Televisiering
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Vlaanderen boven ! Dwars door de lage landen is de winnaar !
https://www.tvgids.nl/nieuws/gouden-tel ... -ring-2024
https://www.tvgids.nl/nieuws/gouden-tel ... -ring-2024
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
-
MyriamC - Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Tegenwoordig worden de talloze, ja, soms absurde herhalingen, op een klein schermpje weergegeven.
Op een televisiescherm van bvb 32 inch zie je nog slechts een schermpje van ± 25 à 26 inch.
Plus ..., dat meestal dan nog eens de ondertitels achterwege blijven.
Naarmate we alsmaar meer en meer betalen, krijgen we alsmaar minder en minder op ons scherm.
En dat is eigenlijk wel met alles zo. We betalen ons blauw aan alles en nog wat, maar de kwaliteit, en in sommige gevallen ook de kwantiteit, wordy er niet beter op.
Maar goed, dat is niet alleen in België het geval.
Anderzijds kunnen we dat toch zéker niet als een soort troost aanzien.
Op een televisiescherm van bvb 32 inch zie je nog slechts een schermpje van ± 25 à 26 inch.
Plus ..., dat meestal dan nog eens de ondertitels achterwege blijven.
Naarmate we alsmaar meer en meer betalen, krijgen we alsmaar minder en minder op ons scherm.
En dat is eigenlijk wel met alles zo. We betalen ons blauw aan alles en nog wat, maar de kwaliteit, en in sommige gevallen ook de kwantiteit, wordy er niet beter op.
Maar goed, dat is niet alleen in België het geval.
Anderzijds kunnen we dat toch zéker niet als een soort troost aanzien.
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Ach Fazal, meine lieber jungen . Ik deel je ontsteltenis . Only in Belgium ; hier mag en moet alles kunnen .En dan heb ik het nog niet over de melding van het aantal opgepakt crapuul ( 7 à 20 ) bij de onlusten in de grote steden .
. Het strafste vind ik nog altijd dat van die Moslim moeder die een advocaat onder de arm nam omdat haar snotjoeng die avond moest binnenblijven . Maar nu komt het ... die advovaat maakt de hele hogere gelederingen van de Raad van Staat in beweging om daartegen in te gaan . Om dan te vernemen dat hare snotaap toch niet plan was om naar Nederlands bezoek te gaan .Alleen maar in Belgie , hé mijn joengens , daar waar de gewone mens, als hij of zij iets aan de hand heeft bij een geschil , niet eens weet waar een advocaat zijn kantoor heeft . Himmel schreiend .
mvg- werewoef
mvg- werewoef
AMEN en AUM