2024, 06:08

Goedemorgen en een fijne dag
Werk gedaan, zit nu te ontbijten en zo nog weer verder met werk.
Het is nu zeer aangenaam buiten

Remie veel plezier met je broers.

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

Remie

14 aug 2024, 06:13

mama-inge schreef:
14 aug 2024, 06:08
Remie veel plezier met je broers
Bedankt Inge. :)
Moest hier nu alles weer effe dicht doen vanwege 'n regenbui(tje). Frist gelijk effe lekker op..! :D

Remie

14 aug 2024, 06:35

Afbeelding

Mijn fietstoertje door de polder toch maar (effe) op ’n laagpitje gezet:

Afbeelding

Weet U dat ook weer..! :(

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

zonnebloemetje

14 aug 2024, 09:27

een goeie morgen iedereen

hier vannacht en gisterenavond geen regen of onweer gehad
maar volgens het nieuws deze morgen op de radio heeft het in het Antwerpse goed geregend en ook onweer hebben ze daar gekregen
deze namiddag heb ik een afspraak bij de kinesist en deze voormiddag gaat mijn ventje dadelijk wat boodschappen doen te voet hier dichtbij

Remie ja ja das die onweerszone die jullie daar zullen krijgen van uit ons Belgenlandje
en geniet maar van de lunch samen met je twee broers hoor en laat het jullie smaken

inge ja hier ook wel redelijk afgekoeld vannacht en alles staat hier nu nog open terwijl het nog niet te warm is

voor alle leutertjes nog een aangename woensdag verder

tot later

Afbeelding