Goede (vroege) morgen seizoentjes,
Aangezien ik een snotneus heb en Lilly stoor, heb ik besloten om deze neus beneden verder te laten snotteren. Ik heb Rika manueel aangestoken. Om 5 u 30 schakel ik haar terug over en dan kan CV het overnemen. Ze staat dan terug op automaat.
De snotneus waarschijnlijk opgelopen in de behandelkamer. Omdat ze m'n schouders mee deed, heb ik me moeten uitkleden. En ondanks de verwarming toch frisjes. Een deken hielp wel maar een gewone handdoek op de schouders was te dun. Er was bovendien veel wind uit veranderelijke richting.Waardoor de verwarming niet 100% werkte.
Ik heb eerst de pedicure gehad .Mijn huid is veel minder droog dan de laatste keer omdat ik nu mijn routine heb met serum en dagcreme.
Het was wel hoog water bij mij na de behandeling en de electrieker was daar ook omdat ze haar tweede digitale meter kwamen plaatsen. Ook bij hem was het hoog water. Ze heeft een nieuw bubbelbad waar ik zonder hulp in zou kunnen.
Stefaan was erg laat en we hebben pas 's avonds onze lever gegeten. Vandaag kippenbillen.
Gisteren zijn er een aantal kaartjes toegekomen waronder eentje van ventjes zus! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ook Clive heel erg bedankt en MJ. Je bent wel vergeten het kaartje te ondertekenen maar ik ken je stijl van kaartjes waardoor ik het dus wist. Plus het adres op de enveloppe. Mooie pinguins ook.
Gimly heeft mij al een kadootje gegeven. Een groene oogschauw stick die beter bij de saliegroene trui past dan blauwe oogschaduw. De andere oplossing was met aardekleuren werken. Van Lilly krijg ik vandaag een bosje bloemen. Ik weet nog niet of ze voor rozen zal kiezen of het bij haar favoriete bloemen zal houden. We zien wel. Er zou volgens Tieneke die vandaag als alles goed gaat oma wordt, een bakker op de wekelijkse markt staan die heerlijke koeken meeheeft in boerenboter. Dat is het proberen waart.
Ten minste als die hevige wind wat luwt vandaag.

Het waait hier aan 44 km/uur. Dat is windkracht 6 uit WNW. Het is 9° maar voelt aan als -4° door de wind. Onze snotneus is aan het minderen. Dadelijk een kopje koffie zetten.
Lilly ligt in de badkamer op het matje voor de douche. Gisteren toen ik haar om 8 u binnenliet was ze vochtig. En dat liet ze me ook merken!
Ik kreeg weer een heel commentaar over me. Ventje had haar buiten gelaten. Toen ik aan de tatertrien vroeg of ze me niet wilde bedanken omdat ik haar binnengehaald had, deed ze dat. Ik kreeg een kopje en weer de nodige commentaar. Ze moet altijd het laatste woord hebben.
Koffie is gemaakt en Gimly is een slokkie water gaan drinken. Eten wil hij niet want zijn maag sputtert tegen.
ik ga bonussen ophalen en de taak verder zetten.
Daarna ga ik even een tijdje in 'the zone'.
Het is vandaag vuilnisbakken + papier en karton en de blauwe zakken. Die kunnen we met de haken aan de lantaarnpaal hangen. Ik hoor precies al een blauwe zak waaien voorbij het huis.
Fijne dag seizoentje, Waai niet weg vandaag!