welkom iedereen in een knus hoekje nr 5
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo het is in de rapte want ik moet nu even naar de markt gaan om te kijken voor een leiband voor een viervoeter die langer is dan dat ze nu heeft .IN DE LATE namiddag kapster en huisarts .Nu mijn lekker ontbijthavermout met vers fruitsap en fruit .Dan sta ik stevig op de benen wel .Maar ik gebruik wel een driepoot wandelstok om buiten te gaan .EEn rollater is de moeilijk om met de bus te gaan .En ik heb problemen metlinkerarm daardoor die driepoot wandelstok .Ook val die niet gemakkelijkom zo nu ga ik smullen en dan me verder klaar maken voor de us de halen .Vanavond heel laat met de viervoeters buiten het kan niet anders want zonder hulp gaat het niet en dan is mijn dag al goed gevuld geniet om heteven hoe groetje
-
ben niet naar de markt ondanks ik me redelijk voel .Maar dankzij de lijn die zijn aan het staken van deze morgen .Als je nietzeker ben welke bus er wel rijd of nietis beter thuis blijven .Je kunt wachten om te vertrekken maar daarom geraak je ook niet thuis als juistop dat uur er gestaakt word .weer een baaldag voor de verkopers van markt .Want toen depaus er was moesten ze ook vroeger weg en hadden amper verkoop .Nu schijnt de zon zo een aangename dag geweest zijn om tochteven te gaan maar ja geen vervoeren te voet gaat niet meerdus hiermet iets anders bezig zijn groetje
-

straks kom die voor de honden hun pluimen in orde te brengen zal wel even tegen hun zin zijn maar om de drie maanden laat ik deze persoon komen .In begin zal het fris zijn voor hen maar ik heb de mijne gisteren metde tondeuse laten doen .Het zijn maar twee die moeten gedaan worden de kleinste heeft kort haar dus die haar nagels gewoon knippen .En dan sta er we hierallemaal fris op .verder geen nieuws wens iedereen heel veel moed ,geduld en vooral geniet omhet even hoe groetje
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
eindelijk eens kunnen opkomen, heb met een zware verkoudheden gezeten,
meer in bed als er uit, veel kou geleden al was het binnen warm,
ben beetje beter, dus zal het vlug voorbij zijn,
al mijn goeden plannen zijn in het water gevallen,
geniet van de dag zoal het voorkomt, grtjs van krakje,

meer in bed als er uit, veel kou geleden al was het binnen warm,
ben beetje beter, dus zal het vlug voorbij zijn,
al mijn goeden plannen zijn in het water gevallen,
geniet van de dag zoal het voorkomt, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

gisteren een enorme baaldag gehad en dat is morgen nog zo ene .Ik weet het dat ga door maar dan ben ik liever met rust gelaten dat is al jaren zo .Ben niet buiten geweest gisteren het ging gewoon niet .Straks boodschappen doen ik heb wel het doen veranderen anders stond ze hier weer om 8 uur .Ook de kinisist vandaagNu de noten oprapen in de tuin want die mogen niet blijven liggen .En verder zie ik wel wat er nog gedaan kan worden .Want ik ben doodop met zo weinig te kunnen slapen .geniet van jullie dag groetje
-

even dit laten weten 27 minder dan vorige week dat het licht is de zonkomt op om 8.06en gaat onder 18.49.de dag periode dat er licht is 10.43.Alsook de 27 oktober uurverandering.Zo dat was het nieuws vandaag want ik verwacht mijn besteeling aan huis groetje en hou jullie goed en sterk en vooral geniet
-
toch nog wat ziekjes, dacht beter te zijn, maar noppens,
deze morgen iets gegeten en alles weer er uit, later terug beter,
en het eten van deze avond blijft erin, dus hoop,
maar voel me toch moe, tussendoor toch de was gedaan ,
heel goed weer hier veel zon, grtjs van krakje,

deze morgen iets gegeten en alles weer er uit, later terug beter,
en het eten van deze avond blijft erin, dus hoop,
maar voel me toch moe, tussendoor toch de was gedaan ,
heel goed weer hier veel zon, grtjs van krakje,

-

gisteren avond de droogrek gezet en de witte was opgehangen en hij is droog .Ik doe dat nu dat het buiten toch niet meer zal drogen .En stijf opgedroogd is hetniet doordat ik een 3/4 fles azijn rechtstreeks op wasgoed doe voordat het machine zijn werk doet .Ook droog het daarmee sneller alsook rimpel het amper .Dat doe ik bij iedere wasbeurt zelfs bij gekleurd .De keukenhandoeken kan ik zo op plooien zonder strijk en dan drogen ze ook beter af heb ik ondervonden .Vele hebben hier al thuis verbaasd gestaandat ik geen keukenhanddoeken strijk en dan staan zemet hun mond open als ik ze laat zie .Dat er zo goed als niet een rimpel in is MAAR JA IEDER DOET HIJ HET WIL EN DOOR AZIJN TEGEBRUIKEN HOEF IK GEEN TABLETTEN TE KOPEN VOOR DE KALK . Zelfs giet ik dagelijks azijn in wc en een allesreiniger en het is ook proper .sommige zeggen jamaar azijn is dat wel goed voor de buizen als ik dan vraag is dat spul dat jij gebruik goed voor de buizen staan ze met hun mond vol tanden kunnen dan geen antwoord geven .Maar ieder doet het op zijn manier heb zelfs zaterdag van iemand te horen gekregen u wc is zo proper bij mij zijn sporen van kalk zei ze .heb haar datuitgelegd en ze ging het ook proberen zei ze .Nu mijn ontbijt dan de was opplooien en tegen vanavond zie ik of ik mijn lijstje afgewerkt heb met huishoudelijke taken .Geniet om het even hoe groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede woensdagmorgen Bekske en krakje,
Een zonnige groet van hieruit, en geniet
van deze dag want we krijgen mooie temperaturen tot 23°
en veel van dit soort dagen zullen er niet meer komen
Maak er het beste van en heel veel sterkte aan de zieken...
Bekske, ik gebruik ook voor veel dingen azijn,
't is een goed en goedkoop middel tegen veel
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
vandaag toch beter, heb me getest en het is corona,
ook zoon heeft het, heb redelijk kunnen eten ,
dus nergens heen gaan de volgende dagen,
is begonnen na dat we vier uur de corona spuit gehad hebben,
zo ziek geworden en nu hopen dat verder betert,
zacht en mooi weer vandaag echt nazomer voor iedereen goed,
geniet van die zon want regen op komst, grtjs van krakje,

ook zoon heeft het, heb redelijk kunnen eten ,
dus nergens heen gaan de volgende dagen,
is begonnen na dat we vier uur de corona spuit gehad hebben,
zo ziek geworden en nu hopen dat verder betert,
zacht en mooi weer vandaag echt nazomer voor iedereen goed,
geniet van die zon want regen op komst, grtjs van krakje,

-

gisteren is mijn buurman naar de daken komen kijken en heeft waterdichte stevige tape gebruik .Hij was smorgens geweest maar in de dakgoot kon hij niksdoen omdat het nog vochtig was .Dus is hij in de late namiddag terug gekomen ervoor Hij heeftvlange tijd bezig geweest en u hopen dat het dicht is .Op sommige plaatsen was de naad gebarsten of gelost .Dus veel tape gebruik en nu hopen dat hetzo blijft anders moet er een andere manier gedaan worden .Maar hij denkt wel dat het inorde is .NADAT HIJ GEDAAN HAD IN DE LATE NAMIDDAG ZIJN WE BUITEN GEWEEST .Was al smorgens mooi om te zien hoe ze hier al klaar stonden om buiten te gaan .Maar dan in de late namiddag stonden ze weer klaar dan heeft hij gezegd we zullen nu maar gaan .Was mooi om te zien hoeze bezig waren om toch maar naar buiten te kunnen gaan hun snuitjes spraken boekdelen .Vooral smorgens stond hun snuitje op droevig .Normaal eentje dat zich niet laat zien kwam nu toch ook smeken om mee te gaan .De buurman vond het leuk grappigzoals alle drie samenspannend om toch maar te gaan .Het is ongeveer 45 minuten dat we buiten zijn hang af hoeveeltijd ze nemen om te snuffelen en boodschappen te doen .Ik kreeg van iemand een dikke proficiat omdat deze persoon zag dat hun hoopje opraapte .Want velen doen het niet zei hj .Maar ik heb het ook niet graag dat het ergens lig en als ze per ongeluk is het smerig .Het is toch snel opgeraapt ik heb zelf water bij voor hetgeval dat ik weg dan spoelen .Als we thuis kwamen zagen we drie blije snuitjes ze waren tevreden na hun wandeling .Ook luisteren ze goed naar de buurman als hij iets zeg er tegen hij mag van mij ze berispen als ze iets mis doen .Of als ze hun behoefte gedaan hebben zegt hij goed zo baasje heeft werk .Maar zijn kleine honden dus dat is snel gedaan .Ze weten zelfs hun plaatsje om te schuilen als we per ongeluk een bui over ons krijgen .Ze zeggen soms dieren zijn stom maar dat is niet zo gisteren de vogelkooien proper gemaakt en als die sla zien geven zehunbeste concert .Wekelijks maak ikdie kooien proper iedere dag verswater voor drinkenen hun bad .Heb smorgens en savonds een concert hier .Ik heb evenveel vriendschap van mijn viervoeters envogels .Alsook van enkele poezen die hier inde tuin komen .Hou het wel in oog met de viervoeters want je weet nooit .Zo dat was mijn van dedag .Geniet van iedere dag want het gaat als een sneltrein hou de moed erin en sterkte voor diegene die niet al tebest zijn .weet waarover ik spreek hier moet dagelijks tegen zoveel vechten maar ja het is nu zo groetje fijne dag iedereen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede donderdagmorgen Bekske en krakje
hier is al regen gevallen, alles ligt nat....
En het is nog grijs en donker...
Dat is meestal zo als de vuilkar moet komen
dat het dan regent
Fijn Bekske dat je een goede buurman hebt
die je helpt als het nodig is, ze zijn zeldzaam
hopelijk nu geen nat meer in je huis als het regent
Sterkte en moed aan de zieken...
corona is in omloop en duurt lang
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat"