In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag iedereen
niet veel tijd vandaag om aan mijn pc te zitten
dus zal ik het kort houden
jadi mijn draaikop is wel wat beter , maar gisteren was het voor de eerste dag nog beter dan de vorige weken en nu dus weeral ietske minder hé , maar soit tis iedere dag afwachten en hopen dat het alsmaar beter word
en nu alles klaar zetten voor de vuilniswagen morgenochtend
zodat ventje alles kan buiten zwieren , en tis nogal veel want met die hoogdag vrijdag zijn ze niet geweest om het vuilnis op te halen
tot later

niet veel tijd vandaag om aan mijn pc te zitten
dus zal ik het kort houden
jadi mijn draaikop is wel wat beter , maar gisteren was het voor de eerste dag nog beter dan de vorige weken en nu dus weeral ietske minder hé , maar soit tis iedere dag afwachten en hopen dat het alsmaar beter word
en nu alles klaar zetten voor de vuilniswagen morgenochtend
zodat ventje alles kan buiten zwieren , en tis nogal veel want met die hoogdag vrijdag zijn ze niet geweest om het vuilnis op te halen
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

En ja . . het is valavond, lichtjes wiegen de frêle takken van de bomen. Voor mij is valavond de climax van de dag, een mooie afsluiter .. Ik kan daar zo "week" van worden, heerlijk bij dromen . Een late vogel die niet op het 't appel was vliegt eenzaam richting slaapplaats .. De lucht heel grauw en grijs , en rare figuren maken bewegingen in de lucht . Opgeschrikt uit mijn mijmeren komt de trein voorbij .. Die lijkt nog kleiner dan in de dag . . Mistsluiers sieren de De Broeken , de duisternis valt langzaam , en nog maar net 17.15u. .
Fijne avond iedereen , geniet van de rust
Dat ga ik ook doen ..
Tot morgen bij leven en welzijn zei Jos Gheysen ooit . .
zwaai zwaai
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond ,
Remie , ik hoop dat ze veel voor je kunnen doen daar in het Erasmus MC , sterkte en hou je taai.
Z'bloemeke , Marietteke , Jadi , Inge , Yuna , Adam , Michiel , Annemarie , Remie , en verder wie ik nog vergeten ben een hele fijne avond gewenst .

Remie , ik hoop dat ze veel voor je kunnen doen daar in het Erasmus MC , sterkte en hou je taai.
Z'bloemeke , Marietteke , Jadi , Inge , Yuna , Adam , Michiel , Annemarie , Remie , en verder wie ik nog vergeten ben een hele fijne avond gewenst .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-

Goede mistige morgen
Geen wolken , grijs , de toppen van de "Italianders" (ik ken het juiste woord niet van die hoge bomen) zie je niet. Laat staan de kerktoren . Dus we weten weer niet hoe laat het is .
Reeds vroeg deze morgen kwamen de kleine kindjes aan op school. Goed ingeduffeld met sjaal en muts. Zelfs handschoentjes bengelden al uit de mouwen .. Opgewekt waren ze niet, eerder nog half slapend. Ik had er wel compassie mee, zo vroeg in de koude rillingen morgen ..
Verder in de dorpswinkel was het de gaande man . Het winkeltje draait goed op de morgen , kranten, sigaretten, belegd broodjes en andere broodjes .. Het ligt langs een druk bereden baan dus het stoppen is ook gemakkelijk langs de ene kant een plein en langs de andere richting stopplaats. . Meer moet dan zijn . .
O ja blikken energie dranken zag ik ook over de toonbank gaan .. Zo slecht voor de rikketik .. Maar ja wie ben ik, en iedereen doet tenslotte wat hij best vind natuurlijk.
Container voor de vuilnis staat ook al terug veilig in de garage .. En nu efkes hier voor ik verder doe in de HH.
Veel moet ik niet doen , en al zeker niet als je alleen bent ..
Hallo Inge , ja inderdaad om nu te wandelen is het best van laarzen/botten aan te trekken . Die paddenstoelen je zou ze zo plukken om een herfststukje van te maken . Maar dat dan natuurlijk niet . Vandaag shopdag voor één van de kids moet ook gebeuren .Ze groeien en bloeien zo vlug . En verslijten rapper schoenen en zo ,beste vandaag
Zonnebloemetje gelukkig is uw "draaikop" beter en gaat het je lukken om af te komen .. Ik kijk er naar uit en weet jullie ook .. Oeps ja voor de anderen we gaan koffiekletsen deze namiddag .. jabedabedoe
An ook voor u een fijne dag vandaag . Lees dat het oppasdag wordt geniet er van . Je weet al één iets zeker , je zult vanavond niet in slaap moeten gewiegd worden .
Zo en nu moet ik stilletjes aan beginnen aan mijn HH .. Fijne dag aan iedereen
toedeloe
menu: denk van karnemelkpatatjes met een hard gekookt ei ..
-

@ Remie ,
Het allerbeste en dat ze maar alles uit de kast halen om je te helpen daar in dat ziekenhuis..
Ik duim, en kaarsje brandt. . nu. . . bijna . . het lukt wel
♥
-
een goeie morgen allemaal
ventje is al naar de kapper , want we gaan koffiekletsen met jadi en ja ik vond dat hij vandaag naar de kapper moest
en ik ben nog wakker aan 't worden maar gelukkig hebben we al een koffietje gedronken voordat hij vertrokken is en dat helpt dan wel bij mij in de voormiddag
REMIE WE ZULLEN DUIMEN DAT ALLES GOED VERLOOPT HOOR IN HET ZIEKENHUIS
jadi die hoge bomen zullen waarschijnlijk "populieren "zijn
en ja we staan al klaar om vroeg te vertrekken deze middag om er weer een gezellige namiddag van te maken , yes yes
want gisteren had ik eigenlijk een klein dipje maar vandaag zie ik het weer volledig zitten
An veel oppasplezier nog met de kleinkinderen en ze groeien als kool zeker ???
inge wat gaan shoppen voor de kids , ja das ook eens nodig hé
marietteke , Yuna , Anne-marie , Adam , Michiel en miesje
ook een goeie morgen voor jullie
allé nu verder doen , want we eten vroeg en ventje zal niet zo lang weg zijn naar de kapper , of misschien is er niemand anders ( want het was op afspraak ) en houden ze ook koffieklets , wie weet
voor iedereen nog een gezellige dinsdag en geniet er van , want dat zullen wij ook doen
tot later

ventje is al naar de kapper , want we gaan koffiekletsen met jadi en ja ik vond dat hij vandaag naar de kapper moest
en ik ben nog wakker aan 't worden maar gelukkig hebben we al een koffietje gedronken voordat hij vertrokken is en dat helpt dan wel bij mij in de voormiddag
REMIE WE ZULLEN DUIMEN DAT ALLES GOED VERLOOPT HOOR IN HET ZIEKENHUIS
jadi die hoge bomen zullen waarschijnlijk "populieren "zijn
en ja we staan al klaar om vroeg te vertrekken deze middag om er weer een gezellige namiddag van te maken , yes yes
want gisteren had ik eigenlijk een klein dipje maar vandaag zie ik het weer volledig zitten
An veel oppasplezier nog met de kleinkinderen en ze groeien als kool zeker ???
inge wat gaan shoppen voor de kids , ja das ook eens nodig hé
marietteke , Yuna , Anne-marie , Adam , Michiel en miesje
ook een goeie morgen voor jullie
allé nu verder doen , want we eten vroeg en ventje zal niet zo lang weg zijn naar de kapper , of misschien is er niemand anders ( want het was op afspraak ) en houden ze ook koffieklets , wie weet
voor iedereen nog een gezellige dinsdag en geniet er van , want dat zullen wij ook doen
tot later

Zo het is weeral avond
En daarna gaan we stilletjes de nacht in ..
Ik vond dit plaatje zo grappig ..
Slaapwel en tot moren allemaal
En ja hoor een heel fijne namiddag gehad . .
Zeker voor herhaling vatbaar als het van mij afhangt ..
Dankjewel Zonnebloemetje en Picske*
zonnebloemetje schreef: ↑05 nov 2024, 10:42jadi die hoge bomen zullen waarschijnlijk "populieren "zijn
[/b]
Inderdaad je hebt gelijk , ik was dit vergeten
Fijne avond iedereen , en tot morgen
toedeloe
-
een late goeie avond allemaal
jadi we hebben ons gejeund en een gezellige namiddag gehad
en we zijn blij dat jij ook een leuke en fijne namiddag had
dus zeker voor herhaling vatbaar hoor zonder twijfel
en nu ben ik echt moe
dus zo rap als ik kan naar mijn bedje
want morgenvoormiddag heb ik een afspraak bij de kinesist en daarna nog een afspraak bij stad Brugge voor een nieuwe identiteitskaart aan te vragen
en daarna nog wat nodige boodschappen doen
voor iedereen slaapwel en tot morgen

jadi we hebben ons gejeund en een gezellige namiddag gehad
en we zijn blij dat jij ook een leuke en fijne namiddag had
dus zeker voor herhaling vatbaar hoor zonder twijfel
en nu ben ik echt moe
dus zo rap als ik kan naar mijn bedje
want morgenvoormiddag heb ik een afspraak bij de kinesist en daarna nog een afspraak bij stad Brugge voor een nieuwe identiteitskaart aan te vragen
en daarna nog wat nodige boodschappen doen
voor iedereen slaapwel en tot morgen

een goeie woensdagmorgen allemaal
ik heb nu nie veel tijd , dus voor iedereen een fijne woensdag verder
en tot later

ik heb nu nie veel tijd , dus voor iedereen een fijne woensdag verder
en tot later

Hallo , het is weeral middag de tijd is weer eens zo voorbij gevlogen
Smakelijk eten iedereen
En een heel fijne namiddag nog
toedeloe
menu: gehaktballetjes in tomatensaus ambachtelijk gemaakt in mijn keuken .. met wat puree