Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Bedankt..!
U is ook vaak vroeg uit de veren Pattje... of is dat hoofdzakelijk om 'n
te doen en ook gelijktijdig effe 'n fijne mooie dag toe te wensen (dubbel op zelfs) aan (alle) Luitjes hier.... om daarna weer vrolijk tussen de lakens kruipen? -
Persoonlijk blijf ik het toch raar en vreemd vinden dat ik daar nog nooit last van heeft gehad, op welk tijdstip van de dag of nacht dan ook..!
Ben ik zeker 'n geluksvogel of zoiets degelijks wat dit aangaat Oma-C..?
-
pattje - Lid geworden op: 13 feb 2019, 15:30
Het is al vele jaren zo Remie, ben van plan om gewoon een plaske te doen En toch blijf ik op. Doe veel op facebook ook want ik heb er verschillende groepen waarvan ik beheerder ben. ( En ook) Als men vroeg op is kan men véél doen . Tot wederhoren ( en zoals de Hollanders zeggen) Doeiiiii.
Leef ! En laat leven ! ♥♥♥
-
Oké Pattje, bedankt voor uw heldere uitleg.pattje schreef: ↑25 aug 2024, 05:23Het is al vele jaren zo Remie, ben van plan om gewoon een plaske te doen En toch blijf ik op. Doe veel op facebook ook want ik heb er verschillende groepen waarvan ik beheerder ben. ( En ook) Als men vroeg op is kan men véél doen . Tot wederhoren ( en zoals de Hollanders zeggen) Doeiiiii.
'k Ben ook al 'n paar keertjes op uwe facebook pagina's gaan kijken, maar (nog) niet echt iets voor mij.

En dit maakt u nu dus hier ook waar door op mij te reageren.. sommige hier kunnen daar nog 'n lesje uit trekken ..!
-

Eigenlijk had het nu mooi weer geweest om toch een klein stukje te gaan
in de polder.Maar eerlijk gezegd durf ik dat nu effe niet aan om
Gina niet verder tegen de haren in te strijken.. wil nu effe niet weer pluspunten verliezen en daarvoor in plaats strafpunten oplopen..!Vanmiddag is er voor mij weer sport, namelijk de F1 Zandvoort en weer ’n etappe van de Vuelta, dan kan in principe mijn dag verder ook al niet meer stuk.
Menu:
Nog geen idee…. want de kokkin is nog niet wakker….. komt meestal pas rond 8 uur tussen de vette-lappen vandaan.
Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemorgen babbeltjes ,hier schijnt de zon al weer. vannacht heeft het goed geregend.
vandaag na 7jaar,gaat de gouden boomstoet weer uit bij ons . hopelijk blijft het droog weer. die focus tv heeft kan deze rechtstreeks op tv volgen om 14H30
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

medion AKOYA i5 -10400 windows11