In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Leuk Annemarie , een egeltje in de tuin .
Z'bloemeke , ja ze zullen jullie daar wel missen nu
Remie hou je taai.
Inge alijd druk .
Jadi , Yuna , Michiel , Adam , Marietteke en allemaal ,
een hele fijne dag.
Hier een oppasdag , toedeloe

Leuk Annemarie , een egeltje in de tuin .
Z'bloemeke , ja ze zullen jullie daar wel missen nu
Remie hou je taai.
Inge alijd druk .
Jadi , Yuna , Michiel , Adam , Marietteke en allemaal ,
een hele fijne dag.
Hier een oppasdag , toedeloe

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Michieldvd
Goede middag allen
heb lang geslapen vandaag. Het was rond 8.30 uur toen ik eindelijk wakker werd, dan stond de wekkerradio bijna een uur te spelen en heb daar niets van gehoord.
Moet kunnen vind ik. Er zit toch niemand te wachten op mij.
Eten is bijna klaar, ik houd het simpel hoor vandaag (anders ook wel
)
Ik zal moeten tevreden zijn met (uitzonderlijk een paar boterhammen met wat gezouten spek gebakken in de pan. Had geen zin om iets in elkaar te flansen.
Af en toe wat lichte regen gepasseerd. In tegenstelling tot vorige nacht niets ernstigs.
Nu nog eens uitdokteren wat ik vandaag nog zal uitspoken. Morgen ga ik alvast op city trip, denk om eens naar Luik te gaan.
Met de trein en als het even lukt daar met de tram, maar meestal is die tram reeds gepasseerd als ik aan de halte kom. Ben ook niet zo aan trams, gelijk welke. Jaja, er zijn veel soorten trams hoor.
Men zou er nog kunnen van schrikken.
Nu ja, we zien wel wat er van komt of niet.
Nog een leuke dag verder voor allen,
tschüss
heb lang geslapen vandaag. Het was rond 8.30 uur toen ik eindelijk wakker werd, dan stond de wekkerradio bijna een uur te spelen en heb daar niets van gehoord.
Moet kunnen vind ik. Er zit toch niemand te wachten op mij.
Eten is bijna klaar, ik houd het simpel hoor vandaag (anders ook wel
Ik zal moeten tevreden zijn met (uitzonderlijk een paar boterhammen met wat gezouten spek gebakken in de pan. Had geen zin om iets in elkaar te flansen.
Af en toe wat lichte regen gepasseerd. In tegenstelling tot vorige nacht niets ernstigs.
Nu nog eens uitdokteren wat ik vandaag nog zal uitspoken. Morgen ga ik alvast op city trip, denk om eens naar Luik te gaan.
Met de trein en als het even lukt daar met de tram, maar meestal is die tram reeds gepasseerd als ik aan de halte kom. Ben ook niet zo aan trams, gelijk welke. Jaja, er zijn veel soorten trams hoor.
Nu ja, we zien wel wat er van komt of niet.
Nog een leuke dag verder voor allen,
tschüss
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie morgen en middag samen
ik ben al gans de voormiddag druk bezig zo goed en zo slecht als het gaat
mijn broodje is al aan 't bakken en ik heb al wasjes gedaan en mijn haar gewassen met de hulp van ventje ( wat een heel karwei is voor mij ) en ik ben ook een grote pot verse erwtensoep met veel spekjes aan 't maken en dan dadelijk ook nog de rest van het middageten klaar maken , maar nu eerst wat zitten want ik zak bijna door mijn benen
ons venster in de keuken staat al gans de voormiddag open en de verwarming ligt niet aan want tis hier echt warm genoeg , maar buiten is het nu niet koud vind ik want tis 10° en zolang het in de dubbele cijfers is vinden wij dat echt niet koud en in de keuken met het open venster waar ik nu voor zit aan tafel is het nu een goeie 20° en in de living nog iets warmer
An ja ik weet het dat die beestjes van ons super goed verzorgd werden , maar de nieuwe eigenaars hebben beloofd om ze ook eten te geven , dus hopelijk doen ze dat ook hé
en geniet van jou oppasdagje
inge ook aan de hh werkjes bezig en jullie hebben dan ook nog een groot gezin met de kinderen , dus wasjes genoeg zeker
REMIE doe maar rustig aan en hopelijk voel jij je al wat beter
jadi , marietteke , Michiel , Yuna , Anne-marie , Adam , en miesje
een fijne dag nog
en nu verder mijn soep opkoken sè
tot later

ik ben al gans de voormiddag druk bezig zo goed en zo slecht als het gaat
mijn broodje is al aan 't bakken en ik heb al wasjes gedaan en mijn haar gewassen met de hulp van ventje ( wat een heel karwei is voor mij ) en ik ben ook een grote pot verse erwtensoep met veel spekjes aan 't maken en dan dadelijk ook nog de rest van het middageten klaar maken , maar nu eerst wat zitten want ik zak bijna door mijn benen
ons venster in de keuken staat al gans de voormiddag open en de verwarming ligt niet aan want tis hier echt warm genoeg , maar buiten is het nu niet koud vind ik want tis 10° en zolang het in de dubbele cijfers is vinden wij dat echt niet koud en in de keuken met het open venster waar ik nu voor zit aan tafel is het nu een goeie 20° en in de living nog iets warmer
An ja ik weet het dat die beestjes van ons super goed verzorgd werden , maar de nieuwe eigenaars hebben beloofd om ze ook eten te geven , dus hopelijk doen ze dat ook hé
en geniet van jou oppasdagje
inge ook aan de hh werkjes bezig en jullie hebben dan ook nog een groot gezin met de kinderen , dus wasjes genoeg zeker
REMIE doe maar rustig aan en hopelijk voel jij je al wat beter
jadi , marietteke , Michiel , Yuna , Anne-marie , Adam , en miesje
een fijne dag nog
en nu verder mijn soep opkoken sè
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, tja de voormiddag is voorbij gevlogen ..
Dus nu pas even hier . .
Ik denk al gans de dag dat het maandag is .
Hier is het droog hoor, maar veel wind en af en toe de zon.
Aan iedereen een fijne namiddag
toedeloe
middag eten was worst met appelmoes en een natuurpatatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie avond alweer
jadi hier niet veel wind bij ons , en droog en bewolkt met af en toe de zon tussendoor
en wij dachten deze morgen ook dat het maandag was
nog enkele sfeer fotootjes van onze bezoekjes aan enkele winkels met kerstdecoratie eind vorige week niet ver van bij ons

jadi hier niet veel wind bij ons , en droog en bewolkt met af en toe de zon tussendoor
en wij dachten deze morgen ook dat het maandag was
nog enkele sfeer fotootjes van onze bezoekjes aan enkele winkels met kerstdecoratie eind vorige week niet ver van bij ons

zonnebloemetje een dikke proficiat met de geboortedag van Picske*.
Daar mag er wel een taart bij de koffie zijn hé vandaag.
Geniet samen van de dag
van ♥
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Zo! Er zit weer voor heel even ’n logeerpartij op. Gisterenavond behoorlijk stuk na 8 uur weer thuisgekomen.
Heb ook gelijk weer een cadeaubon meegekregen voor in hetzelfde Rotterdamse hotelletje met de naam Erasmus MC voor nog een logeerpartijtje over 2 weken. (of plots eerder)
Sorry als ik hier van mijn veilige gezellige vaste thuisplek tijdelijk (plots) vertrokken ben om mezelf elders te laten resetten en het e.e.a. op te ruimen met de nodige geweldige medische hulp.
Ook sluit ik dan (bijna) gelijktijdig de buitenwereld buiten en heb ik alleen contact met mijn naaste, meer kan ik dan echt niet behappen..!
Egoïstisch? Dat is ’t zeker..! Hoop wel op wat clementie?
En nu voorlopig weer leuk effe vrolijk verder met waar we gebleven waren en teruglezen wat u zich onder meer bezig heeft gehouden de afgelopen tijd………
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Het is hier grijs en triest buiten, al is het wel droog
Zo even de tank van de auto vol gooien, want ik moet vanavond weer richting hondenschool ( en dat is een eindje rijden)
Zonnebloemetje en dan vooral Picasso gefeliciteerd en maak er een mooie dag van.

Remie welkom terug

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Het is hier grijs en triest buiten, al is het wel droog
Zo even de tank van de auto vol gooien, want ik moet vanavond weer richting hondenschool ( en dat is een eindje rijden)
Zonnebloemetje en dan vooral Picasso gefeliciteerd en maak er een mooie dag van.

Remie welkom terug

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-

Goede morgen iedereen, is de zon ook bij jullie aanwezig . .
Het glas van de balustrade is "melkglas" je ziet er niet door . Ik zie alleen een heldere mooie hemel, en de toppen van de bomen . En die staan muisstil . . Er is geen zuchtje wind . En zo te zien aan het terras ,is er geen regen gevallen deze nacht. .
Veel weet ik nog niet te vertellen. Ik voel me een zombie , wat heb ik slecht geslapen deze nacht. .
En toch op mijn normaal uur wakker, het zit in mijn kleren ..Maar het komt goed even buiten een wandelingetje maken en bibi kan er weer tegen .
Hé hé welkom terug Remie , zo blij U te lezen man . .Zoals je zegt weer thuis = Oost West thuis best hé man . . Alles is beter, zelfs het eten van moeder de vrouw is subliem .. Geniet van de momenten , . . echt zo blij . . ♥
Inge de hondenschool niet bij de deur .. En ja 's avonds is het al vroeg donker , en als je dan nog moet tanken met de honden in de auto is niet zo evident denk ik . .
*toch wel plezant hoor, mijn ROB de robotstofzuiger is hier in de living aan het rondlopen . Het enige wat ik moet doen als hij hier voorbij komt is vlug mijn voeten opheffen . .
Maak er een mooie dag van , dat ga ik ook doen
toedeloe
menu: met alle restjes vis dat ik in de diepvries nog heb maak ik een vispannetje straks .. Zal zonder witte wijn zijn in de saus, want ik heb geen witte wijn in huis. .
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Fijn weer wat van je te lezen Remie!
Hou vol hè, je kan niet gemist worden...
En bedankt voor de puzzel, maak hem altijd met veel plezier.
Allen een mooie dag!
https://www.jigidi.com/nl/user/anne_marie/

Hou vol hè, je kan niet gemist worden...
En bedankt voor de puzzel, maak hem altijd met veel plezier.
Allen een mooie dag!
https://www.jigidi.com/nl/user/anne_marie/