In de Vier Seizoenen reeks 35 Zomer 2024
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Vandaag is het hier grote feest....
30 j WZC Relegem en 20 jaar assistentiewoningen.......
Het is hier al een hele bedrijvigheid geweest, van gisteren al.
Het springkasteel zijn ze nu aan het opzetten.......
Je hebt geen gedacht wat er allemaal gaat mee kijken. Wij zitten op de eerste loge, het gebeurt gewoon voor onze neus, ons terras komt daar op uit......
We zien wel wat het wordt, hebben wel een pakket gekocht om daar te eten en een dessert, en 2 drankbonnetjes..... de rest zien we wel.....
Sorry, nog niets bijgelezen, is voor later....
Iedereen het beste....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende. V
30 j WZC Relegem en 20 jaar assistentiewoningen.......
Het is hier al een hele bedrijvigheid geweest, van gisteren al.
Het springkasteel zijn ze nu aan het opzetten.......
Je hebt geen gedacht wat er allemaal gaat mee kijken. Wij zitten op de eerste loge, het gebeurt gewoon voor onze neus, ons terras komt daar op uit......
We zien wel wat het wordt, hebben wel een pakket gekocht om daar te eten en een dessert, en 2 drankbonnetjes..... de rest zien we wel.....
Sorry, nog niets bijgelezen, is voor later....
Iedereen het beste....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende. V
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15
Misschien even mijn post van gisteren uitklaren. Niemand moet zich aangesproken voelen, niet Bekske, niet Oma-C en anderen die af en toe posten dat zich niet goed voelen of één of ander onderzoek moeten ondergaan. Op deze mensen slaat deze post NIET.
Maar ik heb het over de ellelange epistels, elke dag opnieuw van MM. Terwijl haar schoonzus kanker heeft, vindt zij het toch nodig zich echt wel elke dag opnieuw te beklagen van één of andere ziekte. En dat ben ik beu.
Zo, dit gezegd zijnde wens ik jullie allemaal een fijne zondag.
Maar ik heb het over de ellelange epistels, elke dag opnieuw van MM. Terwijl haar schoonzus kanker heeft, vindt zij het toch nodig zich echt wel elke dag opnieuw te beklagen van één of andere ziekte. En dat ben ik beu.
Zo, dit gezegd zijnde wens ik jullie allemaal een fijne zondag.
-
Michieldvd
Guten abend, meine damen und herren
Alhoewel, veel heren zijn er op het eerste zicht niet te zien op seniorennet.
Ik waag me eraan om hier en daar even iets te plaatsen in de hoop reactie te krijgen op mijn schrijven. Misschien ben ik wel welkom hier of daar, wie weet.
Mijn hobby's zijn knutselen, sport op tv en als het even kan een mooie film bekijken. En vooral veel relaxen
Mogelijks tot nog eens? Maar niets is zeker.
Alhoewel, veel heren zijn er op het eerste zicht niet te zien op seniorennet.
Ik waag me eraan om hier en daar even iets te plaatsen in de hoop reactie te krijgen op mijn schrijven. Misschien ben ik wel welkom hier of daar, wie weet.
Mijn hobby's zijn knutselen, sport op tv en als het even kan een mooie film bekijken. En vooral veel relaxen
Mogelijks tot nog eens? Maar niets is zeker.
-
Rottek - Lid geworden op: 07 okt 2024, 13:23
Hallo! Als het gaat om "De Vier Seizoenen" en vooral "Zomer 2024", is het echt een interessant onderwerp. Ik denk dat het belangrijk is om te kijken hoe verschillende interpretaties de perceptie van dit seizoen kunnen beïnvloeden. Muziek en kunst hebben de kracht om emoties op te roepen, en de zomer wordt vaak geassocieerd met vreugde en zorgeloosheid.
Misschien is het leuk om je favoriete nummers of artiesten die met de zomer te maken hebben te delen? Dit kan een geweldige kans zijn om ervaringen en inspiratie uit te wisselen. Ik kijk uit naar jullie meningen!
remontowanie.waw.pl
Misschien is het leuk om je favoriete nummers of artiesten die met de zomer te maken hebben te delen? Dit kan een geweldige kans zijn om ervaringen en inspiratie uit te wisselen. Ik kijk uit naar jullie meningen!
remontowanie.waw.pl