In de Vier Seizoenen reeks 36 Herfst 2024
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen alle seizoentjes
Een grijze ochtend, maar misschien
wordt het een dag als gisteren en komt
de zon er later door.... afwachten
Maak er een fijne woensdag van
de week gaat weer in twee
Sterkte aan onze zieken....en veel beterschap
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Amai Michiel je leert vlug!
Plaatjes zetten, gekleurd onderschrift!
Toch tof dat je even langs komt.
Oma-C dat was een serieuze wekker van Donald Duck!
Ik zet die van mij niet meer, maar om half acht word ik wakker vanzelf.
Om acht uur sta ik op.
Met iets meer moeite dan die eend op het plaatje.
Straks naar de verjaardag van een van de schoonbroers.
Die wordt zeventig vandaag.
Frietjes met stoofvlees.
Zal wel lekker zijn.
Schoonzus kan goed koken.
Maakt ook heel lekkere pudding.
Dat doe ik af en toe voor mezelf ook, maar dat is moeilijk voor een mens alleen.
Je hebt altijd teveel.
Aan iedereen een fijne dag ook al is het ondertussen frisjes aan het worden.
Chauffageman heeft de thermostaat in gesteld op automatisch zomer.
Ik vrees dat ik toch terug de oude manier ga instellen en handmatig op zomer of winter zetten.
Chauffage vindt dat het nog altijd niet nodig is om even aan te slaan.
Ik heb kou en ben nog niet zinnens mijn dikke truien uit te halen.
Toch tof dat je even langs komt.
Oma-C dat was een serieuze wekker van Donald Duck!
Ik zet die van mij niet meer, maar om half acht word ik wakker vanzelf.
Om acht uur sta ik op.
Met iets meer moeite dan die eend op het plaatje.
Straks naar de verjaardag van een van de schoonbroers.
Die wordt zeventig vandaag.
Frietjes met stoofvlees.
Zal wel lekker zijn.
Schoonzus kan goed koken.
Maakt ook heel lekkere pudding.
Dat doe ik af en toe voor mezelf ook, maar dat is moeilijk voor een mens alleen.
Je hebt altijd teveel.
Aan iedereen een fijne dag ook al is het ondertussen frisjes aan het worden.
Chauffageman heeft de thermostaat in gesteld op automatisch zomer.
Ik vrees dat ik toch terug de oude manier ga instellen en handmatig op zomer of winter zetten.
Chauffage vindt dat het nog altijd niet nodig is om even aan te slaan.
Ik heb kou en ben nog niet zinnens mijn dikke truien uit te halen.
-
Michieldvd
Jawel Helena van Troye, ik ben altijd een goede en brave leerling geweest.Amai Michiel je leert vlug!
Met de computer kan ik wel goed overweg maar seniorennet is volledig nieuw voor mij en is wat zoekwerk.
Oma-c, is het zonnetje er nog door gekomen? Of was de bewolking hardnekkig?
Muddy Maddy, wat een epistel. Ik amuseer me wel om dit te lezen
Bekske, u bent ook niet gespaard gebleven van ziekte en zo. Een kranig mens bent u wel.
Ik heb graag vriendelijke mensen om me heen. Maar ik ben geen grote babbelaar.
Ik houd wel van een vleugje humor en ik durf ook al eens uit de hoek komen als het nodig is en als ik daar recht toe heb. Maar hier zijn het allemaal lieve mensen, dus dat zal niet nodig zijn.
Nog een leuke avond verder.
Bis morgen
-
Goeienavond allemaal,
de vuilzak buitengezet dat kan ik al niet meer vergeten....
Michiel, hier is het meestal bewolkt gebleven
maar als ik niet weg moet kan ik het verdragen
De huisdokter kwam op zijn maandelijkse ronde
Hij vond het ook maar herfstachtig
Voor allen een gezellige avond nog en tot morgen
Sterkte en moed aan al wie het kan gebruiken....

de vuilzak buitengezet dat kan ik al niet meer vergeten....
Michiel, hier is het meestal bewolkt gebleven
maar als ik niet weg moet kan ik het verdragen
De huisdokter kwam op zijn maandelijkse ronde
Hij vond het ook maar herfstachtig
Voor allen een gezellige avond nog en tot morgen
Sterkte en moed aan al wie het kan gebruiken....

-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Opgestaan, kon niet meer slapen. En Gimly was zijn horloge ook al kwijt. Meteen was Lilly ook klaarwakker en zit nu buiten, maar ik heb het licht in de keuken onder de kasten laten branden , dan kan ik ze zien zitten op het kozijn.
Vandaag hebben we weer huisarrest voor volwassenen. Wagentje van B-post was zonder electriek gevallen. Ze komen vandaag. Lekkere korrels voor Lilly en speciale voor Gimly.
We waren weer postpunt gisteren en deze keer was het voor nummer 4. daar heb ik geen messengeradres van anders kon ik die verwittigen maar ze waren terug van de schoolrun en iemand was thuis. Ventje heeft al de boodschappen gedaan.
Er was promo op zijn bier en dus moet hij er gene meebrengen volgende week. en 't scheelt een pak met de drankencentrale. daar gaan we maar naartoe gaan als de jenevertijd weer is aangebroken. ik hou wel van een amaretto jeneverke maar hier op onze kerstmarkten is het chocolade ( wat ook goed is). Pastoor was eens achter de drank geweest en had de gewone amaretto mee. 't is al een even groot kieken of zijn oudste broer die ik maar al te goed ken! diene heeft rap zijn oordeel klaar. en sorry zeggen? staat niet in diens woordenboek. Onze vroegere Pastoor toen ik nog thuis woonde, durfde niet tegen hem ingaan.
Hij had zijn mening over mij en maakte dat aan de andere jongeren van onze groep duidelijk. ik was een arme kerkrat. en ik was zeker met een motief in de groep gekomen. ( aan een welgesteld lief geraken) En die gasten op 2 na geloofden hem dan nog! de andere 3 leidinggevenden trapten ook niet in diens val, want zijn eigen vrouw geloofde het niet.
Vandaag heb ik gevraagd aan ventje of hij de urnes van boven wil halen. Zijn arm deed gisteren te veel pijn door zijn prik.Hij gaat akkoord maar moet ze nog zoeken! Allez! Alles van op de schouw is in 1 doos. Maar ja: dat is ventje. Hij weet nooit waar hij iets gelegd heeft. En dna heeft hij mij nodig want ik weet het wel liggen.
Tiens, Lilly heeft nu iets gevonden om aan te geven dat ze binnen wil. de deur openkrabben. Alleen doet zij dat met meer geweld dan Gimly. Er was geen comentaar, maar juffrouw wilde binnen omdat het aan het regenen is. Normaal maakt ze daar niet van maar nu is het ineens ventjes schuld. Och ja. die gaat het geweten hebben. Ze was gisteren ook boos dat het regende. Ventje had die regen besteld. Haar "pappie" had haar verraden! Ze heeft nog niet direct door dat het "herfst" is. De jacht op het groot wild kan beginnen. Welk seizoentje's man had als hobbie :Jagen? Dat ze dan met de soep door de bossen hostte? Help, ik ben echt haar naam vergeten.
Lilly is effen beneden om korrels te eten en omdat zus dat doet, moet Gimly dat ook. Monique, zijn medium begeleidster had het gezegd dat Lilly een postieve invloed kon hebben op Gimly's schrik. Wat Zus kan, moet ik ook kunnen. Zo was hij hier ook beneden toen mijn moeder hier aanwezig was om Rika te zien. Ventje heeft Gimly afgeschermd en Lilly maar ruiken. Moeder gaf toen de buurkatten eten en vriendin merkte op dat ze dat rook. Toen vroeg moeder zijn naam maar ik heb niets gezegd. Alleen, schat, toen Lilly onder de salontafel weg ging. Ze heeft hem ook een meisjesnaam gegeven Kimberly. Daar kan hij niet mee lachen. Hij is zijn ballen wel kwijt maar dat maakt meneer nog geen meisje. Hij is dus veel socialer geworden door Lilly.
Lilly vlucht wel als de bel gaat, maar haar nieuwsgierigheid is groter en dus komt ze kijken wie er aan de deur staat. Buurman moet nog een nieuwe thermostaat komen brengen en is hier al in huis geweest. Bovendien kent ze hem want hij geeft ook kippenlevertjes of hartjes. Aan Gimly gaf hij spek.
Over spek gesproken, deze die wij bij de brochettes doen was wel heel vet. En fouten dat dat winkelmeisje gemaakt heeft. krielaardappeltjes waren puree. En ze had gevogelte brochettes ingetikt. Omdat die met kalkoen gemaakt zijn , kan ik die niet verteren.
Ventje is akkoord gegaan met de croques. Is toch lang geleden. Het croquetoestel is deze die van zijn moeder geweest is. Nooit gebruikt. Zus ventje had er al ene. Deze is met geribbelde platen dus geschikt voor een panini. Toen de croqanne er nog was kon je voorbereidde panini's krijgen. Toen is dat een brocante winkel geworden en nog later een schoonheidssalon voor hoofdzakelijk gelnagels. Gebouw is onbewoonbaar verklaard enkele jaren geleden. Het vroegere buurthuis was dat ook maar nu bieden ze het aan als te renoveren.
Die gaan zeker een nieuwe septische put mogen steken want toen het buurthuis hier nog was, heeft de ruimdienst zeker 5 keer moeten komen. Ze vonden hem niet! Gelukkig zijn die verhuisd want drie dagen wijkfeest op het kerkplein waar je mee kon zingen met de artiesten in je salon, was te veel voor mij. Ik ben 1 keer geweest en dat was toen Lucy Loes nog leefde. Buurman had er een speciale band mee en wij moesten mee. Idem voor Bjorn en zijn russische.
Bjorn heeft nu een andere koekentien. Suus kan dat niet uitspreken. Wij hebben daar dan leute mee als we haar een oostends/brugs woord aanleren. Ik heb het woordenboek voor aangespoelden gekocht. Jefke van de krantenwinkel iets verder had dadelijk door dat ik aangespoeld was. Het had met het cijfer 7 te maken. Die is nog overvallen geweest maar wilde niet sluiten omdat Luc met verlof was. Samen met een klant ( en diens hond) de dader gepakt. Dader zat aan de drugs. en trouwens 's morgens vroeg valt er daar niet veel te rapen. Bij jefke heb ik Dracula gevonden. voor ene euro. die had ik nog niet. Allez gij, zo'n klassieker zei Jefke. Ja. ik weet het en Moby Dick staat ook hoog op mijn lijstje. Gisteren een filmpje gezien van een bultrug die in sleepnetten verwikkeld zat. Ze zijn er in geslaagd haar te bevrijden. Content dat die was! Bleef hun maar bedanken. 't was ook niet makkelijk want heel de kop zat erin.
Orka's hebben nu een andere fixatie. scheepjes en dan vooral die met een zeil aanvallen. Het is meestal een vrouwtje die de aanzet geeft. de jonge mannentjes volgen. Onderzoekers denken dat het roer hen aantrekt.
Ventje zei gisteren dat het moeilijk kuisen was omdat het zo donker bleef. Maar Lilly en ik hebben toch kunnen swifferen. Ze was daar een moe poesie van. Heel de dag op haar groene doos. Vandaag wil ventje de wetjet uithalen en daar is ze ook zot van.
Vandaag voor de verandering regen. Voel je verdorie wel in je botten. En ik heb er dan nog mijn voorkant van mijn schouder bij na mijn inspectie van de plankenvloer. Vandaag opnieuw geen maskertje of de postbode schrikt zich een hoedje en we zijn nog geen hallowien. In engeland kreeg je een sticker van de kerk dat je niet meedeed. Ik zou dat beter dit jaar zelf maken. Verleden jaar werdi ik lastig gevallen en zij noemde me een trut. Dat ze naar haarzelf kijkt! Dat apparaat in mijn hand was geen gsm maar de controle van Dr H. Ze is te sjiek gekleed en vond zichzelf beter dan ons. Tsk. Ze is niet het beste voorbeeld voor haar 2 dochters. Maar ja, wat wil je. ze woont aan de andere kant van de Th. van Loo straat. Op 't hoekje zitten de sossen. Recht tegenover de inkaderwinkel. Ik zou nog mijn zeekaarten moeten laten inkaderen maar waar ga ik die in de badkamer hangen? 't zal een scheepsroer worden. Die kan ik vinden op den bol. Bij de chinese webwinkel zijn ze niet zo heel mooi. Moeder wilde een anker. Ja dada. dan ligt heel mijn muur ervan.
De Tivoli waar nu de sossen zitten hadden veel roeren. 't was 't lokaal van de garnaalkruiers. De zondag moest je een schoenlepel meebrengen wilde je binnen raken. De vroegere Pastoor zat daar veel en was op een dag een trouw vergeten. Ai. en dat viel niet in goede aarde bij de schoonmoeder van de bruid. Hij heeft met ander half uur vertraging de huwelijksmis gedaan maar de planning van het feest was in de war. Toen wij hier kwamen wonen was die Tivoli meer dicht dan open. Kwam ventje thuis met de tram was die open. gingen we naar daar, was die al dicht. Er is nu discussie over het frietkot aan de moreaux laan. Dat was geen frietkot zeiden er . Jawel. wij zijn er geweest toen de ventjes het openhielden. Ze herinneren zich het immokantoor beter. Wijkagent is ook weg en nu moet je naar de Ballon. zit daar maar 2 dagen. Dan ga je beter naar 't stad. ze zitten vlak bij de Marineschool waar ventje nog gewerkt heeft. Ik ging dan met zijne lunch wat Dirk jaloers maakte. En was ventje van wacht dan mocht ik dadelijk binnen. Ze kenden me daar maar al goed aan het wachtlokaal. Er was in dat gebouw 1 verdiep waar het spookte. Zelfs ventje was niet op zijn gemak als die de ronde moest doen.
Hier hebben we het 'vinnyspook'. Een pak minder dreigend dan die negatieve energie die hier in het begin hing. Er is hier te veel ruzie gemaakt. Ook buurman V kreeg een veeg uit de Franse pan. Tsja 't waren walen hè. Zaten hier met 3 kinderen. En Thierry kreeg ze er met moeite uit. Sociale gevallen. Dien zijn vader kwam zijn afval dumpen in de kruipkelder. Ze hebben daar zeker 20 zakken gevonden. Had dan nog het lef om te vragen het slot uit te boren aan buurman. ( wij hadden direct een nieuw slot aangebracht)
Ik ga nu eens mijne Sims gaan bezoeken. 't is nog veel te vroeg. En 't is ook te vroeg om naar 'the zone' te gaan.
Fijne dag seizoentjes!
Opgestaan, kon niet meer slapen. En Gimly was zijn horloge ook al kwijt. Meteen was Lilly ook klaarwakker en zit nu buiten, maar ik heb het licht in de keuken onder de kasten laten branden , dan kan ik ze zien zitten op het kozijn.
Vandaag hebben we weer huisarrest voor volwassenen. Wagentje van B-post was zonder electriek gevallen. Ze komen vandaag. Lekkere korrels voor Lilly en speciale voor Gimly.
We waren weer postpunt gisteren en deze keer was het voor nummer 4. daar heb ik geen messengeradres van anders kon ik die verwittigen maar ze waren terug van de schoolrun en iemand was thuis. Ventje heeft al de boodschappen gedaan.
Er was promo op zijn bier en dus moet hij er gene meebrengen volgende week. en 't scheelt een pak met de drankencentrale. daar gaan we maar naartoe gaan als de jenevertijd weer is aangebroken. ik hou wel van een amaretto jeneverke maar hier op onze kerstmarkten is het chocolade ( wat ook goed is). Pastoor was eens achter de drank geweest en had de gewone amaretto mee. 't is al een even groot kieken of zijn oudste broer die ik maar al te goed ken! diene heeft rap zijn oordeel klaar. en sorry zeggen? staat niet in diens woordenboek. Onze vroegere Pastoor toen ik nog thuis woonde, durfde niet tegen hem ingaan.
Hij had zijn mening over mij en maakte dat aan de andere jongeren van onze groep duidelijk. ik was een arme kerkrat. en ik was zeker met een motief in de groep gekomen. ( aan een welgesteld lief geraken) En die gasten op 2 na geloofden hem dan nog! de andere 3 leidinggevenden trapten ook niet in diens val, want zijn eigen vrouw geloofde het niet.
Vandaag heb ik gevraagd aan ventje of hij de urnes van boven wil halen. Zijn arm deed gisteren te veel pijn door zijn prik.Hij gaat akkoord maar moet ze nog zoeken! Allez! Alles van op de schouw is in 1 doos. Maar ja: dat is ventje. Hij weet nooit waar hij iets gelegd heeft. En dna heeft hij mij nodig want ik weet het wel liggen.
Tiens, Lilly heeft nu iets gevonden om aan te geven dat ze binnen wil. de deur openkrabben. Alleen doet zij dat met meer geweld dan Gimly. Er was geen comentaar, maar juffrouw wilde binnen omdat het aan het regenen is. Normaal maakt ze daar niet van maar nu is het ineens ventjes schuld. Och ja. die gaat het geweten hebben. Ze was gisteren ook boos dat het regende. Ventje had die regen besteld. Haar "pappie" had haar verraden! Ze heeft nog niet direct door dat het "herfst" is. De jacht op het groot wild kan beginnen. Welk seizoentje's man had als hobbie :Jagen? Dat ze dan met de soep door de bossen hostte? Help, ik ben echt haar naam vergeten.
Lilly is effen beneden om korrels te eten en omdat zus dat doet, moet Gimly dat ook. Monique, zijn medium begeleidster had het gezegd dat Lilly een postieve invloed kon hebben op Gimly's schrik. Wat Zus kan, moet ik ook kunnen. Zo was hij hier ook beneden toen mijn moeder hier aanwezig was om Rika te zien. Ventje heeft Gimly afgeschermd en Lilly maar ruiken. Moeder gaf toen de buurkatten eten en vriendin merkte op dat ze dat rook. Toen vroeg moeder zijn naam maar ik heb niets gezegd. Alleen, schat, toen Lilly onder de salontafel weg ging. Ze heeft hem ook een meisjesnaam gegeven Kimberly. Daar kan hij niet mee lachen. Hij is zijn ballen wel kwijt maar dat maakt meneer nog geen meisje. Hij is dus veel socialer geworden door Lilly.
Lilly vlucht wel als de bel gaat, maar haar nieuwsgierigheid is groter en dus komt ze kijken wie er aan de deur staat. Buurman moet nog een nieuwe thermostaat komen brengen en is hier al in huis geweest. Bovendien kent ze hem want hij geeft ook kippenlevertjes of hartjes. Aan Gimly gaf hij spek.
Over spek gesproken, deze die wij bij de brochettes doen was wel heel vet. En fouten dat dat winkelmeisje gemaakt heeft. krielaardappeltjes waren puree. En ze had gevogelte brochettes ingetikt. Omdat die met kalkoen gemaakt zijn , kan ik die niet verteren.
Ventje is akkoord gegaan met de croques. Is toch lang geleden. Het croquetoestel is deze die van zijn moeder geweest is. Nooit gebruikt. Zus ventje had er al ene. Deze is met geribbelde platen dus geschikt voor een panini. Toen de croqanne er nog was kon je voorbereidde panini's krijgen. Toen is dat een brocante winkel geworden en nog later een schoonheidssalon voor hoofdzakelijk gelnagels. Gebouw is onbewoonbaar verklaard enkele jaren geleden. Het vroegere buurthuis was dat ook maar nu bieden ze het aan als te renoveren.
Bjorn heeft nu een andere koekentien. Suus kan dat niet uitspreken. Wij hebben daar dan leute mee als we haar een oostends/brugs woord aanleren. Ik heb het woordenboek voor aangespoelden gekocht. Jefke van de krantenwinkel iets verder had dadelijk door dat ik aangespoeld was. Het had met het cijfer 7 te maken. Die is nog overvallen geweest maar wilde niet sluiten omdat Luc met verlof was. Samen met een klant ( en diens hond) de dader gepakt. Dader zat aan de drugs. en trouwens 's morgens vroeg valt er daar niet veel te rapen. Bij jefke heb ik Dracula gevonden. voor ene euro. die had ik nog niet. Allez gij, zo'n klassieker zei Jefke. Ja. ik weet het en Moby Dick staat ook hoog op mijn lijstje. Gisteren een filmpje gezien van een bultrug die in sleepnetten verwikkeld zat. Ze zijn er in geslaagd haar te bevrijden. Content dat die was! Bleef hun maar bedanken. 't was ook niet makkelijk want heel de kop zat erin.
Orka's hebben nu een andere fixatie. scheepjes en dan vooral die met een zeil aanvallen. Het is meestal een vrouwtje die de aanzet geeft. de jonge mannentjes volgen. Onderzoekers denken dat het roer hen aantrekt.
Ventje zei gisteren dat het moeilijk kuisen was omdat het zo donker bleef. Maar Lilly en ik hebben toch kunnen swifferen. Ze was daar een moe poesie van. Heel de dag op haar groene doos. Vandaag wil ventje de wetjet uithalen en daar is ze ook zot van.
Vandaag voor de verandering regen. Voel je verdorie wel in je botten. En ik heb er dan nog mijn voorkant van mijn schouder bij na mijn inspectie van de plankenvloer. Vandaag opnieuw geen maskertje of de postbode schrikt zich een hoedje en we zijn nog geen hallowien. In engeland kreeg je een sticker van de kerk dat je niet meedeed. Ik zou dat beter dit jaar zelf maken. Verleden jaar werdi ik lastig gevallen en zij noemde me een trut. Dat ze naar haarzelf kijkt! Dat apparaat in mijn hand was geen gsm maar de controle van Dr H. Ze is te sjiek gekleed en vond zichzelf beter dan ons. Tsk. Ze is niet het beste voorbeeld voor haar 2 dochters. Maar ja, wat wil je. ze woont aan de andere kant van de Th. van Loo straat. Op 't hoekje zitten de sossen. Recht tegenover de inkaderwinkel. Ik zou nog mijn zeekaarten moeten laten inkaderen maar waar ga ik die in de badkamer hangen? 't zal een scheepsroer worden. Die kan ik vinden op den bol. Bij de chinese webwinkel zijn ze niet zo heel mooi. Moeder wilde een anker. Ja dada. dan ligt heel mijn muur ervan.
De Tivoli waar nu de sossen zitten hadden veel roeren. 't was 't lokaal van de garnaalkruiers. De zondag moest je een schoenlepel meebrengen wilde je binnen raken. De vroegere Pastoor zat daar veel en was op een dag een trouw vergeten. Ai. en dat viel niet in goede aarde bij de schoonmoeder van de bruid. Hij heeft met ander half uur vertraging de huwelijksmis gedaan maar de planning van het feest was in de war. Toen wij hier kwamen wonen was die Tivoli meer dicht dan open. Kwam ventje thuis met de tram was die open. gingen we naar daar, was die al dicht. Er is nu discussie over het frietkot aan de moreaux laan. Dat was geen frietkot zeiden er . Jawel. wij zijn er geweest toen de ventjes het openhielden. Ze herinneren zich het immokantoor beter. Wijkagent is ook weg en nu moet je naar de Ballon. zit daar maar 2 dagen. Dan ga je beter naar 't stad. ze zitten vlak bij de Marineschool waar ventje nog gewerkt heeft. Ik ging dan met zijne lunch wat Dirk jaloers maakte. En was ventje van wacht dan mocht ik dadelijk binnen. Ze kenden me daar maar al goed aan het wachtlokaal. Er was in dat gebouw 1 verdiep waar het spookte. Zelfs ventje was niet op zijn gemak als die de ronde moest doen.
Hier hebben we het 'vinnyspook'. Een pak minder dreigend dan die negatieve energie die hier in het begin hing. Er is hier te veel ruzie gemaakt. Ook buurman V kreeg een veeg uit de Franse pan. Tsja 't waren walen hè. Zaten hier met 3 kinderen. En Thierry kreeg ze er met moeite uit. Sociale gevallen. Dien zijn vader kwam zijn afval dumpen in de kruipkelder. Ze hebben daar zeker 20 zakken gevonden. Had dan nog het lef om te vragen het slot uit te boren aan buurman. ( wij hadden direct een nieuw slot aangebracht)
Ik ga nu eens mijne Sims gaan bezoeken. 't is nog veel te vroeg. En 't is ook te vroeg om naar 'the zone' te gaan.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-

Goede morgen iedereen,
Gisteravond en vannacht redelijk veel regen gehad
maar nu is het over, alles ligt kletsnat
Er is zo goed als geen wind, dus het beetje zon
zal moeite moeten doen om het opgedroogd te krijgen
Hoewel zon?..... ze kruipt weeral weg....
Ik wens jullie allen een aangename dag
en veel beterschap aan wie het kan gebruiken
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ik heb me vannacht bezig gehouden met naaiwerk .daardoor dat ik nu pashier ben .Morgen komt de huisartsben benieuwd wat hij de vertellen heeft .Hier is weer een ochtend concert bezig door de gevleugelde .En de viervoeters liggen weer in mand nadat ze even hun neus buitengestoken hebben .Toch raar ze hebben ieder een mand en toch liggen liever bij mekaar de kleinste tussen de twee .Het is wel een grote mand waar ze in liggen .de dagen zijn 28 minuten korter dan verleden week .Straks iets na de middag kinesist .Nu had ik een paar weken eterugeen mail gestuurd voor de boodschappenhulp niet zo vroeg meer te sturen .WAT is het resultaat maandag morgen staat zehier weer om 8uur ondanks dat de winkel pas om 8.30uur open gaat dus weer een half uur verspilling .En ik heb smorgens mijn tijd nodig om op te staan te etenen aankleden enz .Wat ikmoet daartussen een rustpauze nemen .Ben pas rond 10 uur spreekbaar want men medicijnen zijndan pas aan werken ik kan moeilijk om 5 uur smorgens nemen als ze komenzo vroeg .Heb mijnvaste uren voor de medicijnen en daar wijk ik niet van af .NU IS MIJN KLEINSTE HIER VAN HAAR OREN AAN MAKENOMDAT HET SNOEPJE DAT ZE WIL ONDERIN HET BAKJE LIG ZAL HAAR EERST MAAR HELPEN .Zo het is opgelost hier staaneenklein beetjesnoepjesin eenlein bakje zodat ze af en toe even kunnen snoepengeef nooit veel want als het bakjeleegismoeten ze wachten tot de dagdaarna en dat wetenzegoed .Wij steken ook graag inde dag ietsin onze mondus denk ik zij ook .Ze krijgen dagelijks vers eten in de late namiddag endat is mooi om te zien alsik ermee bezig ben .Als ik dan hun eetbakje zetten gaanze alle rieer op afen altijd staat de kleinste in midden .Eentje die wacht tot de anderegeeten hebben endoet dan de afwas bij manier van spreken van de eetbakjes er blijft nooit iets van over .Zogenoeg erover straks de gevleugelde verzorgen ook maar nu eerst even rusten en ook nogwat huishoudwerkjes doen alshetmelukt geniet van julliedag groetje
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Gelukt. Daarstraks 2 x maal een bericht geschreven en bij het versturen was alles foetsie, volgens Engelstalige antwoord had ik geen toegang meer.
Ga morgen komen schrijven, door dit alles zit ik al lang achter de pc.
Gelukt. Daarstraks 2 x maal een bericht geschreven en bij het versturen was alles foetsie, volgens Engelstalige antwoord had ik geen toegang meer.
Ga morgen komen schrijven, door dit alles zit ik al lang achter de pc.
-
Goede avond aan iedereen hier,
Een tamelijk aangename dag, hoewel er
meer wind met wat onweer en felle regen kwam
Nu nog regent het hevig, maar ik zit binnen
en ga straks naar mijn bedje en zie ik er niks meer van
Fijne avond allemaal en voor later slaapwel en tot morgen
Vervelend anjelierken, maar je laatste berichtje staat er toch

Een tamelijk aangename dag, hoewel er
meer wind met wat onweer en felle regen kwam
Nu nog regent het hevig, maar ik zit binnen
en ga straks naar mijn bedje en zie ik er niks meer van
Fijne avond allemaal en voor later slaapwel en tot morgen
Vervelend anjelierken, maar je laatste berichtje staat er toch

-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ook van mij aan iedereen een kalme nacht gewenst.
Alles is ondertussen opgedroogd.
Ik had pech deze namiddag.
Eer een mens in een plotse regenbui zijn regengerief aan heeft is hij al heel nat.
Alles is ondertussen opgedroogd.
Ik had pech deze namiddag.
Eer een mens in een plotse regenbui zijn regengerief aan heeft is hij al heel nat.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

geniet van jullie dag om het even welk weer .hier weinig te zeggen ben benieuwd wat de huisarts nu te vertellen heeft.Ik heb mijn dagboek niet meer bijgehouden wat voor nut heeft het .AFIJN JA WE ZULLEN ZIEN ZEI DE BLINDE EN ZAG GEEN STEEK DAT ZEGGEN ZE HIER ZO .Nu ontbijten het staat klaar maar ik moet telkensrusten voordat ik eet .Vroeger ging dat veel beter men ontbijt klaar maken maar nu niet meer .De appelsienen uitpersen doet pijn aan men handen ik gebruik geen fruitpersenz ik doe hetmetde hand voor dat beetje sap dat ik nodig heb ommen havermout vochtig te maken .Daar dan een banaan tussen geprakt en druiven in stukken gesneden als het grote druiven zijn .Ook nog een gele kiwi fijn snijden en dat allemaal goed ondermengen on de havermout .Ik eet nu volkoren fijne havermout dat is mijn ontbijt al jaren .Broodkrijgik met moeite binnen om het even welk brood .En de havermout smaak me nog altijd goed .Alsook iedere dag mijn aardappelen met verse groenten erbij vlees eetik weinig .En savonds voor slapen gaan met de medicijnen mijn soep dat ik zelf klaar maak .genoeg erover nu men ontbijt daarnarusten en dan zie ik verder watik nog kandoen van huishoudwerkjes met de nodige rustpauzes groetje
-
Michieldvd
Gisteren een "schlechter tag". Dagje migraine. En door de pijnstillers was ik nogal stoned en dus tot niet veel in staat behalve slapen, languit op de sofa en gans de dag hopen dat het zou over gaan.
Is nu wat beter maar zie soms nog wat wazig. Dus tot later op de dag misschien.
Tschüss
Is nu wat beter maar zie soms nog wat wazig. Dus tot later op de dag misschien.
Tschüss