welkom iedereen in een knus hoekje nr 5

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

krakje

19 sep 2024, 20:53

gisteren niet verlopen zoals ik geplant had,
dus met de man van vriendin samen met zoon ( chauffeur )
naar zijn vrouw gedaan die in revalidatie centrum zit,
had geen vervoer en wij spelen dan voor hulp,
vandaag gaan eten in dorpskom van de gemeente kon beter maar was eetbaar,
later met een andere vriendin terug naar vriendin die in revalidatie zit gaan bezoeken,
en zo is het alweer avond en eigenlijk niks gedaan, alleen de was is gedaan,
grtjs van krakje,

tegenwoordig maken ze de gsm om zo snel mogelijk een nieuw te kopen,
en nu maar hopen dat het terug in orde is,
wij moeten onze vuilzakken we kopen, niks gratis,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske

20 sep 2024, 05:28

Afbeelding

Oma-C

20 sep 2024, 20:15

Goeie avond Bekske, :wink:
heerlijk genoten van deze mooie dag
Het was heerlijk in de zon... :wink:
Om te wandelen bedoel ik want
ik ben geen zonneklopper :oops:

Slaapwel voor straks, :) en tot morgen...
Het is al vroeg donker vind ik :roll:

Afbeelding
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Bekske

21 sep 2024, 09:20

Afbeelding
wat ben ik blij met de buurman die dagelijks klaar staat om onze wandeling te doen .Nu ook redder in nood kreeg de rolluik niet omhoog een berichtje sturen en 15 minuten later stond hem hier .Enhet voorlopig opgelost ging nog eens komen met iemand die er meer verstand van heeft zei hij.ALS HIJ WEG GING DACHT ER EENTJE DAT ZE AL MOET BUITEN GAAN DIE STOND AL KLAARMAAR ZE MOET WACHTEN TOT VANAVOND.Gisteren een nieuwe telefoon gekocht maar moet dinsdag voormiddag gaan om het in orde te zetten .Hij heeft wel de simkaart erin gestoken bellen zo al kunnen gaan maar de telefoon moest eerst langzaam op geladen worden zei hij .Alsook had een gewone gsm nu ene waar ik mee op internet kan gaan daardoor moet ik teruggaan met mijn tablet .WEET ook dat het mijn schuld niet is dat de gsm kapot gegaan is.Dit verkopen ze veel zei hij omdat de prijs meevaltvooral oudere mensen enz .Dus dinsdag hoop ik dat ik er mee kan werken en zezeggen zelf zij niet verlegen omiets te vragen als jehetniet direkt snapt en mag later nog altijd raad vragen daar .Dus afwachten en hopen dat ik deze lange tijd ga hebben .Nu een beetje men huishoud werk doen en ik hoop dat ik de badkamer nog onder handen kan nemen .Nu dat het nog goed weer is kandedeur open blijven staan .Dan is de portier even op rust .groetje geniet want dit weer zal niet blijven durenalhoewel het gerust mag blijven duren

Oma-C

21 sep 2024, 11:07

Dag Bekske,
Hopelijk valt het mee met de nieuwe telefoon
en is het niet te moeilijk, veel succes ermee :)

krakje

21 sep 2024, 20:21

vandaag met zoon ( chauffeur ) naar Gouden Kruispunt gereden,
was lang geleden, heb 3 pulls gekocht en 2 riemen, 1 boek om te lezen,
wel iets gaan drinken, zoon had schoenen nodig, dus de dag ging voorbij,
thuis gekomen en was kapot, alles deed pijn, zal vroeg slapen gaan,
beste remedie, het was zalig buiten, schijt morgen gedaan te zijn,
dus als morgen nog zo weertjes profiteer ervan, grtjs van krakje,

Afbeelding

Bekske

22 sep 2024, 09:51

Afbeelding
het weer is aan veranderen nu voelik duidelijk aan mijn knie .Als het warm weer was was er geen vuiltje aan de lucht watmijn knie betreft .En bij het opstaan gafmijn knie duidelijke signalen .Dus voorzichtig zijn ben blij dat ik 1ding moet doen in huishouden .Endat ga ik nu nog proberen zodat ik daar even van gerust ben .Want wat ik wil doen daar is geen verwarming en dan doe je dat vliegensvlug en kan het nog eens grondiger gedaan worden.Alsook voorlopig is alles gewassen dus dat is ook een beetje een geruststelling .De week dat kom staat er iedere dag ietsgepland .z ikwens jullie het beste toe want het mooieweer zal ook op reis gaan en we moetenons stilaan voorbeiden op fris koud weer groetje

krakje

22 sep 2024, 20:18

even deze voormiddag met zoon naar centrum Heist geweest,
in de zaal was het verkoop van bibliotheek boeken die weg mogen,
dus eventjes gaan sneukelen heb er 4 gevonden voor 1 € per boek;
velen waren niet die mij interessant waren, toch komt er veel volk op af;
ik dacht dat de mensen niet zo veel lezen, maar blijkbaar wel;
zal wel kouder worden voel het in de rug, grtjs van krakje,

Afbeelding

Oma-C

22 sep 2024, 20:52

Goede avond allemaal :wink:
Slaapwel voor straks en tot morgen
Dan ga ik alles bijlezen :) :roll:

Afbeelding

Bekske

23 sep 2024, 03:38

Afbeelding

Oma-C

23 sep 2024, 08:42

Dag Bekske, zo vroeg al....
Zeker een slechte nacht gehad :roll:
Sterkte en moed.....meer kan ik je niet geven :oops:

Bekske

23 sep 2024, 09:18

heb vannacht 45 minuten geslapen en dat is het .in de dag wel rusten maar slapen niet hopelijk vannacht beter .Ik voel het duidelijk koud weer is in aantocht afijn ja er zijn erger dingen dan dat groetje

krakje

23 sep 2024, 20:36

de dag nog goed verlopen al was het wat killiger,
alles is weer hier in orde dochter heeft geweest,
de dekens van de dieren zijn gewassen en buiten gedroogd,
voor eten gezorgd ( koude schotel ) want de tieners zijn aangeland,
dus deze week extra werk in verschiet maar kan ze niet missen,
geniet nog van die mindere zonnestralen want word kouder,
grtjs van krakje,

bekske heb je deze nacht wel gaan slapen?

Afbeelding

Bekske

24 sep 2024, 04:02

Afbeelding
op men kousenvoeten sluip ik hier binnen om jullie een fijne dag te wensen .Clive een fijne vakantie.Ik lag om 23 uur in de beddenbak en men oogluiken hebben dicht geweest van 23.45.uur tot 1.12uur en nu konik niet meer blijven liggen .De knie was nu de spelbreker en straks moet ik de telefoon nog laten in orde zetten .Dus blijf jullie maar lekker liggen metgesloten oogluiken .Nadat dit gepost is ga ik terug proberen .In de dag lukt het me niet om een hazenslaapje te doen want dat kan hier eentje niet verdragen nu liggen er tweegoed te snurken dederde is met een lichte snurk .Afijn ja zo ik ga dit posten en tot straks misschien .groetje

Bekske

25 sep 2024, 04:28

Afbeelding
hier ben ik weer gisteren detelefoon laten inorde zetten en nu iedere dag er ietsvan MOET leren .Heb een hele goede uitleg gekregen .Straks levering aan huis afijn rond de middag en verderme rustig houden dank zij de knie en de rest .Wel enkele huishoudelijke taken doen en zien of het me lukt om men lijstje af te werken .Pas vanavond zal ik het weten .Gisteren was het een dag dat er vanalles tegen de grond lag .Zoals bloem plezant omhet omte kuisen.Heb gisteren weer eens iets anders klaar gemaakt dan gewoonlijk .En het heeftme toch gesmaakt normaal bloemkool metwitte sausnu met champignons saus en aardappelen .Had aardappelen gekocht en heb er veelmoeten schillen doordat ze zo klein waren .ja iedere dag men warmeten en meestal savonds laat bij mijn pillen soep .Nu ook regelmatig thee drinken heb vele verschillende smaken .Heb nu aardbeienthee naast mij staan .Koffie krijgik amper binnen maar zo heeft iedereen zijn eigen smaak en zin .Moetook veel naar kleinste kamertje gaan snachts en daaris geen verwarmingsta welbinnen .dUS TELKENS FRIS TERUG BED IN .Nu hoor ik men snurkersweer goed bezig en zoals die nu bij mekaar liggen ismooi om te zien .Zo ikwens jullienog een deugddoende nacht met dromen van een zonnigstrandofzo groetje