de nieuwe accu in laptop laadt niet op ,blijft op 0,0 procent
-
flowerlady - Lid geworden op: 18 sep 2006, 23:23
ik werkte al een paar maanden op netstroom ,maar dit was toch wat ongemakkelijk, dus nieuwe acu gekocht ,maar deze laadt totaal niet op Wat kan er mis zijn ?
vriendelijke groetjes
Medion Akoya ,Windows 10,avg- avg firewall
ram:6 gb hd 1 thb.64 bits ,telenet
Medion Akoya ,Windows 10,avg- avg firewall
ram:6 gb hd 1 thb.64 bits ,telenet
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
flowerlady schreef: ↑31 aug 2024, 12:24ik werkte al een paar maanden op netstroom ,maar dit was toch wat ongemakkelijk, dus nieuwe acu gekocht ,maar deze laadt totaal niet op Wat kan er mis zijn ?
Ik had dit probleem ook, was wel geen origineel, contact met leverancier kon kiezen tussen nieuwe opsturen of centjes teug, heb gekozen voor het laatste, centjes terug en werk verder op netstroom
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik heb dat ook, batterij 0% wordt niet opgeladen.
Op de netstroom werkt de laptop goed, maar ik weet niet waar de batterij zit,durf de laptop niet openmaken.
Op de netstroom werkt de laptop goed, maar ik weet niet waar de batterij zit,durf de laptop niet openmaken.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Als uw laptop goed werkt op netstroom dan is het toch niet zo moeilijk om het even op te zoeken via Google. Meestal staan er ook video's op internet hoe een batterij te vervangen bij een laptop.door tokkio » Vandaag, 16:33
Ik heb dat ook, batterij 0% wordt niet opgeladen.
Ik zeg niet dat je je laptop moet opendoen maar dan kan je het gewoon eens bekijken. Zo heb ik bij mijn vorige laptop ook de batterij vervangen tot het scherm het begaf. Dan vond ik het tijd om een nieuwe aan te schaffen.
-
ik ga het zo laten, er zijn 2 schuifjes die ik kan openen ,onder 1 zie ik iets van geheugen, onder het ander zit een aluminium flapje,dat, links en rechts contact maakt met het frame,ik denk dat daar de HD onder zit, het is een Acer laptop, en veel schroeven, daar blijf ik af, het was al moeilijk om die 2 schuifjes open en toe te doen, het spande langs alle kanten.Ik zeg niet dat je je laptop moet opendoen maar dan kan je het gewoon eens bekijken. Zo heb ik bij mijn vorige laptop ook de batterij vervangen tot het scherm het begaf. Dan vond ik het tijd om een nieuwe aan te schaffen.
toch bedankt voor uw aanbreng.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
tokkio schreef: ↑11 sep 2024, 17:53ik ga het zo laten, er zijn 2 schuifjes die ik kan openen ,onder 1 zie ik iets van geheugen, onder het ander zit een aluminium flapje,dat, links en rechts contact maakt met het frame,ik denk dat daar de HD onder zit, het is een Acer laptop, en veel schroeven, daar blijf ik af, het was al moeilijk om die 2 schuifjes open en toe te doen, het spande langs alle kanten.Ik zeg niet dat je je laptop moet opendoen maar dan kan je het gewoon eens bekijken. Zo heb ik bij mijn vorige laptop ook de batterij vervangen tot het scherm het begaf. Dan vond ik het tijd om een nieuwe aan te schaffen.
toch bedankt voor uw aanbreng.
Om de batterij van een Acer te verwijderen moeten alle schroefjes eruit, en dan kan je de bovenkant loswrikken maar niet te hoog heffen want er zit een klein kabeltje vast, dan kan je de stekker van de batterij uittrekken, en de batterij laren zitten.
Wel opletten als uw Acer voorzien is van een interne DVD speler, één van de vijsjes houd deze vast en moet precies juist terug geplaatst worden
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
bedank voor de inbreng, het is een "Acer Aspire 3" en die heeft geen DVD schuif,en is heel dun,ik zou bij het openen maar schade kunnen veroorzaken, dus ga ik het zo laten,werkt goed als die direct aan de stroom hangt,
het stoort mij echt niet, ik vind het alleen raar dat de laptop helemaal niet oplaad, die blijft gewoon op 0 %,ik heb ook nog een HP laptop, heel oud, met een Linux Zorin er op, als ik die aanleg is de batterij ook 0%, maar die begint direct op te laden,en als ik die eens aanleg, en de batterij bijgeladen is, kan ik die 2 dagen later terug aanleggen zonder aan de stroom te hangen,deze is veel jonger, en de batterij was al vanaf het beging maar magertjes.
Even Google opgezocht.......
Wanneer uw Acer accu niet oplaadt kan dit veel verschillende oorzaken hebben. Een Acer accu laadt niet op wanneer bijvoorbeeld de adapter niet goed is, de accu te versleten is of er een intern defect in het moederbord of de DC jack van de laptop zit.
het stoort mij echt niet, ik vind het alleen raar dat de laptop helemaal niet oplaad, die blijft gewoon op 0 %,ik heb ook nog een HP laptop, heel oud, met een Linux Zorin er op, als ik die aanleg is de batterij ook 0%, maar die begint direct op te laden,en als ik die eens aanleg, en de batterij bijgeladen is, kan ik die 2 dagen later terug aanleggen zonder aan de stroom te hangen,deze is veel jonger, en de batterij was al vanaf het beging maar magertjes.
Even Google opgezocht.......
Wanneer uw Acer accu niet oplaadt kan dit veel verschillende oorzaken hebben. Een Acer accu laadt niet op wanneer bijvoorbeeld de adapter niet goed is, de accu te versleten is of er een intern defect in het moederbord of de DC jack van de laptop zit.