Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Na de uitspraak van DW over de alochtonejongeren hun gedrag t.o.v hulpdiensten reageerd PvdA met de uitlating van enkelingen.
Wat zijn enkelingen dan volgens PvdA? Wat ik hier zie gaat geweld; drugsverkoop; beledigingen en beletten van hulp over de grote meerderheid van de alochtone jongens.
Wat zijn enkelingen dan volgens PvdA? Wat ik hier zie gaat geweld; drugsverkoop; beledigingen en beletten van hulp over de grote meerderheid van de alochtone jongens.
-
https://www.ad.nl/binnenland/broers-sch ... ~a7b33b06/
Om de familie eer te redden vermoorden ze zelfs hun eigen dochter en zuster !
Om de familie eer te redden vermoorden ze zelfs hun eigen dochter en zuster !
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ik heb zoal iets gezien op straat, dochter is iets te westers. Knallen met de voordeur, ruzie op straat. Daar zijn dan de buren om het te bedaren. Onze blanke Belgen, andere buren komen niet meer zien, kennen het al.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
https://www.bild.de/politik/paul-ronzhe ... 1543a94ca7
r is één ding waar de TikTok-salafist Ibrahim El-Azzazi niet van kan worden beschuldigd: dat hij zijn extremisme verbergt. Als BILD-verslaggever Paul Ronzheimer hem op tv vraagt of vrouwen en mannen gelijke rechten hebben, is zijn antwoord niet "ja", niet "ja, maar", maar: "NEE". Vrouwen alleen laten wonen zonder toestemming? Onvoorstelbaar in het wereldbeeld van de salafist. Maar het wordt nog radicaler: Paul Ronzheimer vertelt hem over zijn Verslag over de Taliban in Afghanistan. Verslag doen van hun draconische straffen. Van gegeselde vrouwen en gestenigde homoseksuelen. Ronzheimer wil van El-Azzazi weten of hij dit terecht vindt. Het antwoord van de Duitse burger kan nauwelijks duidelijker zijn: "Alles wat in de Koran staat, daar sta ik achter." Schendingen van de mensenrechten? Voor hem zijn dit goddelijke geboden.
De zweep erop ! Duidelijker kan het niet

r is één ding waar de TikTok-salafist Ibrahim El-Azzazi niet van kan worden beschuldigd: dat hij zijn extremisme verbergt. Als BILD-verslaggever Paul Ronzheimer hem op tv vraagt of vrouwen en mannen gelijke rechten hebben, is zijn antwoord niet "ja", niet "ja, maar", maar: "NEE". Vrouwen alleen laten wonen zonder toestemming? Onvoorstelbaar in het wereldbeeld van de salafist. Maar het wordt nog radicaler: Paul Ronzheimer vertelt hem over zijn Verslag over de Taliban in Afghanistan. Verslag doen van hun draconische straffen. Van gegeselde vrouwen en gestenigde homoseksuelen. Ronzheimer wil van El-Azzazi weten of hij dit terecht vindt. Het antwoord van de Duitse burger kan nauwelijks duidelijker zijn: "Alles wat in de Koran staat, daar sta ik achter." Schendingen van de mensenrechten? Voor hem zijn dit goddelijke geboden.
De zweep erop ! Duidelijker kan het niet
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Op aarde zijn alle fenomenen relatief, ook de attitude van mannelijke tegenover vrouwelijke "mensdieren." Bij andere diersoorten is de inferioriteit van de "vrouw" evident en de superioriteit van de man evenzeer. Die classificatie berust op de evidente fysieke eigenschappen en op de natuurlijke rollen van beide geslachten. Maar hoe is het te verklaren dat bij de mens, het vrouwtje ook altijd al een tweederangs mens was ? Ook in tijden waarbij spierkracht geen noemenswaardig verschil meer uitmaakt. In grote delen van Afrika leveren vrouwen trouwens meer spierarbeid dan mannen. Dus ook in onze "ontwikkelde" samenleving wordt het vrouwelijke nog steeds gediscrimineerd. De Koran en zijn "mannelijke" schrijvers hebben dit gegeven een sacrale waarde toegekend; vrome moslims mogen dus hun vrouwen naar de letter van het Heilige Boek 'mis" behandelen.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Daarop zijn nogal wat uitzonderingen:Bij andere diersoorten is de inferioriteit van de "vrouw" evident en de superioriteit van de man evenzeer. Die classificatie berust op de evidente fysieke eigenschappen en op de natuurlijke rollen van beide geslachten.
- bijenkolonies worden gedomineerd door de koningin
- orca's
- olifanten
- de gevlekte manta's
- de stokstaartjes
- de bonobo's
- de gevlekte hyena's
Waarom worden ook vandaag mannen gemiddeld groter dan vrouwen? Waarom is er meer agressiviteit in de mannengroep dan in de vrouwengroep?hoe is het te verklaren dat bij de mens, het vrouwtje ook altijd al een tweederangs mens was ? Ook in tijden waarbij spierkracht geen noemenswaardig verschil meer uitmaakt.
Wat er gedurende duizenden jaren is ingeslepen, wis je niet uit op een paar generaties.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Ach ik hoor het allemaal graag zeggen de meesten die hier commentaar geven hebben waarschijnlijk ook zo n poster free Palestina voor hun raam hangen om maar goed te staan met de allochtonen , een mens is een bangschijter he
Spinnst du oder was