Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
Michieldvd
Ondertussen is het alweer middag.
Ik voel me hier net als een kraker in een verlaten pand, maar als de bewoners toch ooo zo koppig blijven en het kot verlaten dan ligt dat enkel aan hen zelf. Wat hebben ze daar nu bij te winnen???
Ik plaats tekstjes in verschillende cafetjes maar het is blijkbaar enkel hier dat ze mensenschuw zijn.
Ik ben met vriendelijke bedoelingen langsgekomen en dit zal zo blijven. Tenzij ik afgesnauwd word, dan bied ik wel wat weerwerk.
Remie man, het ziet er naar uit dat we samen met Oma-c alles zelf mogen opdrinken in het café.
Alle, we hopen op betere tijden.
Ik voel me hier net als een kraker in een verlaten pand, maar als de bewoners toch ooo zo koppig blijven en het kot verlaten dan ligt dat enkel aan hen zelf. Wat hebben ze daar nu bij te winnen???
Ik plaats tekstjes in verschillende cafetjes maar het is blijkbaar enkel hier dat ze mensenschuw zijn.
Ik ben met vriendelijke bedoelingen langsgekomen en dit zal zo blijven. Tenzij ik afgesnauwd word, dan bied ik wel wat weerwerk.
Remie man, het ziet er naar uit dat we samen met Oma-c alles zelf mogen opdrinken in het café.
Alle, we hopen op betere tijden.
-
Dat heb ik hier al (heel) lang opgegeven Michiel, die energie kan ik elders vele malen beter gebruiken..!
Misschien krijgt u nog wel (normale)respons... ooit..!
Voor mij staat het advies van die madam op NEGEREN, wordt (bijna) door een iedere hier goed opgevolgd, de tobberds..!-
Michieldvd
Wat jammer toch. De kapitein verlaat het schip en de bemanning springt erachter in het water.
Vreemd allemaal.
Dan probeert men eens toenadering te zoeken op een vriendelijke manier.
Tot in den draai dan. Want hier is de drank bijna op.
Als het café terug open is zie ik het wel.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen allemaal de babbeltjes
of zij die al wakker zijn
Het wordt een mooie dag vandaag
de zon is al van de partij en daar
gaan we van genieten
We doen wel een jasje aan tegen de kou
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
-