Goede morgen seizoentjes,
Bekske, ik hoop dat de oogluiken nog even zijn dichtgevallen.
Ik ben opgestaan omdat ik naar de badkamer moest om mijn blaas te legen en ik was wakker geworden uit een nogal verwarrende hollywoordwaardige droom. ik had een revolver op zak in mijn lange jurk want ik moest op een bruiloft zijn. De bruid was een chocolatier ,ze leverde uistekende pralines ventjes moeder deed erin mee, de generaal, die dwergacteur..... Mijn stok was zelfs door de FBI omgebouwd om verdovende pijlen mee te schieten..... De Pastoor van vroeger was een verrader in complot met de dwerg, die de bruidegom was om het chocolade imperium van de vrouw over te pakken en in elke praline drugs te smokkelen! Ze vaarden ook op een boot in een vijver niet ver van de kerk. Er was ook sprake van een brief die de dwerg en Carlos niet in handen mochten hebben en op het eind..... had ik een bordje chocolaatjes op schoot. was. de brief veilig, zaten Carlos en de dwerg die Anton heette in de jail. de kerk bleef de kerk maar had een triple functie :kerk, chocolade atelier en winkel. En dan werd ik dus wakker.
Straks gaan douchen want dat heb ik gisteren niet gedaan wegens geen goesting. mijn maag zat nog te vol. ook stond het bijverwarmertje nog niet boven. We eten vandaag spaghetti. Er is nog brood. Tenzij ventje een nieuw gaat halen want alleen D&D hebben de beste korsten. ook een stukje chaumes gaan halen en nog 't een en ander.
Gimly heeft al eten gehad: een vol zakje maar is het weer vergeten.

Lilly is buiten. De vraag is hoe lang? Ze vind het soms niet heel leuk buiten.
Beneden moet er opgeruimd worden, alle blikjes en doekjes weg en eens deftig swifferen+ hier en daar de wetjet gebruiken. Lilly zal wel meehelpen.. Boven gaat ventje aan het werk terwijl ik dan tijdens zijn douche de spaghettisaus maak. Hij gaat ook de badkamer stofzuigen en steamen. Tegen dat hij gedaan heeft is de spaghetti klaar. kunnen we eten. er zijn geen koekjes meer in huis en geen mini-lions. Die staan al op de lijst voor donderdag. Dan trekt ventje meteen naar Brugge.
Er komt morgen een pakje toe en ik moet nog een kaaspakket bestellen. Als ik dat vandaag doe, heb ik het morgen. 1 Bolletje augurkenkaas, 1 boerenpondje sambal en 1 stuk belegen gouda sambal. En ik mag niet in de val van het kassakoopje lopen. Mosterd met dille heb ik al.
Gimly heeft zich eindelijk herinnerd dat hij gegeten heeft. Weer windkracht 5 uit het NO. Temperatuur 9° maar voelt aan als -5°.
Lilly is binnen gekomen met een razende vaart en veel comentaar. Die is ze nu aan ventje gaan vertellen. En ze zal koud aanvoelen.
Ik ga mijn bestelling gaan placeren. Daarna bonussen ophalen en heel even naar The Zone.
Tussen de bonussen in ( want dat is reclame) koffie zetten.
Fijne dag seizoentjes en waai niet weg!