In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Goeiemorgen Iedereen.
Spreuk/Gezegde: Het maakt niet uit dat je huid slapper wordt, als je persoonlijkheid maar verstevigt.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Leuk Zonnebloemetje, kom maar afzonnebloemetje schreef: ↑15 nov 2024, 20:17deze voormiddag zijn we weer eens gaan kerstshoppen en morgen volgen de fotootjes

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Z'bloemeke , bij de Nederlandse Masked Singer was een verrassing , het nichtje van onze koning ( Gravin Eloise van Oranje ) zat in het paard haha . Dat zag niemand aankomen.
Inge , sterkte in het ziekenhuis .
Ik ben een paar uur extra werken vandaag ( val voor iemand in ) .
En Sinterklaas komt aan vandaag .
Fijne dag allemaal .

Z'bloemeke , bij de Nederlandse Masked Singer was een verrassing , het nichtje van onze koning ( Gravin Eloise van Oranje ) zat in het paard haha . Dat zag niemand aankomen.
Inge , sterkte in het ziekenhuis .
Ik ben een paar uur extra werken vandaag ( val voor iemand in ) .
En Sinterklaas komt aan vandaag .
Fijne dag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo Hallo, ik ben hier ook geland .
Een goede morgen, grijs-grauw-wat wind-maar droog een trietige morgen
Precies een dag dat in rouw is ..
Geen vogeltje dat fluit, geen kat die voorbij schiet. Zelf geen hond die blaft en er zitten er hier veel in de gebuurte ..
Pfff . . niet aangenaam. En moet je wat weten , ik heb deze morgen nog een mug dood gemept.. Nu nog muggen in oktober kan je dat nu geloven.
Tja en verder gebeurd er hier ook niet veel . . Van alle werkjes gedaan gisteren die anders blijven liggen met in het gedacht " ik ga dit dan eens doen " . .
Zonnebloemetje het is al de moeite hé al die kerstversieringen . Ik denk dat het moeilijk wordt om iets te vinden dat je graag ziet .. Er zijn zoveel dingen die mooi zijn .
<<<<jadi die nummer 3 ziet er lekker uit , maar ik ga toch die nummer 8 nemen>>>>>
Adam ik had zo'n vrijgezellen suikernonkel Gerard ( het was mijn mama haar nonkel)
Remie lang geleden dat ik Reinhard nog horen zingen heb . . het blijft altijd mooi . Hé hé die gezegde vind ik goed Remie
Deze komt zomaar in mijn brein " doe wel en zie niet om" . Of wat baadt kaars en bril als de uil niet zienen wil of . . oeps muze laat me in de steek
Inge Ik wens je en de familie een hoopvolle positieve dag toe
An ik heb vergeten te kijken naar de Masked Singer .. Verdorie nu weet ik niet wie wie is . .
Aan iedereen een fijne zaterdag
toedeloe
menu: mini hamburgertjes zelf gemaakt, met worteltjes en natuuraardappelen ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie late zaterdagmorgen allemaal
vandaag rustig aan , want ik voel het dat ik mij gisteren een beetje teveel geforceerd heb om te stappen , ondanks dat we in die grote winkel alleen maar het gedeelte van de kerstdecoratie hebben gedaan , maar soit ik denk dat ik de volgende keer misschien beter een rolstoel meeneem
jadi , ja die muggen hé , hoeveel wil je er ?????
hier hebben wij dagelijks muggen binnen ondanks dat er overal vliegenramen in de vensters zitten waar we die open zetten , en tis een raadsel waar die krengen binnen komen , want twee dagen geleden had ik een beet op mijn wenkbrauw , maar ventje is blijkbaar toch smakelijker voor die beesten want hij heeft bijna altijd prijs als er zitten in de slaapkamer , en als we er ene zien voor het slapengaan dan steken we zo'n flesje in het stopcontact want anders kan ventje niet slapen en crost hij bijna gans de nacht rond tot dat hij die rustverstoorder gemept heeft , en de ene verklaarbare uitleg hoe ze binnen komen is waarschijnlijk als we de deur open doen in onze inkom en ze komen waarschijnlijk langs het trapgat naar boven als ze beneden aan de voordeur binnen geraken
An op welke zender kunnen jullie naar de masked singer nederland kijken , waarschijnlijk één die wij hier niet kunnen zien denk ik , en bij ons is het op VTM maar dat is in Nederland ook niet te zien denk ik
inge hopelijk komt allesweer goed met je vader , we zullen zeker duimen hoor
Remie de fotootjes komen er aan hoor ,( allé enkele toch ) en geniet deze namiddag maar van de sport op tv rustig in je zetel
Adam , marietteke , Yuna , Michiel , Anne-marie en miesje
halloooootjes
allé de middag is al in zicht
onze menu voor vandaag
een zelfgemaakte lekkere erwtensoep
en daarna kipfilet in champignon roomsaus met frietjes en vers gesneden groentjes
en bij onze koffie een lekker rijsttaartje
tot later allemaal

vandaag rustig aan , want ik voel het dat ik mij gisteren een beetje teveel geforceerd heb om te stappen , ondanks dat we in die grote winkel alleen maar het gedeelte van de kerstdecoratie hebben gedaan , maar soit ik denk dat ik de volgende keer misschien beter een rolstoel meeneem
jadi , ja die muggen hé , hoeveel wil je er ?????
hier hebben wij dagelijks muggen binnen ondanks dat er overal vliegenramen in de vensters zitten waar we die open zetten , en tis een raadsel waar die krengen binnen komen , want twee dagen geleden had ik een beet op mijn wenkbrauw , maar ventje is blijkbaar toch smakelijker voor die beesten want hij heeft bijna altijd prijs als er zitten in de slaapkamer , en als we er ene zien voor het slapengaan dan steken we zo'n flesje in het stopcontact want anders kan ventje niet slapen en crost hij bijna gans de nacht rond tot dat hij die rustverstoorder gemept heeft , en de ene verklaarbare uitleg hoe ze binnen komen is waarschijnlijk als we de deur open doen in onze inkom en ze komen waarschijnlijk langs het trapgat naar boven als ze beneden aan de voordeur binnen geraken
An op welke zender kunnen jullie naar de masked singer nederland kijken , waarschijnlijk één die wij hier niet kunnen zien denk ik , en bij ons is het op VTM maar dat is in Nederland ook niet te zien denk ik
inge hopelijk komt allesweer goed met je vader , we zullen zeker duimen hoor
Remie de fotootjes komen er aan hoor ,( allé enkele toch ) en geniet deze namiddag maar van de sport op tv rustig in je zetel
Adam , marietteke , Yuna , Michiel , Anne-marie en miesje
halloooootjes
allé de middag is al in zicht
onze menu voor vandaag
een zelfgemaakte lekkere erwtensoep
en daarna kipfilet in champignon roomsaus met frietjes en vers gesneden groentjes
en bij onze koffie een lekker rijsttaartje
tot later allemaal

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Michieldvd
Pas thuis van de supermarkt. Nu alles een plaatsje geven, ik heb precies boodschappen mee voor een gezin van vier. Seffens nog eten, ik heb klaargemaakt vlees in saus meegebracht om bij de frietjes op te smullen.
Ik zie het al aankomen, het zal wat later worden voor de lunch.
Zou het mogelijk zijn dat er hamsters aan het werk zijn? WC papier, alles weg uit de schappen.
Het zou me niet verwonderen, maar waarom hamsteren ze altijd wc papier? Daar kan je toch niet van leven? Ik zou eerder voor voeding gaan.
In mijn kinderjaren gebruikten wij zelfs krantenpapier en ik mocht toen gelijke stukjes uit de kranten knippen en telkens een dik pak blaadjes aan een koord rijgen.
Maar dit is dus heel lang geleden.
Jadi, bedankt voor de traktatie. Er waren nog taartjes over en ik ben zo vrij geweest om de rest mee te nemen, zo heb ik morgen ook nog iets bij de koffie
Niet dat ik gulzig ben hoor, maar anders zouden die slecht worden en dat laten we niet gebeuren.
Gisteren ook gekeken naar de masked singer. Het zal nog spannend worden.
Ik zie het al aankomen, het zal wat later worden voor de lunch.
Zou het mogelijk zijn dat er hamsters aan het werk zijn? WC papier, alles weg uit de schappen.
Het zou me niet verwonderen, maar waarom hamsteren ze altijd wc papier? Daar kan je toch niet van leven? Ik zou eerder voor voeding gaan.
In mijn kinderjaren gebruikten wij zelfs krantenpapier en ik mocht toen gelijke stukjes uit de kranten knippen en telkens een dik pak blaadjes aan een koord rijgen.
Jadi, bedankt voor de traktatie. Er waren nog taartjes over en ik ben zo vrij geweest om de rest mee te nemen, zo heb ik morgen ook nog iets bij de koffie
Gisteren ook gekeken naar de masked singer. Het zal nog spannend worden.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Bij ons op RTL4 , en nee VTM kunnen wij niet zien . Wij hebben alleen VRT1 en VRT canvas .zonnebloemetje schreef: ↑16 nov 2024, 11:54
Mooi al die kerstige versieringen hoor.
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-

Bedankt Zonnebloemetje!
Brengt gelukkig wat kleur in deze onplezierige grauwe dag..!

-
Tja Michiel. de goeie ouwe tijd.... aan mijn reet..!Michieldvd schreef: ↑16 nov 2024, 12:44In mijn kinderjaren gebruikten wij zelfs krantenpapier en ik mocht toen gelijke stukjes uit de kranten knippen en telkens een dik pak blaadjes aan een koord rijgen.![]()
Maar dit is dus heel lang geleden.
-
een goeie avond alweer
Remie ik heb speciaal al die lichtjes aangestoken hé op de foto's
An RTL4 kunnen wij niet naar kijken hier bij ons
Michiel ik heb er ook al op gelet dat er hier in de Colruyt nogal veel leeg is in de rekken , en ik had er zelf nog niet aan gedacht dat het door die hamsters zou kunnen komen
en nu ga ik mij placeren sè voor de tv
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

Remie ik heb speciaal al die lichtjes aangestoken hé op de foto's
An RTL4 kunnen wij niet naar kijken hier bij ons
Michiel ik heb er ook al op gelet dat er hier in de Colruyt nogal veel leeg is in de rekken , en ik had er zelf nog niet aan gedacht dat het door die hamsters zou kunnen komen
en nu ga ik mij placeren sè voor de tv
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Het gaat langzaam vooruit
Wakker en van de beademing
Alleen nog een slangetje in zijn neus voor wat ondersteuning
De medicijnen moeten hun werk doen en dat kan wel even duren
Zonnebloemetje, mooie foto's
Ik wil ook richting tuincentrum, maar door alles nog niet aan toe gekomen door alles
Het gaat langzaam vooruit
Wakker en van de beademing
Alleen nog een slangetje in zijn neus voor wat ondersteuning
De medicijnen moeten hun werk doen en dat kan wel even duren
Zonnebloemetje, mooie foto's
Ik wil ook richting tuincentrum, maar door alles nog niet aan toe gekomen door alles