Problemen met printer
-
Ferna - Lid geworden op: 15 aug 2004, 12:24
Hallo,
Wanneer ik een tekst wil printen en normaal in 'bestand' op 'afdrukken' klik wordt dat commando veranderd in 'opslaan-als' en wordt er dus niks afgedrukt.
Ik ben ten einde raad, mijn trouwe brother printer laat mij plots in de steek.
IK heb al eens gereset maar niets helpt.
Wie helpt mij als 85 jarige met het op eenvoudige wijze oplossen van dit probleem.
Mijn kennis is zeer beperkt.
Vast hartelijk dank voor eventuele hulp.
Vriendelijke groet,
Ferna
Wanneer ik een tekst wil printen en normaal in 'bestand' op 'afdrukken' klik wordt dat commando veranderd in 'opslaan-als' en wordt er dus niks afgedrukt.
Wie helpt mij als 85 jarige met het op eenvoudige wijze oplossen van dit probleem.
Vriendelijke groet,
Ferna
Er gaat meer boven mijn pet, dan er onder !
Laptop ACER ASPIRE A517-51-S58YI
MS Windows 10 64 Bit SP1 Intelcore i5-CPU @ 1.60 GHz, 8,0 GB RAM
Intel uhd Graphics 620
Firefox- Thunderbird- Norton 360
Laptop ACER ASPIRE A517-51-S58YI
MS Windows 10 64 Bit SP1 Intelcore i5-CPU @ 1.60 GHz, 8,0 GB RAM
Intel uhd Graphics 620
Firefox- Thunderbird- Norton 360
-
spanky - Lid geworden op: 06 jan 2005, 18:50
allokes ik heb ook een printer probleem ik wou iets printen met ctrl +p maar de het papier blokkeerde ineens dus na lang foefelen het papier verwijderd inktpatronen zijn al is vervangen en zijn nog redelijk vol maar toch krijg ik een foutmelding over het papier alhoewel alles verwijderd is en ook het oranje lichtje op de printer ( een canon pixma 3650 ) blijf pinken nog eens geprobeerd en de print is dubbel en onleesbaar dus iemand een oplossing aub
fijne dag nog Spanky
fijne dag nog Spanky
woonplaats( noord) rand van Antwerpen 2030 desktop
windows 10
RAM 2,00DDR2 @403 MHZ
PCI DATA 32 BIT
laptop lenovo
intel core I3.380M@2,53 GHZ
windows 10
RAM 2,00DDR2 @403 MHZ
PCI DATA 32 BIT
laptop lenovo
intel core I3.380M@2,53 GHZ
-
Odulleke - Lid geworden op: 08 nov 2022, 18:44
Hallo, krijg je voor je begint te printen geen venster waar je kan kiezen hoeveel pagina's je wil afdrukken en welk formaat. Bij mij komt er bovenaan een keuzebalkje met wat je wil : naar de printer sturen of naar een bestand.Ferna schreef: ↑09 dec 2024, 22:15Hallo,
Vriendelijke groet,
Ferna
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Die documenten van de overheid, ingelogd met je pas of eID moet je eerst opslaan in je pc of laptop en dan uitprinten. Rechtstreeks printen gaat niet!
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Dat heb ik of die uitleg wou ik zo overbrengen. En staat dacht ik zo vermeld op de sites van de overheid.
Eerst downloaden en van daaruit printen. Bij emails kan men zelfs zien of je die open(leest mss?). Downloaden zal wellicht hetzelfde zijn als gelezen en goedgekeurd.
Bij voorwaarden zal het vermeld staan en heb je wellicht ergens aanvaard, aangevinkt.
Eerst downloaden en van daaruit printen. Bij emails kan men zelfs zien of je die open(leest mss?). Downloaden zal wellicht hetzelfde zijn als gelezen en goedgekeurd.
Bij voorwaarden zal het vermeld staan en heb je wellicht ergens aanvaard, aangevinkt.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk