In de Vier Seizoenen reeks 36 Herfst 2024
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Terug van weg geweest. We hebben een goede , korte vakantie gehad. We zijn naar de Limburg geweest. Dat zijn daar toch vriendelijke mensen, kwamen we wandelaars of fietsers tegen , die zegden allemaal een goeiedag. Hier doen ze dat niet, ze lopen of fietsen je straal voorbij.
Het weer was ook goed. We hebben wandelingen gedaan met de plaatselijke wandelclub, was mooi. Soms beland je zomaar opeens in een duinachtig gebied. Ook mooie vergezichten.
Op zondag hebben we een bezoek gebracht aan het Natuurhulpcentrum in Oudsbergen, het was opendeurdag. Was de moeite, die mensen zijn daar zeer goed uitgerust. Ze bouwen nog steeds verder.
Gisteren naar het 65 jarig huwelijksfeest geweest van manlief zijn tante en nonkel. Was fijn om iedereen van de familie nog eens te zien. Bij sommigen was het superlang geleden, en dan moet je 2x kijken , om zeker te zijn
Dames, tot morgen allemaal.
-
Michieldvd
De poll is afgelopen. Na bijna 24 uurtjes.
1 zeer vriendelijk onthaal, waarvoor mijn oprechte dank mevrouw Muddy Maddy.
1 zeer vriendelijk onthaal en een mooie uitleg, waarvoor dank mevrouw Helena van Troje.
1 weeral pessimistische dame die niet erg hoopvol klinkt. En verder geen reacties.
Ik weet het niet. Ach ja, ik kon het maar proberen. Ik zal even verder de kroegjes afschuimen
Tschüss.
1 zeer vriendelijk onthaal, waarvoor mijn oprechte dank mevrouw Muddy Maddy.
1 zeer vriendelijk onthaal en een mooie uitleg, waarvoor dank mevrouw Helena van Troje.
1 weeral pessimistische dame die niet erg hoopvol klinkt. En verder geen reacties.
Ik weet het niet. Ach ja, ik kon het maar proberen. Ik zal even verder de kroegjes afschuimen
Tschüss.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Alle seizoentjes een gezellige avond verder
en slaapwel straks, tot morgen...
Michiel dvd , dat was niet verkeerd wat ik bedoelde hoor
evengoed welkom hier bij de seizoentjes,
Kom maar schrijven wat je wil
Anjelierken welkom terug van de vakantie
je kan er weer tegen

en slaapwel straks, tot morgen...
Michiel dvd , dat was niet verkeerd wat ik bedoelde hoor
evengoed welkom hier bij de seizoentjes,
Kom maar schrijven wat je wil
Anjelierken welkom terug van de vakantie
je kan er weer tegen

“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

op men kousenvoeten sluip ik hier binnen om jullie een fijne dag te wensen .Clive een fijne vakantie.Ik lag om 23 uur in de beddenbak en men oogluiken hebben dicht geweest van 23.45.uur tot 1.12uur en nu konik niet meer blijven liggen .De knie was nu de spelbreker en straks moet ik de telefoon nog laten in orde zetten .Dus blijf jullie maar lekker liggen metgesloten oogluiken .Nadat dit gepost is ga ik terug proberen .In de dag lukt het me niet om een hazenslaapje te doen want dat kan hier eentje niet verdragen nu liggen er tweegoed te snurken dederde is met een lichte snurk .Afijn ja zo ik ga dit posten en tot straks misschien .groetje
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, zoals jij wellicht weet zijn manlief en ik van Limburg ( Hasselt) afkomstig. En ja, iedereen zegt daar goedendag. Groot was mijn verbazing dat dat hier in het dorp niet zo was. Als ik iemand gedag zei, keken ze hoogstens verbaasd op. Maar in onze wijk ben ik het blijven volhouden en zeg dag tegen iedereen, ook aan onze anderstalige vrienden en dat volhouden, heeft zijn vruchten afgeleverd. Haast iedereen in de wijk zegt nu spontaan goedendag en dat vind ik leuk. Fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad. En dan nog een feest ook. Hebben jullie elkaar nog eens allemaal gezien.
Michiel, natuurlijk ben je van harte welkom, maar Oma-C pessimistisch noemen is totaal onwaar. Jij kent ons nog niet allemaal, maar gaandeweg zul je merken dat Oma-C een echte optimist is. Maar zoals reeds gezegd, je bent welkom om hier je woordje te komen placeren. En knutselen ook een hobby van mij, net zoals kleuren voor volwassenen en dan nog het liefst Disney figuren, daar ben ik een echt fan van.
Matice wou een aantal dagen geleden niet gaan slapen in zijn kamer. Waarom, dat weten we niet. Manlief en ik wouden wel gaan slapen en dus besloten wij alle deuren open te laten, zodat hij kon kiezen waar hij ging slapen die nacht. We waren net bedje ingekropen en meteen hoorden we hondenstapjes op de trap. Dan even niet, want hij was blijkbaar naar de living gegaan. Het was even stil en dan hoorden we hem naar boven komen. Hij kwam de slaapkamer in, zag ons liggen en begon te kwispelen. Hij legde zich neer achter het bed en viel daar vlug in slaap. Die nacht werd ik wakker en toen lag hij aan mijn voeten, zalig slapend. Enfin, we hebben besloten dat hij als het slaaptijd is, 21:00H voor hem, hij mag kiezen waar hij de nacht wil doorbrengen. Gelukkig verliest hij geen haar. En als we hem daar gelukkig mee kunnen maken, dat is dan zeer graag gedaan. Wat ik wel ga doen vandaag is de hondentherapeut van zijn vroegere hondenschool bellen en hem vragen waarom Matice plots een andere slaapplaats wil. Ben benieuwd naar het antwoord.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een zo'n fijn mogelijke dinsdag. Liefs aan jullie allemaal en sterkte voor diegenen die er behoefte aan hebben.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ik ben wakker gemiauwd door Lilly. allez, opstaan! De juffrouw wilde mijn kant van het bed waarschijnlijk voor haar alleen.
Okè, als zij dat wil.... ik moet toch mijn gezichtsroutine doen. Gisteren is het pakje van de online apotheek binnnengekomen. Heb wel 2 keer een andere levertijd gekregen. Was B-post zelf.
Ik had tijgerbalsam fluïde besteld en daar zit een applicator op en die meteen uitgeprobeerd op mijn schouder. Duurt wel eventjes voor je vloeistof voelt maar dan is het maar zo. je ruikt het wel eerder. en deze kan ik meenemen in mijne "toolbox". ventje heeft ook zo'n fleske tijgerbalsam want die klaagt weer over zijn schouder. ( die hij niet inwijft
)
Vandaag hoeft ventje enkel mijn leesvoer te halen. de rest van de dag is ie van mij. ik wil eens heel uitgebreid douchen en haar wassen. Aangezien ventje in mijn buurt moet blijven, mag hij ondertussen de wc proper maken. heb gezien dat de badmat voor de douche ook gewassen mag worden ( net als de rest) en die verwissel ik dan voor ik onder de douche kruip. weet nog niet welke douchegel ik ga gebruiken want er mogen er een paar weg. Ik denk dat ik amandel ga proberen. is een redelijk neutraal geurtje. ventje merkte gisteren op dat zijn huid droog wordt en schifert. ja, jong: Als je jezelf na de droogbeurt niet insmeert met bodylotion heb je dat natuurlijk. En ventje loopt nog in korte broek tot 1 oktober. ( gelijk in het leger waar hij diende hè) hij is blij dat hij dat blauw koeievel niet moet dragen. Zeg nu zelf: zeecamouflage! onze noordzee is grijs!!!! niet blauw zoals de meditaraine stranden. De Nederlandse Marine draagt dat, dus wij moeten dat ook. Jaja. het is echt belach-lelijk!
Gimly ligt op de platte doos niet ver van Rika. Hij vind het daar leuk. Hij lag er al toen ik beneden kwam. Als hij te warm krijgt dan gaat hij ofwel in z'n zetel liggen ofwel meteen naar boven, naar het matje voor de badkamer. Ik denk wel dat Lilly vandaag niet veel naar buiten zal gaan: geen zon. We hebben gisteren korrels voor hen besteld en ofwel komen ze morgen ofwel donderdag. en deze keer is het via B-post. Misschien komt dat omdat er geen zand bij zit. De speelgoedbox van Gimly gaat er ook aan. Ten eerste na de reparatie heeft hij zijn fort met speelgoed niet langer gebruikt. en ten tweede, het staat in ventjes weg.
Gisteren is de trap gestofzuigd geraakt en de gang. Lilly's etensplaats die vol met korrels lag is ook weer netjes en daar stopte het. Die korrels zijn van onze vuile eter: Gimly. Vandaag voor de douche de salon nog stofvrij maken. daarna mag Lilly komen mee kijken naar de wetjet. Vind ze heel intresant. Gimly smeert 'em maar zij? Ze moet dat zien. Hetzelfde met de swiffer. ze swiffert mee. Dat is ook intressant.
Als ze buiten zit en ik roep dat ik ga swifferen komt ze naar binnen. Maar gisterenavond had ze geen zin om uit zichzelf naar binnen te komen. Ze heeft het uiteindelijk wel gedaan maar 't was niet met volle goesting. Ik heb ze vannacht per ongeluk uit bed getrapt. Ze lag dwars. En omdat de dekens voor haar lagen had ik ze niet gezien. vanaf dan is ze gaan "keppen". Ventje vind dat soms lastig. Hij kan nooit een volle nacht doorslapen. Maar ik denk dat hij stiekem dat wel leuk vind.
Lilly wil ontbijt. Gimly heeft het al gehad. Die heeft dus zoals al eerder gemeld: een gebreide maag.
We gaan het eens hebben over de vloer. Niet eerder dan na het dak en de verkoop van het ouderlijk huis. kan ik mee leven. de kleur is toch al gekozen.
Ons moeder heeft petaten gekookt! het ging! ze moest er wel hare pot onder zetten wat logisch is. vandaag maakt ze stovers. ( stoofvlees) ik denk dat ze het niet vanaf het begin gaat maken met bruin bier. Ze heeft de eindrekening gekregen van de maaltijddienst aan huis. Die persoon gaf hij gelijk: sinds die twee andere koks begonnen zijn is het eten achteruit gegaan. en moeder is niet de enige die het zegt.
Ook zijn ze de recupel komen halen en Mia die naar het vuur kwam kijken is weggegaan met het hout. Frank loopt dat mis maar die ging het toch niet kunnen meenemen want voor de pedicures komt hij met de fiets.
Foto's gezien van de dochter van Frè en Suzanne kijkt nu helemaal op Justine. zeker als ze hun haar in dezelfde stijl hebben. Morgen moet Zus ventje naar ginder want het is pedagogische studiedag. Wij hadden er maar 1. nu hebben ze er zeker 3 of vier.
Anjelier: blij dat je een fijne vakantie gehad hebt. Kan zo eens deugd doen en zeker als de mensen vriendelijk zijn. Was Spaanse Woef mee?
Clive: ik wens je een fijne vakantie want het duurt niet lang meer hè. Matice wil zelf beslissen waar die wil slapen? Laten doen zou ik zeggen.
Michiel: Oma C is niet pessimistisch. eerder op haar hoede zou ik zeggen. Als je om die ene reden niet wil komen schrijven, vind ik dat een beetje negatief van jou kant. Je moet ons leren kennen. Dat ik Kampioene ben in het schrijven van lange epistels weet ik al lang want ik heb altijd veel te veel te vertellen. Ik zou hier een heel boek neerpennen als ik dat zou mogen. Ben benieuwd wat de dokter van mijn verhaal gaat vinden. Ik twijfel nog of ik een uitgever ga zoeken.
Vandaag omelet spek. Idee van ventje. Morgen Brochetten met spek. Spek vind ik heel lekker. Er mag altijd een stukje spek ergens bij. Ventje moet donderdag maar beslissen en vrijdag worden het garnaalkroketten. Zaterdag en zondag staan nog open.
Ik ga een kopje Koffie zonder halen.
Fijne dag seizoentjes!
Ik ben wakker gemiauwd door Lilly. allez, opstaan! De juffrouw wilde mijn kant van het bed waarschijnlijk voor haar alleen.
Okè, als zij dat wil.... ik moet toch mijn gezichtsroutine doen. Gisteren is het pakje van de online apotheek binnnengekomen. Heb wel 2 keer een andere levertijd gekregen. Was B-post zelf.
Ik had tijgerbalsam fluïde besteld en daar zit een applicator op en die meteen uitgeprobeerd op mijn schouder. Duurt wel eventjes voor je vloeistof voelt maar dan is het maar zo. je ruikt het wel eerder. en deze kan ik meenemen in mijne "toolbox". ventje heeft ook zo'n fleske tijgerbalsam want die klaagt weer over zijn schouder. ( die hij niet inwijft
Vandaag hoeft ventje enkel mijn leesvoer te halen. de rest van de dag is ie van mij. ik wil eens heel uitgebreid douchen en haar wassen. Aangezien ventje in mijn buurt moet blijven, mag hij ondertussen de wc proper maken. heb gezien dat de badmat voor de douche ook gewassen mag worden ( net als de rest) en die verwissel ik dan voor ik onder de douche kruip. weet nog niet welke douchegel ik ga gebruiken want er mogen er een paar weg. Ik denk dat ik amandel ga proberen. is een redelijk neutraal geurtje. ventje merkte gisteren op dat zijn huid droog wordt en schifert. ja, jong: Als je jezelf na de droogbeurt niet insmeert met bodylotion heb je dat natuurlijk. En ventje loopt nog in korte broek tot 1 oktober. ( gelijk in het leger waar hij diende hè) hij is blij dat hij dat blauw koeievel niet moet dragen. Zeg nu zelf: zeecamouflage! onze noordzee is grijs!!!! niet blauw zoals de meditaraine stranden. De Nederlandse Marine draagt dat, dus wij moeten dat ook. Jaja. het is echt belach-lelijk!
Gimly ligt op de platte doos niet ver van Rika. Hij vind het daar leuk. Hij lag er al toen ik beneden kwam. Als hij te warm krijgt dan gaat hij ofwel in z'n zetel liggen ofwel meteen naar boven, naar het matje voor de badkamer. Ik denk wel dat Lilly vandaag niet veel naar buiten zal gaan: geen zon. We hebben gisteren korrels voor hen besteld en ofwel komen ze morgen ofwel donderdag. en deze keer is het via B-post. Misschien komt dat omdat er geen zand bij zit. De speelgoedbox van Gimly gaat er ook aan. Ten eerste na de reparatie heeft hij zijn fort met speelgoed niet langer gebruikt. en ten tweede, het staat in ventjes weg.
Gisteren is de trap gestofzuigd geraakt en de gang. Lilly's etensplaats die vol met korrels lag is ook weer netjes en daar stopte het. Die korrels zijn van onze vuile eter: Gimly. Vandaag voor de douche de salon nog stofvrij maken. daarna mag Lilly komen mee kijken naar de wetjet. Vind ze heel intresant. Gimly smeert 'em maar zij? Ze moet dat zien. Hetzelfde met de swiffer. ze swiffert mee. Dat is ook intressant.
Als ze buiten zit en ik roep dat ik ga swifferen komt ze naar binnen. Maar gisterenavond had ze geen zin om uit zichzelf naar binnen te komen. Ze heeft het uiteindelijk wel gedaan maar 't was niet met volle goesting. Ik heb ze vannacht per ongeluk uit bed getrapt. Ze lag dwars. En omdat de dekens voor haar lagen had ik ze niet gezien. vanaf dan is ze gaan "keppen". Ventje vind dat soms lastig. Hij kan nooit een volle nacht doorslapen. Maar ik denk dat hij stiekem dat wel leuk vind.
Lilly wil ontbijt. Gimly heeft het al gehad. Die heeft dus zoals al eerder gemeld: een gebreide maag.
We gaan het eens hebben over de vloer. Niet eerder dan na het dak en de verkoop van het ouderlijk huis. kan ik mee leven. de kleur is toch al gekozen.
Ons moeder heeft petaten gekookt! het ging! ze moest er wel hare pot onder zetten wat logisch is. vandaag maakt ze stovers. ( stoofvlees) ik denk dat ze het niet vanaf het begin gaat maken met bruin bier. Ze heeft de eindrekening gekregen van de maaltijddienst aan huis. Die persoon gaf hij gelijk: sinds die twee andere koks begonnen zijn is het eten achteruit gegaan. en moeder is niet de enige die het zegt.
Ook zijn ze de recupel komen halen en Mia die naar het vuur kwam kijken is weggegaan met het hout. Frank loopt dat mis maar die ging het toch niet kunnen meenemen want voor de pedicures komt hij met de fiets.
Foto's gezien van de dochter van Frè en Suzanne kijkt nu helemaal op Justine. zeker als ze hun haar in dezelfde stijl hebben. Morgen moet Zus ventje naar ginder want het is pedagogische studiedag. Wij hadden er maar 1. nu hebben ze er zeker 3 of vier.
Anjelier: blij dat je een fijne vakantie gehad hebt. Kan zo eens deugd doen en zeker als de mensen vriendelijk zijn. Was Spaanse Woef mee?
Clive: ik wens je een fijne vakantie want het duurt niet lang meer hè. Matice wil zelf beslissen waar die wil slapen? Laten doen zou ik zeggen.
Michiel: Oma C is niet pessimistisch. eerder op haar hoede zou ik zeggen. Als je om die ene reden niet wil komen schrijven, vind ik dat een beetje negatief van jou kant. Je moet ons leren kennen. Dat ik Kampioene ben in het schrijven van lange epistels weet ik al lang want ik heb altijd veel te veel te vertellen. Ik zou hier een heel boek neerpennen als ik dat zou mogen. Ben benieuwd wat de dokter van mijn verhaal gaat vinden. Ik twijfel nog of ik een uitgever ga zoeken.
Vandaag omelet spek. Idee van ventje. Morgen Brochetten met spek. Spek vind ik heel lekker. Er mag altijd een stukje spek ergens bij. Ventje moet donderdag maar beslissen en vrijdag worden het garnaalkroketten. Zaterdag en zondag staan nog open.
Ik ga een kopje Koffie zonder halen.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeiemiddag allemaal,
Hier al de hele voormiddag zon maar
ze probeert nu en dan weg te kruipen
Het is wel en pakje frisser maar dat is goed
om te werken
Schoondochter is met de poets bezig,
ik zal straks weer netjes zitten
Michiel, ik heb geen behoefte om mijn leven op
een forum te zetten, je weet niet wie allemaal meeleest
en je weet ook niet wat sommige mensen bezielt
om daar dan rare reacties op te geven...
Een gewone goeiemorgen of avond is voor mij genoeg.
sorry voor wie meer wil weten over mij, maar je hebt er niks aan
Geniet van wat kan en mag.... een fijne dinsdag
en veel sterkte aan onze zieken..... veel beterschap
Hier al de hele voormiddag zon maar
ze probeert nu en dan weg te kruipen
Het is wel en pakje frisser maar dat is goed
om te werken
Schoondochter is met de poets bezig,
ik zal straks weer netjes zitten
Michiel, ik heb geen behoefte om mijn leven op
een forum te zetten, je weet niet wie allemaal meeleest
en je weet ook niet wat sommige mensen bezielt
om daar dan rare reacties op te geven...
Een gewone goeiemorgen of avond is voor mij genoeg.
sorry voor wie meer wil weten over mij, maar je hebt er niks aan
Geniet van wat kan en mag.... een fijne dinsdag
en veel sterkte aan onze zieken..... veel beterschap
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
CelesteV1 - Lid geworden op: 24 sep 2024, 11:47
Hallo! Wat een geweldig nieuws dat jullie aan een nieuw seizoen beginnen. Elke moment in de groep is waardevol en zal zeker veel vreugde brengen. Vergeet niet om van elk moment te genieten! Dit is de tijd voor nieuwe avonturen en herinneringen. Ik wens jullie een fantastisch seizoen!
Daarnaast is het misschien goed om na te denken over plannen voor gezamenlijke uitjes of nieuwe activiteiten. Dat brengt mensen altijd dichter bij elkaar. Veel succes! https://fengshuihome.pl/
Daarnaast is het misschien goed om na te denken over plannen voor gezamenlijke uitjes of nieuwe activiteiten. Dat brengt mensen altijd dichter bij elkaar. Veel succes! https://fengshuihome.pl/
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Clive: wij hebben 2 jaar geleden hetzelfde meegemaakt met Spaanse woef. Die wou niet meer in zijn bench slapen, waar hij al 5 jaar in sliep. Na 3 slapeloze nachten ( door het gejank) slaapt hij sindsdien bij ons op de kamer op zijn kussen in een hoekje. Dat gaat heel goed, die slaapt een ganse nacht door en die is content. Volgens honden therapeute versterkt dat de band met de baasjes.
MM: Spaanse woef gaat altijd mee als we op vakantie gaan. We houden daar rekening mee bij het kiezen van hotel of huurwoning. Hij heeft vroeger nog op hondenhotel geweest, maar die is daar doodongelukkig , ondanks de goede verzorging. En ik kan dat niet verdragen dat wij dan een leuke tijd hebben, en hij niet. Zodus gaat die steeds mee, en die doet dat heel graag.
Manlief is naar de huisarts voor de covid-spuit. Op bepaalde data kon je langsgaan. Ik neem geen spuit. Over enkele weken is het dan de griepspuit, die neem ik wel.
Straks pompoensoep maken, heb de ganse zomer geen soep gemaakt, en nu heb ik er echt zin in, ik mis dat.
Michiel vdv: je bent welkom hier in ons groepje.
Dames, tot morgen allemaal.
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond allen
michiel welkom hier ,ik kom af en toe eens langs ,
en omac is geen pessimiste dame hoor
ik zit weer met een ischyas ,ppfftt
hier is het zoals gewoonlijk
de herfst komt eraan ,mijn wandelingen gaan niet door voor het moment
alleen al wandelen tot het dorp is al veel
enfin ,met tojd en boterhammen hé Omac
als het zo maar kon gaan ,dan at ik kilo's boterhammen
onze klzine spruit werd al 10 maanden ,ze groeit als een kool ;jammer dat we ze niet zoveel zien
fijne avond ,bisous
michiel welkom hier ,ik kom af en toe eens langs ,
en omac is geen pessimiste dame hoor
ik zit weer met een ischyas ,ppfftt
hier is het zoals gewoonlijk
de herfst komt eraan ,mijn wandelingen gaan niet door voor het moment
alleen al wandelen tot het dorp is al veel
enfin ,met tojd en boterhammen hé Omac
als het zo maar kon gaan ,dan at ik kilo's boterhammen
onze klzine spruit werd al 10 maanden ,ze groeit als een kool ;jammer dat we ze niet zoveel zien
fijne avond ,bisous
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Michieldvd
Dank u wel allemaal om mij hier te aanvaarden.
Muddy Maddy, het is niet dat ik niet wil schrijven hoor, Oma-c zal wel een prachtmens zijn, maar ik denk dat er keuzes moeten gemaakt worden.
Ik kan moeilijk in elk café hetzelfde gaan pennen.
Maar ik zal mijn best doen om jullie toch af en toe te vervoegen, dat is beloofd.
Nog een gezellige avond, ik ga tv kijken.
Muddy Maddy, het is niet dat ik niet wil schrijven hoor, Oma-c zal wel een prachtmens zijn, maar ik denk dat er keuzes moeten gemaakt worden.
Ik kan moeilijk in elk café hetzelfde gaan pennen.
Maar ik zal mijn best doen om jullie toch af en toe te vervoegen, dat is beloofd.
Nog een gezellige avond, ik ga tv kijken.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hier ben ik weer gisteren detelefoon laten inorde zetten en nu iedere dag er ietsvan MOET leren .Heb een hele goede uitleg gekregen .Straks levering aan huis afijn rond de middag en verderme rustig houden dank zij de knie en de rest .Wel enkele huishoudelijke taken doen en zien of het me lukt om men lijstje af te werken .Pas vanavond zal ik het weten .Gisteren was het een dag dat er vanalles tegen de grond lag .Zoals bloem plezant omhet omte kuisen.Heb gisteren weer eens iets anders klaar gemaakt dan gewoonlijk .En het heeftme toch gesmaakt normaal bloemkool metwitte sausnu met champignons saus en aardappelen .Had aardappelen gekocht en heb er veelmoeten schillen doordat ze zo klein waren .ja iedere dag men warmeten en meestal savonds laat bij mijn pillen soep .Nu ook regelmatig thee drinken heb vele verschillende smaken .Heb nu aardbeienthee naast mij staan .Koffie krijgik amper binnen maar zo heeft iedereen zijn eigen smaak en zin .Moetook veel naar kleinste kamertje gaan snachts en daaris geen verwarmingsta welbinnen .dUS TELKENS FRIS TERUG BED IN .Nu hoor ik men snurkersweer goed bezig en zoals die nu bij mekaar liggen ismooi om te zien .Zo ikwens jullienog een deugddoende nacht met dromen van een zonnigstrandofzo groetje
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Eerder wakker geworden. Ging naar de badkamer en heb eerst Gimly's troep mogen opruimen. Gezellig is anders. Het badmatje mag de was in.
Was toch van plan vandaag een maskertje te leggen en dan hoeft die serum 's morgens niet. Ik zie wel nog geen verschil. ( Kan ik weer schrijven dat ze valse reclame maken gelijk met dat swifferdoekje: dat stof kwam niet naar mijn doekje zenne!) Over swifferen gesproken dat moet vandaag gedaan worden. Lilly zit buiten maar de achterdeur is toe. De juffrouw gaat eens mogen ondervinden dat het 's morgens erg koud is. Ik zal ze een half uurtje buiten laten. normaal geeft ze aan binnen te willen door aan het raam van de keuken te gaan zitten maar daar moet ik niet meer zijn.
Ventje is gisteren om zijn Covidprik gegaan. Hij was de laatste en er was maar 1 plaats over! De Dokter die de prikken mocht zetten was blij dat ventje eerder was. Hij was moe. ( die Dokter hè, niet ventje) ventje heeft de prik in zijn slechte schouder laten zetten omdat die daar niet veel op ligt. hij heeft de prik moeten nemen van mij omwille van zijn zus. zij heeft BK dus gehad en vanaf nu beginnen haar drie maandelijkse onderzoeken. de week dat wij naar Sabaton gaan is de week waar ze al haar resultaten krijgt. ik zie julie al de wenkbrauwen heffen: Muddy Maddy naar Sabaton???? das toch Heavy Metal? Dat klopt maar het is een film over Sabaton. Wie een liedje wil luisteren raadt ik "Prima Victoria" aan. niet tè heavy. collega ventje Vera heeft dat na het horen op de fiets naar sijsele gezongen. Thierry, haar man werd gek. die zat vroeger bij de rijkswacht, maar dat is dan veranderd. zijn pensionering viel ook midden in Covid Lockdown en hij +ventje voelen hetzelfde. Als een zak vuil aan de deur gezet. ( Geen afscheidsfeest en geen Afscheidskadoo) Dat komt hier vaak ter sprake.
Vandaag is het weer huisarrest voor volwassenen. DHL komt met een pakje van Lilly en B-post waarschijnlijk met hun korrels. Pas op 't kan ook vrijdag zijn dat alles toekomt. Het product dat ik van Lilly krijg komt van de UK. Heb daar 7 jaar lang geleefd en ik wil zoals ik al gezegd heb, nooit meer terug. Maar ik bestel wel soms dingen uit de ExPat shop zoals chips met ui en kaas. Een zak is voor mij, de andere voor mijn charmeur. Puk uit Dordrecht. die eet dat ook zo graag. Lilly zal ook wel een chipje lusten. het is immers kaas en daar is ze dol op. yoghurt eet ze nu ook. Het was gisteren de beurt aan kers en ja hoor; daar was ze gezet: Ik moet ook een likje. Vinny kroop in de potjes tot zijn kop erin zat. Maar dat is niet ladylike. Dus zat ze geduldig voor me te wachten tot het potje leeg was. Ventje had het eerst niet door. Hij had ook niet door dat hij voor zijn covidprik moest. Best dat ik er hem hielp aan denken.
Vandaag verder swifferen. De stofzuiger is nog steeds niet naar boven. en ik zwier liever met de steelstofzuiger. Ventje zou graag vandaag de wekelijkse boodschappen doen. Dan is ie er vanaf. Maar ik ga eerst de online folder raadplegen. Je weet nooit of er een koopje is. we hebben alleszins zegels genoeg voor extra teljoren van den Loïc. Kunnen die ook in de afwasmachine en hebben ze elke dag een verse.
Gimly laat toch het meeste liggen dat dan voer wordt voor Mulch. Waarom ventje perse vandaag boodschappen wil doen, is dat wij een vers brood nodig hebben. Dan zal hij vrijdag wel om een nieuw moeten naar D&D maar dan kunnen we zaterdag Croques doen. We hebben wel nog een ciabatta liggen indien ventje weer van gedacht veranderd. Typisch Tweeling.
Qua inrichting wil ik vandaag de urnes terug zetten. Die zijn belangrijk. Die van Mies: de divine predessor is een pyramide. Vinny heeft een eenvoudige in Terracotta. Een paar van de huishoudhulpen wilden daar niet aankomen. Die vonden dat eng. Wat is er daar nu eng aan? je gaat toch ook een graf bezoeken? Ik zei dan tegen ze dat ze de urnes mochten overslaan. Die deed ik dan liever zelf.
Dochter buurvrouw heeft blijkbaar vandaag een drukke dag in het kapsalon. Ze is al weg en das niet van haar gewoonte. Gisteren heeft de firma van alarmsystemen gebeld maar voor ik kon opnemen legden ze al weer toe. K9 van de buren is een beter alarmsysteem. Ventje weet dat er een in de Th. Van Loostraat hangt. Voor dat plakaat wil je een alarmsysteen zei hij. bah, ja. Je zou beter een hier waak ik zetten waarop Lilly staat. Die had gisterenavond haar zotte 5 min en broer moest er aan geloven. Dan heeft die geen stamme pootjes meer !
Anjelier: leuk dat je een fijne reis heb gehad en spaanse woef is ongelukkig in het hondenhotel? Een kattenhotel? Dat zou hier de dood van Gimly betekenen en Lilly gaat ons zeker 14 dagen negeren. Ze is al boos dat we een halve dag weg zijn naar Frank. Ze is naar binnen gekomen dit keer zonder comentaar. Ik heb mijn kopje koffie zonder gezet en ik verdwijn na het swifferen naar 'The Zone'
Fijne dag seizoentjes!
Eerder wakker geworden. Ging naar de badkamer en heb eerst Gimly's troep mogen opruimen. Gezellig is anders. Het badmatje mag de was in.
Ventje is gisteren om zijn Covidprik gegaan. Hij was de laatste en er was maar 1 plaats over! De Dokter die de prikken mocht zetten was blij dat ventje eerder was. Hij was moe. ( die Dokter hè, niet ventje) ventje heeft de prik in zijn slechte schouder laten zetten omdat die daar niet veel op ligt. hij heeft de prik moeten nemen van mij omwille van zijn zus. zij heeft BK dus gehad en vanaf nu beginnen haar drie maandelijkse onderzoeken. de week dat wij naar Sabaton gaan is de week waar ze al haar resultaten krijgt. ik zie julie al de wenkbrauwen heffen: Muddy Maddy naar Sabaton???? das toch Heavy Metal? Dat klopt maar het is een film over Sabaton. Wie een liedje wil luisteren raadt ik "Prima Victoria" aan. niet tè heavy. collega ventje Vera heeft dat na het horen op de fiets naar sijsele gezongen. Thierry, haar man werd gek. die zat vroeger bij de rijkswacht, maar dat is dan veranderd. zijn pensionering viel ook midden in Covid Lockdown en hij +ventje voelen hetzelfde. Als een zak vuil aan de deur gezet. ( Geen afscheidsfeest en geen Afscheidskadoo) Dat komt hier vaak ter sprake.
Vandaag is het weer huisarrest voor volwassenen. DHL komt met een pakje van Lilly en B-post waarschijnlijk met hun korrels. Pas op 't kan ook vrijdag zijn dat alles toekomt. Het product dat ik van Lilly krijg komt van de UK. Heb daar 7 jaar lang geleefd en ik wil zoals ik al gezegd heb, nooit meer terug. Maar ik bestel wel soms dingen uit de ExPat shop zoals chips met ui en kaas. Een zak is voor mij, de andere voor mijn charmeur. Puk uit Dordrecht. die eet dat ook zo graag. Lilly zal ook wel een chipje lusten. het is immers kaas en daar is ze dol op. yoghurt eet ze nu ook. Het was gisteren de beurt aan kers en ja hoor; daar was ze gezet: Ik moet ook een likje. Vinny kroop in de potjes tot zijn kop erin zat. Maar dat is niet ladylike. Dus zat ze geduldig voor me te wachten tot het potje leeg was. Ventje had het eerst niet door. Hij had ook niet door dat hij voor zijn covidprik moest. Best dat ik er hem hielp aan denken.
Vandaag verder swifferen. De stofzuiger is nog steeds niet naar boven. en ik zwier liever met de steelstofzuiger. Ventje zou graag vandaag de wekelijkse boodschappen doen. Dan is ie er vanaf. Maar ik ga eerst de online folder raadplegen. Je weet nooit of er een koopje is. we hebben alleszins zegels genoeg voor extra teljoren van den Loïc. Kunnen die ook in de afwasmachine en hebben ze elke dag een verse.
Gimly laat toch het meeste liggen dat dan voer wordt voor Mulch. Waarom ventje perse vandaag boodschappen wil doen, is dat wij een vers brood nodig hebben. Dan zal hij vrijdag wel om een nieuw moeten naar D&D maar dan kunnen we zaterdag Croques doen. We hebben wel nog een ciabatta liggen indien ventje weer van gedacht veranderd. Typisch Tweeling.
Qua inrichting wil ik vandaag de urnes terug zetten. Die zijn belangrijk. Die van Mies: de divine predessor is een pyramide. Vinny heeft een eenvoudige in Terracotta. Een paar van de huishoudhulpen wilden daar niet aankomen. Die vonden dat eng. Wat is er daar nu eng aan? je gaat toch ook een graf bezoeken? Ik zei dan tegen ze dat ze de urnes mochten overslaan. Die deed ik dan liever zelf.
Dochter buurvrouw heeft blijkbaar vandaag een drukke dag in het kapsalon. Ze is al weg en das niet van haar gewoonte. Gisteren heeft de firma van alarmsystemen gebeld maar voor ik kon opnemen legden ze al weer toe. K9 van de buren is een beter alarmsysteem. Ventje weet dat er een in de Th. Van Loostraat hangt. Voor dat plakaat wil je een alarmsysteen zei hij. bah, ja. Je zou beter een hier waak ik zetten waarop Lilly staat. Die had gisterenavond haar zotte 5 min en broer moest er aan geloven. Dan heeft die geen stamme pootjes meer !
Anjelier: leuk dat je een fijne reis heb gehad en spaanse woef is ongelukkig in het hondenhotel? Een kattenhotel? Dat zou hier de dood van Gimly betekenen en Lilly gaat ons zeker 14 dagen negeren. Ze is al boos dat we een halve dag weg zijn naar Frank. Ze is naar binnen gekomen dit keer zonder comentaar. Ik heb mijn kopje koffie zonder gezet en ik verdwijn na het swifferen naar 'The Zone'
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!