TRUMP wordt een goede president
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Volgens mij is dat een sloddervos die niks opschrijft. Kijk maar naar die geheime documenten die men vond, wellicht om ene om te kopen.
Harris is van justitie die steeds veel huiswerk hadden bij't nalezen en het archiveren.
Harris is van justitie die steeds veel huiswerk hadden bij't nalezen en het archiveren.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Morgen 05/11/2024 is het D-day. Woensdag en ten laatste donderdag worden we wakker in een andere wereld, eender wie wint.De Trumpiaanse nachtmerrie van Europa
De terugkeer van de leider van de ordeverstoring zou het toch al verzwakte continent nog verder destabiliseren.
https://www.politico.eu/article/donald- ... la-harris/
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Peanuts, de eekhoorn, is vermoord door de overheid van New York.
Iedereen in de VS heeft erover gehoord en is gebelgd door het meedogenloos gedrag van die overheid. De boosheid is voelbaar.

Het kan de laatste druppel worden die Trump nodig had.

Iedereen in de VS heeft erover gehoord en is gebelgd door het meedogenloos gedrag van die overheid. De boosheid is voelbaar.

Het kan de laatste druppel worden die Trump nodig had.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De kazakkendraaiers laten zich horen. Alleen al hierom juich ik die overwinning van Trump toe.Wereldleiders haasten zich om Trump te feliciteren met verwachte overwinning
Leiders prezen de ‘comeback’ van de Republikeinen.
In een verklaring op sociale media herinnerde de Oekraïense president Volodymyr Zelenskyy zich zijn “geweldige ontmoeting” met Trump in september en prees zijn “toewijding aan de ‘vrede door kracht’-benadering in mondiale aangelegenheden.”
https://www.politico.eu/article/europe- ... tion-2024/
-
Die gaat hij niet stoppen en daar had Medvedev gelijk in toen hij zei dat het slechts verkiezingsslogans waren. Mogelijks wel de steun (wat) terug schroeven want de prioriteiten van de VS liggen niet meer in Oos-Europa, daar hebben ze hun doel al bereikt met hun proxy-oorlog. Meer de Oekraïnse kwestie afschuiven op Europa en zich meer focussen op Azië (China/N-Korea) en het Midden-Oosten (Iran).Nu gaan we meemaken hoe Trump op 24u de oorlog in Oekraine oplost. Zelensky kijkt er al naar uit