In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hé hé ik mag vandaag eens het deurtje openen .. Ik heb de gordijnen opgedaan, en de thermostaat wat hoger gezet. Want ik neem een pauze met een colaatje Z..
Tot straks misschien
Hallo zaterdagmorgen, ik ben al druk bezig geweest.
En profiteer er van om jullie een fijne dag te komen wensen.
Gisteren zoonlief een ongeluk, een metalen balk door de achterste zijruit van de auto gevlogen . Het kon erger geweest zijn stel dat het door de zijruit van de chauffeur was. Ik weet niet wat de gevolgen zouden geweest zijn. De constructie van de tegenligger was niet goed vastgelegd.. Gelukkig maar blikschade en ferm verschoten .
Terwijl de wasmachine de lakens aan het wassen is, ben ik weg en weer even naar de legerstock gereden ..
Aan de mini parkeergarage durft men al eens hun auto zetten. Dan kunnen de bewoners niet buiten om naar het werk te gaan .. Dus een sticker gehaald om op de gemeenschappelijk poort te kleven . Hopelijk houden ze er nu meer rekening mee. Alhoewel men nooit voor een garage mag parkeren met of zonder sticker zijn er die er niet achter kijken .
Sorry dat ik nu even niemand van antwoord dien , maar ik moet verder doen in mijn HH
Fijne zaterdag iedereen
toedeloe
menu : gemengde hamburgers met worteltjes en natuuraardappelen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Hier regent het nog steeds , maar de regen trekt zo weg richting oosten.
Vanmiddag gaan we dan maar eens richting centrum voor wat inkopen en man wilde even langs de bouwmarkt wat dingetjes kopen voor zijn knutselproject . Hij is een kerstboom wanddecoratie aan het maken.
Vanavond eten wij kip hawai .
Fijne zondag allemaal.

Hier regent het nog steeds , maar de regen trekt zo weg richting oosten.
Vanmiddag gaan we dan maar eens richting centrum voor wat inkopen en man wilde even langs de bouwmarkt wat dingetjes kopen voor zijn knutselproject . Hij is een kerstboom wanddecoratie aan het maken.
Vanavond eten wij kip hawai .
Fijne zondag allemaal.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Sinterklaas is terug naar Spanje. Nu voel je al serieus aan de ellebogen dat de Kerstman/Pére Noël/ Sancta Claus staat te trappelen. De Jingle Bells komen nu al mijn oren uit. En de winkels spelen er gretig op in ..
De indruk is er al , dat dit de mooiste feestdagen wordt van je leven.
Kerstmannen en -bomen sieren de straten. De stormloop om pakjes te kopen kan beginnen..
Voor de warmste week is de start er ook al . .
Ik maak me niet druk, en laat alles à l' aise voorbij gaan . Het genieten komt wel met mondjes maat .
De Kerstboom staat hier ook te pronken en op het moment van plaatsen scheen de zon .. Ik waande me in Amerika waar het zomer is waar de feestdagen ook doorgaan .
Zeg nu zelf , wij konden in onze jeugd geen Kerst- en Nieuwjaar voorstellen zonder sneeuw en de vriezen man toch .. Op menig kerstboom in de huiskamer lag er kunstsneeuw.
En zo kan ik nog uren verder doorgaan tot aan Pasen zelfs
Aan iedereen een fijne zondag , met een natje en een droogje moet kunnen .
toedeloe
menu : biefstuk friet, achteraf een zelf gemaakte fruitsla ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
een goeie avond alweer iedereen
vandaag droog met wat wind en frisjes 7°
jadi ook al een beetje in kerststemming met jou kerstboom zo te zien
awel ik vind het gezellig met de kerstverlichting en dat moet niet veel zijn , maar wat kerstdecoratie is al genoeg om het gezellig te maken
An de centjes laten rollen deze namiddag ?? groot gelijk wat we doen ze niet mee later
inge hopelijk heeft de gourmet gesmaakt , maar dat zal wel hé
marietteke hoe is het nu met je oog ?????
Remie hopelijk toch een beetje beter , maar we denken aan jou hoor
Yuna , Michiel , Anne-marie , Adam en miesje
halloooooo
morgen brengen ze mijn rolstoel zodat ik dan eens wat meer weg kan waar er ver moet gestapt worden , want dat kan ik jammer genoeg niet meer
geniet nog van jullie avond verder
en dat zullen wij ook doen

vandaag droog met wat wind en frisjes 7°
jadi ook al een beetje in kerststemming met jou kerstboom zo te zien
awel ik vind het gezellig met de kerstverlichting en dat moet niet veel zijn , maar wat kerstdecoratie is al genoeg om het gezellig te maken
An de centjes laten rollen deze namiddag ?? groot gelijk wat we doen ze niet mee later
inge hopelijk heeft de gourmet gesmaakt , maar dat zal wel hé
marietteke hoe is het nu met je oog ?????
Remie hopelijk toch een beetje beter , maar we denken aan jou hoor
Yuna , Michiel , Anne-marie , Adam en miesje
halloooooo
morgen brengen ze mijn rolstoel zodat ik dan eens wat meer weg kan waar er ver moet gestapt worden , want dat kan ik jammer genoeg niet meer
geniet nog van jullie avond verder
en dat zullen wij ook doen

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Van dit irritante manneke, voor sommige dan hè
, is de logeerpartij voorlopig weer beëindigd en kan hij z’n voeten sinds gisterenmiddag thuis ook weer met alle plezier onder tafel steken. 
De logeerpartij in Rotterdam bij het Erasmus MC hotel heeft allemaal wat meer tijd in beslag genomen dan dat oorspronkelijk de bedoeling was… Sorry..!

En dan nu eerst is ’t e.e.a. teruglezen om weer wat op de hoogte te zijn van alle belevenissen wat u zoal mee heeft gemaakt in de periode dat ik weer (effe) afwezig moest zijn.
Verder vandaag gaat deze dag gevuld zijn met dingen die geregeld en gedaan moeten worden, beetje achterstand opgelopen..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Bedankt Luitjes, ik heb uw medeleven gelezen

Gedoucht en aangekleed ben ik alweer, nu het ontbijtje met de nodige pillen en spuit tot me nemen, oh ja.. en nog wat meer koffie natuurlijk… zodat ik daarna als de weerga naar de apotheek kan gaan (8:30 open) om daar weer het nodige op te kunnen halen.
Meestal laten wij de medicijnen brengen, maar nu is er iets bij wat gisteren pas besteld is via het Erasmus MC en ik wel weer rap nodig heb. (schijnt 't)
Weet U dat ook maar weer...

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Goeiemorgen Remie,
Wat fijn weer wat van je te lezen!
We hebben je hier allemaal gemist (en je puzzeltje natuurlijk)!
Hou je taai hè!!
Groeten aan Gina en zet 'em op!!

Wat fijn weer wat van je te lezen!
We hebben je hier allemaal gemist (en je puzzeltje natuurlijk)!
Hou je taai hè!!
Groeten aan Gina en zet 'em op!!

-
een goeie maandagmorgen allemaal
ooooo Remie wat leuk dat je terug bent , we hebben je hier wel gemist hoor
en hopelijk gaat het een beetje met jou , in de mate van het mogelijke natuurlijk
en tis altijd beter thuis hé , en je vrouwtje zal ook wel blij zijn dat je weer thuis bent
hier is het droog en frisjes met wat wind , maar vandaag moet ik niet buiten zijn
we zitten op wacht , want ze brengen mijn rolstoel deze voormiddag
voor iedereen geniet nog van jullie maandag verder
tot later

ooooo Remie wat leuk dat je terug bent , we hebben je hier wel gemist hoor
en hopelijk gaat het een beetje met jou , in de mate van het mogelijke natuurlijk
en tis altijd beter thuis hé , en je vrouwtje zal ook wel blij zijn dat je weer thuis bent
hier is het droog en frisjes met wat wind , maar vandaag moet ik niet buiten zijn
we zitten op wacht , want ze brengen mijn rolstoel deze voormiddag
voor iedereen geniet nog van jullie maandag verder
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***