TRUMP wordt een goede president
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
“Haar eigen kinderen smeken haar om uit de race te stappen.” Hoe de groene kandidate Trump weer president zal maken
Analyse:Het ziet er slecht uit voor Kamala Harris. Heel erg slecht. Want tegenstrever Donald Trump staat nu weer in iedere strijdstaat op kop. In het nationale gemiddelde is de voorsprong van de Democrate tot minder dan een procentpunt geslonken. Minder ook dan groene kandidate Jill Stein krijgt voorspeld. De stemmen die zij wegkaapt aan de linkerzijde, maakten Trump al eens president. Een scenario dat zich nu wellicht herhaalt. Zou het dan toevallig zijn dat Stein advocaten deelt met Trump en letterlijk aan tafel zat met Poetin?
Nog 13 dagen.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Normaal is ze slim genoeg om die job te doen of om beslissingen te(laten) doen.
Als ge hier nen ingenieur zijn planning beziet dan weet ik het ook niet meer, daarom iemand die het wel kan.
Als ge hier nen ingenieur zijn planning beziet dan weet ik het ook niet meer, daarom iemand die het wel kan.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Zou Kam(bl)a(b)la het dan toch niet zo goed doen in de peilingen? De schrik zit er duidelijk goed in bij de Democraten.Trump beschuldigd van aanranding model dat hij ontmoette via Epstein
Donald Trump wordt beschuldigd van de aanranding van een model dat hij in de jaren 90 ontmoette via Jeffrey Epstein. Dat schrijft ‘The Guardian’. Volgens het model vonden de feiten plaats begin 1993, in de Trump Tower in New York.
Williams en Trump leerden elkaar kennen in 1992 op een kerstfeest. Ze datete toen een paar maanden met Epstein, die volgens haar een “heel, heel goede vriend” van Trump was en veel tijd met hem doorbracht.
In het voorjaar van 1993 zou Epstein tijdens een wandeling door New York met Williams hebben besloten om Trump te bezoeken in de Trump Tower. Daar zou Trump haar hebben aangerand.
(Misschien het eerste liefje dat ooit door Trump gedumpt werd opsnorren, deze dame zal ook wel iets negatiefs te vertellen hebben.
-
Blijkbaar wel als men al tot 1993 moet terug gaan om nog eens iets negatief uit de kas te kunnen halen omdat de rest niet veel zoden aan de dijk gebracht hebben als men de commentaren over de kansen van Kamala mag geloven.door Fazal » 13 minuten geleden
Is er dan soms 'iets positiefs' te verrtellen over Trump?
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Trump noemt Biden een dik varken.
Wie zou het dikste (en grootste varken zijn? Biden of Trump?
Walgelijke vent!
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... d5f3&ei=29
Walgelijke vent!
-
In naamkaartjes naar elkaar gooien moet de ene (partij) niet onderdoen voor de andere.door Fazal » 34 minuten geleden
Trump noemt Biden een dik varken.
Walgelijke vent!
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
33 redenen om voor Trump te stemmen - Bill Ackman

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Wat geld allemaal niet vermag.
Pig Trump behoort alweer tot de 5 rijkste mensen ter wereld.
En Elon Musk doet er nog een schepje bovenop. Bron
Hoe kunnen mensen zo dom zijn om in zo'n val te trappen!?
Zet een onschuldige verongelijkte maar heel grote smoel op, maak heel veel en zo luid mogelijk kabaal, smijt uw geld door deuren en vensters, lieg erop los tot je zelf zwart ziet, scheld uw medemens uit voor rotte vis, pleeg zoveel mogelijk bedrog, koop uw rechtszaken af, en vergeet vooral niet te zeggen: "God save America" + " We will make America great again"!
En je hebt veel kans om president van de Verenigde Staten te worden.
(Tenminste als je kunt aantonen dat je daar geboren bent natuurlijk).
Pig Trump behoort alweer tot de 5 rijkste mensen ter wereld.
En Elon Musk doet er nog een schepje bovenop. Bron
Hoe kunnen mensen zo dom zijn om in zo'n val te trappen!?
Zet een onschuldige verongelijkte maar heel grote smoel op, maak heel veel en zo luid mogelijk kabaal, smijt uw geld door deuren en vensters, lieg erop los tot je zelf zwart ziet, scheld uw medemens uit voor rotte vis, pleeg zoveel mogelijk bedrog, koop uw rechtszaken af, en vergeet vooral niet te zeggen: "God save America" + " We will make America great again"!
En je hebt veel kans om president van de Verenigde Staten te worden.
(Tenminste als je kunt aantonen dat je daar geboren bent natuurlijk).
Laatst gewijzigd door Fazal op 24 okt 2024, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.