welkom iedereen in een knus hoekje nr 5
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

denk niet dat jullie me hier gemist hebben maar voorlopig moetik rusten ben gevallen en had een lichte hersenschudding .Nog een dikke 14 dagen voordat ik naar dat ziekenhuis kan gaan en hopelijkmet geen val partijen meer afwachten .WENS IEDEREEN HET BESTE TOE EN GENIET NOG EEN WEEK EN DE SCHOOLDEUREN GAAN OPEN .gENIET OM HET EVEN HOE GROETJE
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hier zijn vandaag straatfeest voor alle die hier wonen,
ieder mag iets meebrengen om van te genieten,
dus heb ik op aanvraag van de zonen een vleessalade gemaakt,
voor de hapjes daar, maar ik en buurvrouw gaan niet,
we blijven liever thuis, grtjs van krakje,
bekske denk dat het moment is dat vele mensen vallen,
dat ik weet zijn hier in dorp 2 mensen gevallen en liggen in ziekenhuis,
dus hoop dat het met rusten bij jou beter wordt,
Oma-C ook fijne dag en ook oppassen voor het vallen,

ieder mag iets meebrengen om van te genieten,
dus heb ik op aanvraag van de zonen een vleessalade gemaakt,
voor de hapjes daar, maar ik en buurvrouw gaan niet,
we blijven liever thuis, grtjs van krakje,
bekske denk dat het moment is dat vele mensen vallen,
dat ik weet zijn hier in dorp 2 mensen gevallen en liggen in ziekenhuis,
dus hoop dat het met rusten bij jou beter wordt,
Oma-C ook fijne dag en ook oppassen voor het vallen,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

hopelijk is het met iedereen in orde .Heb al drie weken geen hulp voor boodschappen te doen .Een geluk dat ik aan huis kan laten leveren anders moest ik op men kin kloppen.Normaal kwam die van gewoonte maar die had laten weten dat ze ziek was .Ende bureaume een bericht zo sturen maar noppes.Als ik niemand verwacht doe iok geen deur open je weet nooitwie voor de deur staen welkebedoelingen .De honden hebben wel een paar keer al geblaft aan de deur van gang .Maar datmogen ze hun laten horen maar ik doe geen deuropen als ik niemand verwacht .je kunt niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig hoorje zoveel .Ik heb nog altijdhoofdpijn dus veel rusten kan toch weinig doen door de pijn en ademnood enz .Ik wens iedereen het beste toe en hou je rustig bezig in de schaduw of binnen groetje tot later
-
beetje rust, de kids terug naar de mama,
eerste week school is zij die er voor zorgt,
toch nog beetje goed weer al heeft de zon niet geweest,
morgen weer eens de was doen weet niet vanwaar dit allen komt,
als morgen de zon schijnt profiteert ervan,
want achtereen word het kouder, grtjs van krakje,

eerste week school is zij die er voor zorgt,
toch nog beetje goed weer al heeft de zon niet geweest,
morgen weer eens de was doen weet niet vanwaar dit allen komt,
als morgen de zon schijnt profiteert ervan,
want achtereen word het kouder, grtjs van krakje,

-

steek hier terug mijn neus binnen nu dat een beetje goed is met mijondanks het slechte nieuws van gisteren .Ga daar niks over zeggen en trachten de moed erin te houden want klagen brengt ook geen oplossing .Hopelijk gaat het met iedereen goed of redelijk .Tracht nog te genieten van iedere dag zo gaatde dag ook sneller voorbij wens jullie iedereen heel veel moed ,geduld ensterkte voor als je een mindere dag heb .Zal proberen nu terug iedere dag op post te zijn .ONdanks de hoofdpijn nog aanwezigis buiten de rest .Nog een dikke week en dan ik eindelijk naar dat andere ziekenhuis gaan omte horenwat zij denken en gaan doen .Dus nog eenfijne dagiedereen met om het even wat je gaat doen .Ik ga vandaag gewoon niks doen behalvestraks wel eten klaar maken .Want ik iedere dag mijn warm eten een koude schotel krijg ik gewoon niet binnen .Datmoet die schotelgewoon weg doen met maar 1 hap van te nemen .De soep staat al af te koelenvoor de vriezer en ook een portie voor straks voor mij en een viervoeter die moeter ook van proeven .Dat is eentje die alles moet proeven van wat ik eet .Ik kijk wel uit wat ik ze geef de andere twee zijn kieskeuriger inhun eten en ook hun snoepjes .Dat krijgen ze af en toe in dedag als ze goedluisteren en braaf zijn .Endat weten ze al te goed nu moet ik voorlopig geen portier zijn ze kunnen binnen en buiten wanneerze willendeuren staan open .De parkieten ende vink zijn aan hun ochtend concertbezig .Die zijn wel verzot op sla als dat zien doe ze nogal kuren om een stukje sla te krijgen ookmet beperkte maten .Nu zorgik wel dat ze tweekeer dag een proper badje hebben en hundrinkbakje ook .ZO DAT WAS HET NIEUWS VAN HIER UIT GROETJE
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede avond Bekske, rustig aan is nog het beste
als het niet goed gaat, we moeten naar ons lichaam luisteren
Ik hoop dat je binnenkort in de andere kliniek eindelijk
kan geholpen worden, ik wens je veel sterkte en moed...
krakje wat rust nu het terug school is, 't zal je deugd doen
als het niet goed gaat, we moeten naar ons lichaam luisteren
Ik hoop dat je binnenkort in de andere kliniek eindelijk
kan geholpen worden, ik wens je veel sterkte en moed...
krakje wat rust nu het terug school is, 't zal je deugd doen
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-

hallo hiergeniet nog van de mooie dagen want zijn nu al september begonnen .Gisteren nog eensbuitengeweest laat opde avondmaar nu is heteen trage slak dat voortkruipt metop tijd even rustpauzeop een muurtje en soms een bank .We hebben dezelfdeweg gedaan zoals vroeger maar het heeft 38 minuten langer geduurd .De persoon zeizelf niets forceren rustig aan we komen er ook hoor .Hij heeft zoveel geduld met de honden en mij en zegt ook komaan we gaan buiten met ndige rustpauzes lukt het zodat je geniet nu van dat prachtige weer .Vanavond gaan we he weer doen zei hij een slak gaat ook vooruit en zal meer zien dan eenhaas zei hij nog .Hij deze persoon is ene uit de duizendbij manier van spreken zo behulpzaam en zo enorm begaan met de honden en mij .Afijn ja zo komtik nog buiten anders zo het niet lukken alleen voor moment .Zo geniet van jullie daggroetje
-
gaan eten ten voordelen van de jeugdfanfare,
eten lekker, veel volk je kon kiezen welke menu,
zomers weer vandaag, deur hier vierkant open,
zou gaan wandelen maar kan ongeveer 500m.
gaan zonder te rusten, en hier staan geen banken,
dus maar beetje buiten op onze eigendom rond gaan,
mag nog een paar dagen zo ongeveer 25 gr. zijn,
grtjs van krakje,
bekske zo zou ik ook nog kunnen wandelen
maar hier vinden ze te langzaam dus blijf ik om het huis,
je hebt geluk dat je zo iemand gevonden hebt,
die je zo blijft volgen en helpen, houden zo,

eten lekker, veel volk je kon kiezen welke menu,
zomers weer vandaag, deur hier vierkant open,
zou gaan wandelen maar kan ongeveer 500m.
gaan zonder te rusten, en hier staan geen banken,
dus maar beetje buiten op onze eigendom rond gaan,
mag nog een paar dagen zo ongeveer 25 gr. zijn,
grtjs van krakje,
bekske zo zou ik ook nog kunnen wandelen
maar hier vinden ze te langzaam dus blijf ik om het huis,
je hebt geluk dat je zo iemand gevonden hebt,
die je zo blijft volgen en helpen, houden zo,

-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goedemorgen Bekske, krakje
Een mooie zonnige dag, geniet ervan
niet vergeten veel te drinken, (liefst water)
en smeren als je buitengaat
sterkte en moed aan wie het kan gebruiken
en een fijne dag verder...
Een mooie zonnige dag, geniet ervan
niet vergeten veel te drinken, (liefst water)
en smeren als je buitengaat
sterkte en moed aan wie het kan gebruiken
en een fijne dag verder...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-

hopelijk geen te warm weer meer gisteren na drie weken toch hulp gekregen voor boodschappen te doen .ALSOOK ZOALS IEDERE WEEK KINESIST EN NU DONDERDAG TERUG .Ook na de middag levering waarik wekelijks een beetje bestelt omdat ik dat daar goed vind.Dan nu aan een iets zware werk voor mij toch mijn vitrine kast leegmaken er staan verschillende soorten glazen in die ik jaarlijks een beurt gaf.Maar heb gewoon geen zin om het altijd nog te doen dusga ik het weg doen .Heb er meer dan veertig jaar deze kast een beurt gegeven en de glazen zijn nooitgebruik geweest was een geschenk van als ik hier kwam wonen .Had tegen die personen gezegd dat ze me er niet blij meemaakte want datik dat nooit zo gebruiken omdat ik geen bezoek heb .Degenedie ik hier nu zien is de kinesist 2 keer per week ,de huisarts om de 14 dagen en als de boodschappen hulp regelmatig kom 1keer perweek .Ja nu dagelijks depersoon die zorgt dat de honden en ik inbeweging blijven .Verder af entoe binnen en buiten een paar buren meestal om iets te lenen of vragen EN JA WEKELIJKS DIE AAN HUIS LEVERT ..Dus zo zie je dat ik in feite weinigbezoek heb .Nu er aan beginnen om die glazen indozen testeken want hetzijn er ongeveer 60 wel verschillende modellen .dusrest me nog een knussegezellige dag te wensen groetje