Dan toch een beetje bij de haren getrokken door de klimaatalarmisten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door E.T. op 30 okt 2024, 13:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Typisch ... ( snippet van die site )audibac schreef: ↑30 okt 2024, 13:29Awel lees dat ook eens , want het klimaat is een heel complex systeem , en zeggen dat wij de oorzaak zijn van de opwarming is kort door de bocht hoor .
https://klimaatgek.nl/wordpress/d-feiten/

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Laatst gewijzigd door Wil. op 30 okt 2024, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dat het daar toen eens ferm kon regenen of stormen , dat is niet het probleem. Dat kan hier ook gebeuren. Het probleem is dat er NU veel meer water op hetzelfde moment uit de lucht valt , en dat is dan WEL het gevolg van de klimaatopwarming. Immers , hoe warmer de atmosfeer wordt , hoe meer waterdamp er blijft rondhangen zonder dat er regen van komt. Als er dan toch in de bovenste luchtlagen een "koude plek" optreedt , condenseert die bijzonder grote hoeveelheid waterdamp en valt dan letterlijk uit de lucht alsof men volle kuipen met water boven je hoofd zou uitkippen. En dit alles IS NIEUW , dat kon pakweg 100 jaar , zelfs 50 jaar geleden nog niet optreden.twistenopdemaan schreef: ↑30 okt 2024, 19:14Alles wordt teruggebracht op klimaatverandering ! Sinds mensengeheugenis kent men in dit deel v Spanje "la gota fria" - de koude druppel. In de herfst en in de lente.
Is de botsing v d warme lucht op de middellandse zee en de koudere lucht v d Atlantische oceaan, die hevige stormen veroorzaakt.
Maar we zijn er steeds minder op voorbereid.