In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Michieldvd
Guten morgen,

hier ook frisjes.
Ik kom de koffie brengen, is al wat laat maar het is de intentie die telt
Vandaag zal een tv sportdag worden.
Verder nog een fijne dag voor jullie allen.

hier ook frisjes.
Ik kom de koffie brengen, is al wat laat maar het is de intentie die telt
Vandaag zal een tv sportdag worden.
Verder nog een fijne dag voor jullie allen.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Moch gauw toen ik mijn lamellen opentrok zag ik licht wit op de platte daken .. Nu weet ik waarom ik dus koude voeten heb . .
Remie en heb je goed geslapen ? Ikke wel hoor met mijn beide oogies dicht
Ola pola een "kok "in huis Inge , voetjes onder tafel steken .. Dat heb ik nooit gekend .. Ik was de kokkin elke dag , met een paar uitzonderingen . .Fijn voor je , het is je van harte gegunt
Michiel merci voor de tas koffie , kan het gebruiken zo warm ik ook wat op . . Geniet van de "sprotdag" .. niks voor mij , dat maakt me te nerveus , ik schop mee met de bal, ik rijd mee met de fiets . Ik spring op als men een goal maakt , ook als die in de verkeerde goal te recht komt. .
Marietteke <<<jadi ..pannekoeken ,
lust ik ook ALTIJD hoor>>> Ja hé met kinnekessuiker
Ann geniet van jullie fietstochtje .
Zonnebloemetje ook voor jullie een fijne zondag . Geniet er van , wat de dag ook brengt
Aan iedereen een fijne zondag
toedeloe
menu: kweetnognie
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie zondagmorgen allemaal
wat een leuk herfstweertje , droog en frisjes met een straaltje zon er tussendoor
jadi we zijn NIET ziek geweest van ons vaccin , want de vorige keer ( vorig jaar ) had ventje daags nadien overal spierpijn en voelde hij zich niet goed , maar nu hebben we er niks van ondervonden , dus goed hé
en we hebben heel goed geslapen op onze nieuwe matras en dat was ook de bedoeling , want ik had een beetje schrik of we de juiste hadden gekocht want een goeie matras kopen is moeilijk en zeker als je zoveel mankementen hebt zoals ik , maar we hebben goed gekocht
Michiel hier ben je zeker meer dan welkom hoor , en hier zijn we allemaal heel sociaal en zal je zeker geen asociale en egoïstische kleuters tegenkomen
en kom hier gerust maar verder schrijven

marietteke nog een plichtsbewuste burger die gaat stemmen , goed zo , en we hebben geen last gehad van ons corona vaccin
en geniet maar van je zondag en een koffie op verplaatsing als dat kan
inge vandaag zondag rustdag zeker bij jullie , geniet er van
An veel fietsplezier nog vandaag
Remie hopelijk een beetje beter vandaag , maar goed uitrusten met op tijd en stond een natje en een droogje en veel kijkplezier op tv
Yuna , Anne-marie , Adam en miesje

voor iedereen geniet nog van jullie zondag verder
tot later

wat een leuk herfstweertje , droog en frisjes met een straaltje zon er tussendoor
jadi we zijn NIET ziek geweest van ons vaccin , want de vorige keer ( vorig jaar ) had ventje daags nadien overal spierpijn en voelde hij zich niet goed , maar nu hebben we er niks van ondervonden , dus goed hé
en we hebben heel goed geslapen op onze nieuwe matras en dat was ook de bedoeling , want ik had een beetje schrik of we de juiste hadden gekocht want een goeie matras kopen is moeilijk en zeker als je zoveel mankementen hebt zoals ik , maar we hebben goed gekocht
Michiel hier ben je zeker meer dan welkom hoor , en hier zijn we allemaal heel sociaal en zal je zeker geen asociale en egoïstische kleuters tegenkomen
en kom hier gerust maar verder schrijven

marietteke nog een plichtsbewuste burger die gaat stemmen , goed zo , en we hebben geen last gehad van ons corona vaccin
en geniet maar van je zondag en een koffie op verplaatsing als dat kan
inge vandaag zondag rustdag zeker bij jullie , geniet er van
An veel fietsplezier nog vandaag
Remie hopelijk een beetje beter vandaag , maar goed uitrusten met op tijd en stond een natje en een droogje en veel kijkplezier op tv
Yuna , Anne-marie , Adam en miesje

voor iedereen geniet nog van jullie zondag verder
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Dat is hier nier anders Michiel, de eerste beelden van de koers lieten zien dat het gelukkig (voorlopig) droog is daar.
'k Mag niet klagen Jadi, duurde wel even voor ik de slaap kon vatten.
Lukt wel weer 'n beetje hoor Zonnebloemetje, bedankt.zonnebloemetje schreef: ↑29 sep 2024, 10:54Remie hopelijk een beetje beter vandaag , maar goed uitrusten met op tijd en stond een natje en een droogje en veel kijkplezier op tv
En natuurlijk de koers vandaag
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Zonnebloemetje, aangezien mijn dag gisteren totaal anders liep dan gepland, ben ik druk met de was
De voorspellingen zijn droog, dus dan kan het spul naar buiten en hoop ik het 1 en ander droog te krijgen
Tussendoor doe ik wel rustig aan
Vanmiddag misschien nog een eind lopen in het bos met 1 van de honden
De voorspellingen zijn droog, dus dan kan het spul naar buiten en hoop ik het 1 en ander droog te krijgen
-
Michieldvd
Nog zo fit mama-inge? En misschien een domme vraag, maar hoeveel honden heeft u? En welk ras?mama-inge schreef: ↑29 sep 2024, 11:22Zonnebloemetje, aangezien mijn dag gisteren totaal anders liep dan gepland, ben ik druk met de was
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeiemiddag
vanmorgen al op koffieklets geweest bij zoon ,
dat is onze zondagse ritueel , dan breng ik koffiekoeken ,
en pistolekens mee ,
bloemeke ja straks naar onze tearoom ,
en 'n lekkere creme gaan eten ,
mama igne , geniet van je wandelen met je hond ,
Remie , Michiel
geniet van de koers , en dat de goei mogen winnen ,
bloemeke je nieuwe matras , goedgekeurd ,
ja is zeker moeilijk op ene de kiezen
yuna Anne marie
en iedereen nog 'n fijne zondag gewenst
geluk vind je onverwacht
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Michiel helemaal geen domme vraag hoor.Michieldvd schreef: ↑29 sep 2024, 12:32Nog zo fit mama-inge? En misschien een domme vraag, maar hoeveel honden heeft u? En welk ras?mama-inge schreef: ↑29 sep 2024, 11:22Zonnebloemetje, aangezien mijn dag gisteren totaal anders liep dan gepland, ben ik druk met de was
Ben net 50 en inderdaad nog redelijk fit
We hebben 2 honden, zwitserse witte herders
Op de foto, de linker en rechter zijn onze 2 honden
De middelste is de hond van vrienden, die ook wel eens bij ons logeert

-
Michieldvd
Marietteke, ik ben reeds aan het genieten hoor van de wedstrijd.
Mama-inge, prachtig die honden

Mama-inge, prachtig die honden
-

WK koers gezien, wat ’n geweldenaar die Tadej Pogacar

Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Vandaag zal ik weer behoorlijk wat uren doorbrengen bij het logeeradres waar ik de laatste tijd wel vaker (effe) te gast ben, 8:00 uur verwachten ze mij daar al..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Sterkte vandaag Remie . Hopelijk mag je daarna weer naar huis.
Ik ben vandaag helpen in de winkel . Ben snipverkouden en met keelpijn wakker geworden , dus dat wordt nog een uitdaging
Fijne dag vandaag allemaal.

Sterkte vandaag Remie . Hopelijk mag je daarna weer naar huis.
Ik ben vandaag helpen in de winkel . Ben snipverkouden en met keelpijn wakker geworden , dus dat wordt nog een uitdaging
Fijne dag vandaag allemaal.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
een goeie maandagmorgen allemaal
hier is het kletsnat buiten maar wij blijven gezellig binnen vandaag
dadelijk een grote pot met twee verse rode kolen klaarmaken met veel spekjes er in voor ons en voor Celine
en ik doe er dan ook nog voor ons in de diepvries
maar de mise en place heb ik gisterenavond al gedaan , allé mijn ventje heeft ze doorgesneden , want met mijn handen die constant verkrampen kan ik dat niet meer
Remie veel succes in het ziekenhuis en hopelijk vanavond terug thuis
An oei zo verkouden , hopelijk geen corona , vlug weer beter hoor
voor alle andere leutertjes nog een aangename maandag verder
en nu ga ik verder doen , want die rode kolen moeten toch zo'n 2.30u opstaan voordat ze klaar zijn
tot later

hier is het kletsnat buiten maar wij blijven gezellig binnen vandaag
dadelijk een grote pot met twee verse rode kolen klaarmaken met veel spekjes er in voor ons en voor Celine
en ik doe er dan ook nog voor ons in de diepvries
maar de mise en place heb ik gisterenavond al gedaan , allé mijn ventje heeft ze doorgesneden , want met mijn handen die constant verkrampen kan ik dat niet meer
Remie veel succes in het ziekenhuis en hopelijk vanavond terug thuis
An oei zo verkouden , hopelijk geen corona , vlug weer beter hoor
voor alle andere leutertjes nog een aangename maandag verder
en nu ga ik verder doen , want die rode kolen moeten toch zo'n 2.30u opstaan voordat ze klaar zijn
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***