verkiezingen
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wij zijn ook solidair, hé, ET? Veel meer zelfs dan de Zwitsers, want onze transfers zijn zowat "de beste" in heel Europa.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Laat de linkse rakkertjes naar Wallonië verhuizen, lekker samen patatjes planten, lekker samen prei planten......, lekker solidair zijn met elkaar. En 's avonds, als de 'zware' dag voorbij is, samen allen gezellig liedjes zingen en een jointje smoren rond het kampvuur. En laat de "Vlaamse" zwart- en bruinhemden hun eigen maar in de verdoemenis helpen. Iedereen gelukkig.
-
Ik weet niet in welke tijd jij leeft. Ik heb geen hemd van die kleuren, maar ik ben wel voor splitsing.

MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
-
Is er iets mis met een standpunt over de herorganisatie of ontbinding van de staat? De Tsjechen en de Slovaken hebben dat toch ook gedaan? Heb jij die burgers ooit de zwarthemden genoemd?

sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Er is maar één oplossing : terug de Nederlanden één ! Ik ben hier vroeger hiervoor reeds gek verklaard !
Zelfs Louis Tobback spreekt over de stommiteiten van 1830 !
https://www.demorgen.be/nieuws/de-stich ... ~bddcee2e/
Men wilt toch Europa verenigen ,
Geen tronen blijven staan , geen volk zal ooit vergaan !
2 de strofe Vlaamse Leeuw
Zelfs Louis Tobback spreekt over de stommiteiten van 1830 !
https://www.demorgen.be/nieuws/de-stich ... ~bddcee2e/
Men wilt toch Europa verenigen ,
Geen tronen blijven staan , geen volk zal ooit vergaan !
2 de strofe Vlaamse Leeuw
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850