In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond allemaal
nog niet veel tijd gehad vandaag voor mijn pc
deze voormiddag niet vroeg uit bed en laat gegeten en na de middag een afspraak bij de tandarts
vandaag tot nu al 7 muggen dood gemept en tis een raadsel waar ze vandaan komen
Remie we duimen voor een goeie afloop van jou operatie , en hopelijk ben je dan weer wat beter
veel sterkte voor jou en je gezin en gelukkig kunnen de kinderen jullie wat helpen
inge gelukkig is je vader alweer beter , das goed nieuws
jadi , marietteke , An , Adam , Anne-marie , Michiel en Yuna
nog een fijne avond verder
en nu nog wat tv kijken

nog niet veel tijd gehad vandaag voor mijn pc
deze voormiddag niet vroeg uit bed en laat gegeten en na de middag een afspraak bij de tandarts
vandaag tot nu al 7 muggen dood gemept en tis een raadsel waar ze vandaan komen
Remie we duimen voor een goeie afloop van jou operatie , en hopelijk ben je dan weer wat beter
veel sterkte voor jou en je gezin en gelukkig kunnen de kinderen jullie wat helpen
inge gelukkig is je vader alweer beter , das goed nieuws
jadi , marietteke , An , Adam , Anne-marie , Michiel en Yuna
nog een fijne avond verder
en nu nog wat tv kijken

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie ik wens je een deugddoende en rustige nacht na al dat geloop van vandaag
voor alle andere leutertjes ook een goede nachtrust

voor alle andere leutertjes ook een goede nachtrust

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Goeiemorgen Iedereen.
Spreuk/Gezegde: Ik zou graag gewicht verliezen, maar ik verlies niet graag..
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Het weer zal niet echt aangenaam zijn in onze omgeving vandaag als ik zo de weersberichten lees en bekijk.

Onszelf binnen in huis maar wat vermaken, we hebben er tegenwoordig alle denkbare middelen voor toch..?
KPN heeft vannacht een grote update op haar modems uitgevoerd, nu maar hopen dat alles naar behoren is blijven werken..!
We gaan het vandaag zien en beleven..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vriendelijke groet,
en
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen , tussen de fijne motregen druppeltjes naar de plaatselijke dorpswinkel geweest, om brood en Dag Allemaal. .
Vuilniscontainer binnen gezet, bedje opgemaakt we zijn al door de routine klusjes geraakt
Straks op afspraak , en deze namiddag met dochter en kleindochter koffietje met iets er bij .We gaan naar "het einde van de wereld" zo zegt de wegwijzer er ..
Kortom in het hol van Pluto dus . .
Dus mijn dagje zal weer goed gevuld zijn . .
Remie dat is positief nieuws, en met U samen zitten we op wacht voor de operatie en wees maar zeker dat we duimen, en kaarsjes branden .. We zijn solidair we gaan er voor . .
Oeps spreuk/gezegde, . . mijn muze laat me in de steek . O wacht .. Toen ik het lager onderwijs zat ging er een spreuk op een koperen rond bord bij ons in de huiskamer en daarop stond : <<<Vier voeten onder tafel is geen huisgezin>>>>> dat is toch ook een gezegde of niet ?
Adam inderdaad veel respect voor Remie .. Oeps ik vergeet je een goede dag te wensen bij deze is het gebeurd
Hallo An ook voor u een positieve dag hoor
Zonnebloemetje, ik zal vandaag niet veel tijd hebben voor de pc . . ! ! ! !. . Wablief ! ! ! ! 7 muggen vermoord ! ! ! . .Maar allee van waar komen die , dat is toch niet meer normaal. Alles is beveiligd bij jullie met horren .
Ik wens iedereen een fijne dinsdag toe
toedeloe
menu: witloof/ham in kaassaus
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie middag alweer
amai de lucht zit hier helemaal donker grijs en het regent hé
en ventje was nochtans van plan om deze voormiddag een fietstochtje te doen , maar ja zijn plannen zijn letterlijk en figuurlijk in 't water gevallen
ook al een bericht gekregen van Celine of ze vanavond na haar werk ( hier dichtbij ) samen met haar vriend mag komen frietjes eten omdat ze een goed uur later hier in Brugge naar de hondentraining gaan met de hondjes , en ja dat mag zeker hoor
Remie , hier is het weer geen haar beter dan bij jullie en het heeft al veel geregend vandaag en volgens de regenradar voor de rest van de dag , dus niet veel soeps hé
jadi oooo wat een mooi plaatje en die 7 muggen zijn er uiteindelijk nog 8 geworden later op de avond , en ja waar komen ze vandaan , wie zal het zeggen hé , ventje denkt zelfs al dat ze door de afvoer van de dampkap komen
en geniet vandaag maar van je uitstapje samen met je dochter en kleindochter , alleen jammer van het weer maar dat zal het misschien wel extra gezellig maken als je ergens binnen zit voor de koffie
An veel oppasplezier nog vandaag
en nu als de bliksem verder doen , want ik moet nog de spekjes snijden voor in de soep die staat te koken
voor iedereen nog een aangename dinsdag verder
tot later

amai de lucht zit hier helemaal donker grijs en het regent hé
en ventje was nochtans van plan om deze voormiddag een fietstochtje te doen , maar ja zijn plannen zijn letterlijk en figuurlijk in 't water gevallen
ook al een bericht gekregen van Celine of ze vanavond na haar werk ( hier dichtbij ) samen met haar vriend mag komen frietjes eten omdat ze een goed uur later hier in Brugge naar de hondentraining gaan met de hondjes , en ja dat mag zeker hoor
Remie , hier is het weer geen haar beter dan bij jullie en het heeft al veel geregend vandaag en volgens de regenradar voor de rest van de dag , dus niet veel soeps hé
jadi oooo wat een mooi plaatje en die 7 muggen zijn er uiteindelijk nog 8 geworden later op de avond , en ja waar komen ze vandaan , wie zal het zeggen hé , ventje denkt zelfs al dat ze door de afvoer van de dampkap komen
en geniet vandaag maar van je uitstapje samen met je dochter en kleindochter , alleen jammer van het weer maar dat zal het misschien wel extra gezellig maken als je ergens binnen zit voor de koffie
An veel oppasplezier nog vandaag
en nu als de bliksem verder doen , want ik moet nog de spekjes snijden voor in de soep die staat te koken
voor iedereen nog een aangename dinsdag verder
tot later

Michieldvd

Zo, ik ben terug. Ja, ik had het niet verteld maar de verrassing vorige week had ook een keerzijde
Het zou te leuk geweest zijn natuurlijk moest er niets aan vast gehangen hebben.
Ik ben dus even op verplaatsing geweest, dochter lief haar woonkamer moest zo nodig geschilderd worden, de muren in een ander tintje maar ook de deuren hadden een likje verf nodig. Gelukkig was het binnen want buiten is het nu toch veel te koud om te schilderen. Daar zou ik niet aan begonnen zijn.
Maar het is met plezier en liefde gefikst. Ze weten beiden dat ze op de papa kunnen rekenen, ook al komen ze weinig langs.
Hier ook regen, regen, regen. En volgens de regenradar is het voor gans de dag.
Nu eerst de wasmachine aanzetten. En mij een beetje bezig houden met wat kuiswerk want er is een paar dagen niets gebeurd hier. Gelukkig loopt dat werk niet weg.
Langs de andere kant was ik wel makkelijk, kreeg mijn eten voor me gezet
Tja, koken is idd niet makkelijk voor 1 persoon.
Fijne dag verder voor allen.
Tschüss.
-
Michieldvd schreef: ↑19 nov 2024, 12:21Ik ben dus even op verplaatsing geweest, dochter lief haar woonkamer moest zo nodig geschilderd worden, de muren in een ander tintje maar ook de deuren hadden een likje verf nodig. Gelukkig was het binnen want buiten is het nu toch veel te koud om te schilderen.
Maar het is met plezier en liefde gefikst. Ze weten beiden dat ze op de papa kunnen rekenen,
Zeer goed bezig geweest Michiel
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Ik ga zo werken
Gisteren was het hier ook nat.
Eerst natte sneeuw, daarna bleef het wat liggen in het gras en op de daken
En eind van de ochtend was het regen
Zeer guur ook.
Het is nu droog maar wel koud
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Ik ga zo werken
Gisteren was het hier ook nat.
Eerst natte sneeuw, daarna bleef het wat liggen in het gras en op de daken
En eind van de ochtend was het regen
Zeer guur ook.
Het is nu droog maar wel koud
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-

Goeiemorgen Iedereen.
Spreuk/Gezegde: Het is pas koud als de boeren ijs melken.

Vriendelijke groet,
en
-

Eigenlijk doe ik niks anders op dit ogenblik dan dat ik zit te wachten op een oproep uit het Erasmus MC in Rotterdam voor mijn operatie.
Als dat gebeurt zou zijn ben ik misschien c.q. waarschijnlijk van veel pijn verlost..!
Tja.. en zoals we allemaal wel weten…. wachten duurt altijd lang toch..?

Foto uit mijn betere tijden.......

Vriendelijke groet,
en