In de Vier Seizoenen reeks 35 Zomer 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Helena van Troje

18 sep 2024, 19:05

Weer veel gedaan vandaag.
Borders geschoffeld.
Frambozen gesnoeid en verhakseld.
Bed verschoond en lakens gewassen en buiten gedroogd.
Naar de kine geweest.
Soep met een boterhammetje gegeten;
Het koken was er teveel aan.

Nog een rustige avond en een deugddoende nachtrust aan allen.

Muddy Maddy

19 sep 2024, 08:04

Goede morgen seizoentjes,

En.... onze soap rond het kookvuur op gas gaat verder. Och ja. Dat dit niet van een leien dakje ging gaan wist ik ergens diep van binnen al.
Het huis is (weten we nu) gebouwd in 1930. Toen lag er een vaste gasleiding. Toen Dè tante in 1970 met de verbouwingen begon is haar vanuit Charleroi ( waar ze woonde met haar beenhouwer/man) kookvuur op gas ook meegekomen. De oranjerie was toen al gedeeltelijk verbouwd tot keuken. Haar (toendertijd) superduur kookvuur op gas werd dus aangesloten aan de vaste buis. Die staat aan een klein raam van de oranjerie omdat dat de enige plek was waar die kon staan. Boven het kookvuur werd een toen nagelnieuwe dampkap geplaatst. Ze moesten niet ver zijn met hun uitlaatbuis want ze waren zo buiten omdat het kookvuur op een verhoogje staat en je er het raam hebt.
Aan de andere kant is ook een verhoogje en daar kwam de ijskast te staan. Het merk van de ijskast was 'frigidaire'. state of the art ijskast.
Tussen kookvuur en ijskast werd het aanrecht gebouwd met afwasbak en enkel koud stromend water. Boven het aanrecht werden de kasten geplaatst. nog een tafeltje met twee stoelen erbij en Dè tantes keuken was klaar.

We komen terug op die vaste gasbuis. Mannen van de Kr*fel dadelijk in paniek. Ze mogen het nieuwe gasfornuis niet aansluiten op die vaste buis! ( mag niet van de winkel wegens een incident jaren geleden waar de gasbuis: Kabloewie zei.) Die buis moet verwijderd worden en er moet een flexibele buis komen, anders is er geen aansluiten aan. We hebben dus een loodgieter nodig. Dan begint de zoektocht naar een loodgieter terwijl Kr*felmannen erbij zijn. Na veel 5 en en 6 en is er eindelijk een loodgieter bereid om vanavond na 16 u te komen. Ventje zei dat ze er 8 opgebeld hadden. Die gaat die vaste buis wegnemen en er een flexibele vastmaken. Daarna moeten de kr*felmannen terug komen om alles aan te sluiten en het oude toestel mee te nemen. Tenzij de loodgieter dat nieuwe fornuis wel kan aansluiten.
Zijn jullie nog mee?
We zitten dan nog met dat oud gasfornuis. Dat is eigenlijk voor het stort. ( Containerpark) Tenzij de loodgieter ook dat toestel meeneemt anders is het aan Kr*fel om dat te doen want er is voor betaald.

Ondertussen zit moeder wel zonder maaltijden. Die zijn al afgebeld. :roll: Verantwoordelijke maaltijddienst beetje boos natuurlijk. 't is maanden goed gegaan. Er waren geen klachten. ( behalve tegen ons over de gestoomde groenten en aardappelen)
En vanavond om 16 uur wordt de kookvuursoap verder gezet en ik ga mee. En ik hoop dat het nu wel zal lukken! ( gelieve kaarsjes te branden en te duimen aub)

Ik was thuis gebleven omdat de diepvries nog moest komen. Om 14 u 30 is die hier. Pal voor de deur. Het was onze vaste. Ik moet het lijstje gaan halen en de Tv op pauze zetten. Lijstje gehaald. en dan komen we aan de Yoghurt. 7 kopen 1 gratis. Ik kies voor kers als gratis. zegt Norbert tegen mij: Jij bent zeker helderziende? ik heb nog alles over. Na mij is er geen kers meer. Ik zeg tegen hem dat ik nog niet helderziende ben. ( tenzij ik dat wel ben zonder het te weten) Hij haalt de zak van de kippeborrelhapjes en de doos met Piadina's. Die gaan in het blauwe mandje. ( Piadina's zijn wel met 4 kazen. Die met ham zijn uitverkocht.) Daarna gaat hij naar zijn koelbox en haalt daar dus 8 potjes yoghurt die hij in een kartonnen tray zet. Ik neem alles binnen. kartonnen tray op de doos van het kateten. De zak Borrelhapjes ervoor en de doos met Piadina's ook. Ik betaal met de kaart. Machine vraagt de pincode. Ik druk die pin in. Voila. AIB. ( alles is betaald. Tevens ook de nummerplaat van Franky 's vader:. buurman V) Norbert zegt tegen mij dat volgende maand het een collega zal zijn want hij vertrekt op een deugddoende vakantie. Geen probleem, een prettige vakantie! Ik sluit de deur en steek de diepvriesproducten in mijn diepvries.

Daarna ben ik gaan zitten en heb verder gekeken naar Air Crash investigations. Eerst kwam de blijmerramp ter sprake. Daarna een Cargo van DHL die van de Vereenigde Arabische Emiraten naar Keulen gaat vliegen. Die vervoert lege Lithiumbatterijen. die batterijen zijn licht ontvlambaar. ( dezelfde die in een electrische auto zitten van T. van de beruchte E. M.) Lithiumbatterijen blus je niet zomaar. Bij de auto met die in een speciaal bad want er is anders geen blussen aan. Tijdens de vlucht, ontvlamt er een van de lithiumbatterijen. De cockpit vult zich met rook. Piloot wil terug naar Dubai. Dat wordt toegestaan. Echter geraakt de zuurstof van de maskers op aan de kant Piloot. Die moet zijn plaats verlaten ( tegen de regels) om een tweede zuurstofmasker te halen die op de plaats van de boordwerktuigkundige hangt. Piloot keert niet terug. Co-piloot moet de cargo aan de grond zetten. Hij verdwijnt echter van de radar van Dubai. Landen op Dubai is geen optie meer. Via een ander vliegtuig die onder de cargo vliegt moet diens piloot als relais dienen. Die geeft de Co-piloot instructies die van de toren Dubai komen. Co-piloot vliegt verder naar een ander vliegveld dichtbij Dubai. Hij slaagt er net in de 747 cargo aan de grond te zetten op het andere vliegveld en crasht helaas. 2 doden en een verwoest uitgebrande 747.

Ventje heeft ondertussen de soap van het kookvuur doorgebeld. Hij komt naar huis. Ik sluit de aircrah af en wil een film bekijken. Die is echter niet degene die geprogrameerd stond. Ze zonden in de plaats: 'niet schieten' uit. Die mag weg. Volgende film. Die is wel de juiste.
Ventje komt halverwege die film thuis. De soap wordt nog eens besproken. Suus belt. Uitleg Soap. Zij uitleg CV. Gesprek komt op die Pieter die mijn vriend wil worden. Ik heb aan hem gevraagd iets volkomen illigaals te doen. Tot nu toe heb ik er geen reactie op gehad. Pieter zal dus mijn vriend niet worden. Blij dat ik er vanaf ben want die ging toch maar om geld vragen op het eind van het spel. ( Heb dat eerder al voorgehad en het heeft de krant gehaald omdat die verschillende vrouwen geld afgetroggeld heeft. Mij heeft die niet liggen gehad. Ik had al lang door dat zijn zielig verhaal aan geen kanten klopte) er is wel een bal op de tv: voetbal. club brugge. in plaats van Suus opnieuw te bellen ben ik na de lasagna naar boven getrokken.

Ondertussen heb ik een kopje koffie. Gimly ligt op zijn platte doos. is niet komen zagen om eten. Lilly is boven na buiten geweest te zijn.
Onze planning is: ventje boodschappen doen en mijn afbouwpillen gaan halen. Ventje heeft geen zin om boodschappen te gaan doen. Ja, dan moet hij deze online plaatsen en laten leveren. die levering komt altijd 's avonds toe via Post Nl. Heeft ventje ook geen zin in om tot na 23 u op te blijven om de online geplaatste boodschappen binnen te nemen. ( en hij wil zeker niet de verzend-onkost betalen) Na de booschappen gaan wij slavlinders eten. Ik maak me dan klaar om naar Brugge te vertrekken. Moeten hier om 15 u 15 vertrekken.
Tegen 16 u zijn wij er. Dan is het wachten op de loodgieter. Hoop om 20 u thuis te zijn als alles opgelost is en de soap weggespoeld is.

Voila. Ik ga nu 'The zone' in.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!

Bekske

19 sep 2024, 08:15

Afbeelding
we zijn er weer gisteren is de dag niet verlopen volgens de planning .Had problemen met de gsm hij wilde maar niet opladen .Het savonds ingestoken en smorgens was hij amper opgeladen iemand is geweest na de middag en van alles geprobeerd .Het ging enorm traag pas tegen de avond washij opgeladen .Dus nu naar een andere opzoek gaan ondanks deze nog niet oud is enwas niet van de goedkoopste .STRAKS AAN IEMAND RAAD VRAGEN EROVER WAT IK HET BESTE KOOP .WANTIK HEB DAAR WEINIG VERSTAND VAN .Afijn ja en straks mijn gratissen huisvuilzakken op halen we krijgen 1keer per jaareen brief waar me een aantal gratis huisvuilzakken kan krijgen .Nu is het in men buurt anders moetIK er me verder voor verplaatsen dus.DAT IS TOCH AL EEN MOOIE SOM UITGESPAARD .En ook kinesist vandaag weer en verder zie het wel wat ik ga doen groetje

clive

19 sep 2024, 10:02

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes ,

Eergisteren plots behoorlijk ziek geworden. Heel duizelig en voortdurend spuwen. Gisteren geen verbetering een hele dag in bed moeten liggen, wat echt niet mijn gewoonte is. Vandaag voel ik me een ietsje beter.
Knuffels.

Oma-C

19 sep 2024, 11:13

Goede bijna middag allemaal :wink:
Ik ben terug van de kapster en
even langs de winkel voor fruit en groenten
Seffens al veel groentjes klaarmaken en invriezen
dan kunnen ze alvast niet slecht worden :roll:

Sterkte aan wie het nodig heeft, ik heb zopas
de kaars weer aangestoken voor al wie het nodig heeft
Groetjes allen en tot................... :)

Bijlezen is voor straks :oops:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Helena van Troje

19 sep 2024, 13:05

Goede middag.
in de vlucht, heb honger.

Clive beterschap, Bekske moed houden.
Oma-C weet je al iets van die MRI?
MM succes met de soap van de gas...

Ik heb al mijn tweede tenue van de dag aan, de eerste was kletsnat van het zweten.
De frambozen zijn helemaal gesnoeid en de rode bes ook.
De crocosmia die je normaal gezien moet laten versterven heb ik toch maar een kopje kleiner gemaakt. We zien wel of die dat doorstaan heeft volgend jaar.

Deze namiddag de gazon verticuteren.

Een prettige dag nog verder voor iedereen.

Bekske

20 sep 2024, 05:28

Afbeelding

Muddy Maddy

20 sep 2024, 07:56

Vrijdag vandaag. Vuilnisbakzakdag. Onze Mulch heeft gisteren haar werk gedaan. Ze heeft al nieuw voer.
Om 07.30 staat ventje op om deze vuilnis klaar te maken om het buiten te zetten in de meeuwenton.
Vandaag eten we rolmops. Wel zonder petat in de schil want ventje heeft geen aardappelen meegebracht. Ik had er geen op het lijstje gezet.
De menu voor morgen ligt ook al vast. we hebben een menu tot dindag.

En nu: het vervolg op de soap kookfornuis op gas. (deel 3) wat vooraf ging: er kon geen aansluiting gemaakt worden vanwege die vaste buis. en nu: loodgieter zou komen om na 16 u. Er stond al een donkerblauwe bestelwagen van een firma geparkeerd. ventje zegt tegen mij: "dat kan niemand zijn want die komen toch na 16 u." ik zei dat we het wel gingen zien. Ons moeder had ons zien afkomen en stond al de deur open te houden toen de jonge redelijk knappe loodgieter ook binnen moest zijn. Dus toch. Wijle binnen en gedag gezegd. Loodgieter bezig aan nieuw gasfornuis en die hing aan de telefoon. ( gasfornuis stond in de eetplaats) hij had al aan mij gedag gezegd maar nog niet aan ventje. Ons moeder zei dat die dus eerder was. ( logisch) Loodgieter is even later in de keuken bezig met een draad op een schroef te binden. oud fornuis ( merk nestor martin) stond al afgekoppeld. ik sta te kijken. Niet naar de loodgieter maar naar het verhoogje waar zich jaren vuil en vet heeft geacumuleerd evenals stof. moeder merkt op dat wij 2 op die jongen zijn handen staan te kijken. ik onken dat en leg uit naar waar ik dan wel kijk. Loodgietertje tegen mij: ach ja, daar moet ik nog vegen. Ik kijk naar de zijkant van diene nestor martin en vuil is bijna alles wat ik zie. aangekoekt vuil van het vet en het morsen.

Nestor Martin was aangekocht in 1963. Dè tante is er komen wonen in 1966. Nestor is ouder dan ik en mijn tanden. Nestor stond toen al op dat verhoogje in de oranjerie. Ik leg loodgietertje uit over de oranjerie. Daar moesten planten komen in potten met een diameter van rond de 50. Denk maar aan een monsteria. dat is ook geen klein plantje. of een yucca die in de hoogte groeit. Loodgietertje is vol belangstelling. ja, dat verklaart veel vooral de koepel bovenaan. Planten hebben licht nodig. Waar de Wc nu is; was er vroeger een raam tot helemaal beneden.

Uiteindelijk loopt de verdere aansluiting vlot. Nestor Martin is dus al afgekoppeld. Flexibele buis is bijna klaar. Met de hulp van ventje zetten ze kookvuur op gas op het verhoogje, na eerst Nestor Martin in de kamer waar mijn vader gestorven is te zetten. Buis wordt aangesloten en met een spuitbus op lekken gecontroleerd. Geen Lekken. Kookvuur komt waar die moet staan en we stuiten op een probleempje. Het glazen deksel. Die kan nèt niet helemaal open. Na even nagedacht te hebben besluiten ventje en loodgietertje dat die glazen afdekplaat ( veiligheidsglas) eraf moet. Die laat zich niet zomaar doen! die is ferm weerspannig. We geven niet op en uiteindelijk is die glazen veiligheidsplaat eraf. Het hele kookoppervlak is nu beschikbaar. Nu is het tijd om les te geven in het aansteken van de gasvuren. het is heel simpel. die heeft al een ingebouwde aansteker. Duwen tot je klik-klik-klik hoort en dan draaien tot je woem hoort. Daarna loslaten. Het gas is dan aan op grote vlam. Moeder probeert het. Omdat het raam open staat kan je de vlam niet zien maar wel de rimpeling erboven. Als de lattenstoor naar beneden is zie je wel de vlam. Op donkere dagen zal dat net hetzelfde zijn. Loodgietertje maakt factuur op. ( kosten moeten betaald worden door Kr*fel.) Hij heeft wel een mooi handschrift voor een man. Op wiens naam moet dat komen. Ha, ja Op moeder haar volledige voornaam en meisjesachternaam. Dat gebeurt na uitleg hoe het moet geschreven worden. Daarna volgt het adres en uiteindelijk moet moeder haar krabbel zetten. Loodgietertje legt aan mij uit dat ze een duplicaat ( geel) zal krijgen bij haar factuur. Ineens zegt moeder: doe jij ook chauffages? Hij antwoord bevestigend. Ja, ze doen het onderhoud van de ketel. Maar daarvoor moet er een set besteld worden.

Nu is alles Ok, maar hij geeft een sticker die ik met een magneet op de koelkast bevestig met zijn nummer. Als de anderen niet opdagen volstaat een belletje. Dan besteld hij een set en meestal op een vrijdag komt die het onderhoud doen. Aan de thermostaat moet niets veranderd worden. Hij pakt al zijn gerief en ik laat hem uit na hem bedankt te hebben. Nu moet ventje naar de klantendienst bellen. Het is nog geen 17 u dus probeert ventje het want de recupel is nog niet gedaan en er is voor betaald. Na het intikken van het nummer is het van druk op 1 voor.... en na het ingeven van het nummer op de leverancierbon wordt je doorverbonden. We moeten wachten. Ondertussen geeft een vrouwenstem informatie: Bla-bla-bla over die diensten van Kr*fel. weer wachtliedje. Om stipt 17 u moet ventje ophangen. Hij heeft nog 4 min als er eindelijk opgenomen wordt. Uitleg wordt gegeven. Ze komen maandagvoormiddag de Nestor Martin ophalen. ( en de andere santeboetiek zoals isimo.) Om de som voor de aansluiting terug te krijgen moet er wel fysiek naar de winkel gegaan worden. ( is 19.90 euro) want kookvuur is fysiek aangekocht. Ventje baalt want dat is weer naar B-park rijden. Hij zal het moeten doen als hij naar het ouderlijke huis gaat.

Wij nemen afscheid en rijden naar oostende. Moeder spreek ik zaterdag toch via de telefoon. Er staat al iets koel in de frigo. Onderweg belt zus ventje. Ik stuur sms dat ventje achter het stuur zit. Ik krijg een duim terug. We komen thuis en hebben plaats achter buurman die voor ons op onze plaats staat. Dus wij parkeren voor huis buurman V. " Kindjes?Wij zijn thuis!" Geen 1 kat laat zich zien. Lilly is immers boos. Ze blijft koppig boven. Gimly kiest ervoor om ook boven te blijven. Wij instaleren ons in de salon. koud pilsje erbij. We klinken op een (tijdelijk?) einde van de soap met titel kookvuur.

De avond kan beginnen. We kijken naar de Tv. We moeten nog eten. er is vers brood en Lilly die ondertussen is bijgedraaid wil wel eens proeven van de korst brood. Ja hoor, mylady lust ook brood. Ventje kijkt naar NCIS: Los Angeles. Ik zit afwisselend in de zone en op de boerderij. Dadelijk moet ik terug naar de boerderij want ik heb een verzameltaak tot einde derby.
Gimly ligt op zijn platte doos en ziet vogeltjes die er niet zijn. Lilly is buiten. Vandaag hopen we op een thuisblijf dag. Ventje gaat de parasol binnen halen. Die heeft toch geen nut meer want zondag is het weer verandering van weer. Dat wordt dus een gebraad.

Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!

clive

20 sep 2024, 08:52

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Voel me veeeeel beter vandaag, geen duizeligheid niet meer en geen spuwen om de haverklap.
Was vroeg wakker vandaag en tot mijn grote verbazing lag Matice in bed aan het voeteinde. We hadden zijn kamer gisterenavond open gelaten en hij is dus boven komen slapen. Is niet erg, want hij verliest geen haar en hij wordt elke dag geborsteld en geparfumeerd met een speciale hondenparfum die goed is voor zijn krullen en dan echt ook nog eens lekker ruikt ook. Manlief sliep nog en Matice stond niet op, dus heb ik die 2 laten slapen en ben meteen begonnen aan de keuken en de living volledig af te vegen, zodat ik die vandaag kan dweilen en ook beneden al, is alles afgeveegd, dus ook daar kan ik helpen.
Manlief is in Antwerpen gaan werken. Gisteren moest hij normaal gezien in BXL zijn, maar hij durfde mij niet alleen te laten. Op zijn werk begrijpen ze dat maar al te goed en hij heeft gisteren alle meetings van thuis uit gevolgd en er commentaar op gegeven.

Verwacht nog een pakje vandaag, heb eens 4 keukenhanddoeken online bij een Chinese firma besteld. Ga kijken nadat ik ze een paar keer gewassen heb of ze degelijk zijn en als dat zo is, dan bestel ik er mij 8 stuks bij. Dan heb ik er 12 nieuwe bij. Want kom er vaak tekort. En mijn BLOND AMSTERDAM handdoeken worden enkel voor propere werkjes gebruikt. Manlief vraagt altijd of hij een keukenhanddoek van BLOND AMSTEDAM mag gebruiken, dat vind ik dan best grappig.
Als de nieuwe handdoeken niet volstaan, vliegen ze in de BBQ kast.

Zo, ik ga beginnen te dweilen en nog een was doen. Ga wel rustpauzes inlassen. Maar als ik gedaan heb is het huisje weer Spic & Span.

Ik wens iedereen een mooie vrijdag. Voor de zieken en herstellenden veel sterkte en moed.
Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Oma-C

20 sep 2024, 09:11

Goede morgen allemaal :wink:
Een mooie zonnige dag weeral
en dat stemt ons blij :)
Vandaag nog de vrijdagse HH taken
en dan is de week weer om
zo kunnen we telkens weer opnieuw beginnen :)
Sterkte aan wie het nodig heeft
en een fijne dag verder........

Oma-C

20 sep 2024, 20:14

Goeie avond allemaal, :wink:
Ai, niemand meer hier geweest vandaag :oops:
Ik heb genoten van deze mooie dag
Het was heerlijk in de zon... :wink:
Slaapwel voor straks, :) en tot morgen...

Het is al vroeg donker vind ik :roll:

Afbeelding

Muddy Maddy

21 sep 2024, 08:39

Toen ik vanmorgen opstond was Rika al lustig aan en had Gimly een haarbal gehad. Ik heb dus een pak beter geslapen.
Lilly ligt nog boven. ze heeft me vannacht als loopplank gebruikt. :? Pas toen ik zei: Maar Lilly! Dat doet pijn! is ze ermee gestopt. voor de rest geniet Lilly volop van haar warme buik en als ik 's avonds mijn hielen gelicht heb, gaat ze op mijn plaats gaan liggen en ze dut verder. ze heeft dan meer plaats om unladylike te gaan liggen. ventje zegt dat je soms goed moet kijken waar haar kop ligt.
Ventje is eindelijk door zijn sealteam serie geraakt. ( deze op DVD) kunnen wij verder doen met 'His Dark Materials'. Daarna volgt SVU seizoen 6. In opgenomen series zijn ze al veel verder. ik geloof dat we daar kijken naar seizoen 24. we hebben nog een eind te gaan!

Straks om 9 uur stipt gaan we weten of de kookvuurstoof soap een goed einde kent. we hebben gisteren geen tefefoon gehad van moeder dat ze het vuur niet aankreeg. Haar dokter snapte het niet. waarom zou ze weer haar eigen potje willen koken als ze maaltijden aan huis geleverd krijgt? en hoe gaat ze dan koken: vanaf vers? of klaargemaakte schotels? De beenhouwers hebben klaargemaakte schotels. Brengt de beenhouwer die soms naar huis? De dokter woont in Jabbeke, misschien zijn er daar beenhouwers die wel hun klaargemaakte schotels naar de oudere mensen thuis brengen. In slecht andries is er geen een beenhouwer die dat doet. Ze zitten ten eerste allemaal op de gistelsesteenweg. en ten tweede: je zal natuurlijk moeten betalen voor zo'n service. Ik persoonlijk vond dat de dokter er zich helemaal niet mee mocht moeien. In tegendeel! Ze zou het moeten toejuichen dat moeder haar eigen potje weer kookt.

Gisteren bewaarwafeltjes besteld bij Gau'fretje. die staan ook op een markt, alleen niet op de onze. Ze gaan waarschijnlijk vandaag arriveren. En maandag komt de bestelling van de online apotheek binnen. Ik heb bijna geen Perskindol meer. en ik had 21% korting. ( ik heb er nog ene voor de volgende keer) Vandaag geen krant in de brievenbus en dus gaat ventje kranten gaan halen en een vers brood. Beleg is er nog. Ik denk dat hij waarschijnlijk wel de beenhouwer binnenwipt voor het zondagmenu. Dan kan hij de zondag doen en laten wat hij zelf wil. De zondag is voorbehouden voor Mac.
Vandaag moet de "Zillion" opgenomen worden en "Death on the nile." de hele nieuwe Poirot. Die van de orient express hebben we met die persoon al gezien.
We schieten al aardig op met het leegmaken van de digi.

Mijn alarm, om niet te vergeten moeder te bellen mocht ik in The Zone belanden staat aan. Ik heb nog een koffie tegoed. Ik denk niet dat ik in The zone zal belanden want ik heb immers een Tom. Mijn boerderijhulp. en ik heb hem nog enkele uren dus ervan profiteren want ik heb bijlen en zagen te kort.

Is Anjelier al terug van haar weekje weg?

Tweede week van Oktober krijgt Zus ventje haar resultaten. ze moet naar de oncoloog. altijd spannend maar ze moet het positief bekijken vind ik.
Wij gaan naar Sabaton In kinepolis, die tweede week. Ik moet nog concertoordopjes gaan halen.
Dinsdag wilde Zus ventje verder doen aan het ouderlijk huis maar het ging maar kort zijn en de moeite niet dus heb ik gezegd dat het niet kon. Ik wil ventje eens een dinsdag helemaal voor mij alleen. Ik zal hem wel moeten delen met Lilly. Haar pappie. Had ik eerst naar de slaapkamer in Dordrecht geweest en haar op haar buik gewreven dan zou ze wel naar mij trekken beweert ventje. Ik was ook immers de eerste die Mies benaderde. Maar Mies kon niet aan de feromonen van ventje weerstaan. Bij Lilly is het hetzelfde liedje. De feromonen. Dameskatten zijn dol op ventjes feromonen. En Lilly gaat een stapje verder.

Ik ben begonnen aan een gezichtsroutine waar ik 2 x daags een serum moet aanbrengen aan mijn mondhoeken. In de bestelling van de online apotheek zit ook een antrimpelcreme. Mijn kraaiepootjes mogen blijven: die trieste mondhoeken moeten naar boven. Dat kan met Plastische Chirurgie maar dan blijft er toch vulling achter in je lichaam. we gaan smeren. dat lijkt me nog het beste. Nu die wallen gaan vanzelf verdwijnen. Het zijn pijnwallen onder mijn ogen. Ten minste dat zegt Ventje. Op sommige foto's is het heel duidelijk te zien. zeker als je de foto groter maakt. Vandaag heb ik alleszins pijn want morgen veranderd het weer. Het wordt weer vochtiger. We gaan toch naar de herfst toe.

Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!

Oma-C

21 sep 2024, 09:18

Zonnige zaterdag groet aan allen, :wink:
wasdag vandaag, en het kan buiten drogen
Dat is fijn en straks tussen de vers gewassen lakens :)
Sterkte aan wie het nodig heeft en tot...............

Afbeelding

Bekske

21 sep 2024, 09:18

Afbeelding
wat ben ik blij met de buurman die dagelijks klaar staat om onze wandeling te doen .Nu ook redder in nood kreeg de rolluik niet omhoog een berichtje sturen en 15 minuten later stond hem hier .Enhet voorlopig opgelost ging nog eens komen met iemand die er meer verstand van heeft zei hij.ALS HIJ WEG GING DACHT ER EENTJE DAT ZE AL MOET BUITEN GAAN DIE STOND AL KLAARMAAR ZE MOET WACHTEN TOT VANAVOND.Gisteren een nieuwe telefoon gekocht maar moet dinsdag voormiddag gaan om het in orde te zetten .Hij heeft wel de simkaart erin gestoken bellen zo al kunnen gaan maar de telefoon moest eerst langzaam op geladen worden zei hij .Alsook had een gewone gsm nu ene waar ik mee op internet kan gaan daardoor moet ik teruggaan met mijn tablet .WEET ook dat het mijn schuld niet is dat de gsm kapot gegaan is.Dit verkopen ze veel zei hij omdat de prijs meevaltvooral oudere mensen enz .Dus dinsdag hoop ik dat ik er mee kan werken en zezeggen zelf zij niet verlegen omiets te vragen als jehetniet direkt snapt en mag later nog altijd raad vragen daar .Dus afwachten en hopen dat ik deze lange tijd ga hebben .Nu een beetje men huishoud werk doen en ik hoop dat ik de badkamer nog onder handen kan nemen .Nu dat het nog goed weer is kandedeur open blijven staan .Dan is de portier even op rust .groetje geniet want dit weer zal niet blijven durenalhoewel het gerust mag blijven duren

Helena van Troje

21 sep 2024, 11:19

Nochtans nochtans dacht ik dat ik gisteren iets geplaatst had...

Dames vandaag begint de herfst!!!!!!
Ik verhuis.