NACHTUILTJES(12)2024
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen maatjes
Koud en droog maar alles ligt nat .....
er zal dus wel regen geweest zijn vannacht
Een mooie zonsopgang is er te zien...
Laat ons hopen dat we een mooie dag krijgen
Veel moed en sterkte aan de zieken onder ons....
Geen nieuws hier, en tot later
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Te lang geslapen maar deed goed
Moet nog aan de koffie beginnen, het is hier een blauwe hemel met lichte wolkjes, zou het zo blijven????
Gezellig nogeens allen samen voor de jarige mama, 50 jaar geworden,
Den oudsten is basket coach en was op verplaatsing
Het oudste meisje was ook op verplaatsing met AA Gent bij Standaard ze hebben gewonnen
Lio was wel thuis maar was aan het 't blokken!
Ondertussen schijnt de zon, ga naar de regenkamer
Greetie
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo iedereen een fijne zondag, mijn balustrade is weer melkglas, het windmolentje staat pijlrecht en beweegt voor geen vind. Wat verder in de berken zie ik een koppel kauwen, te genietend naast elkaar. En ja de houten terras is weer heel gevaarlijk glad. Vergelijk het met de schaatsbaan op de kerstmarkten. Ik zou het nog vergeten te zeggen. Maar van uit mijn bed heb ik genoten van de zonsopgang .. Zo mooie schilderij daar hou ik wel van . En eerlijk daarvoor blijf ik toch een tijdje liggen hoor. Ik ben bevoorrecht dat ik op de eerste rij zit (lig)
Rietjes gisteren dronk mijn zoon ook een portootje . Ik had geen goesting , en hielt het bij een cola Z. Gewoon een zottigheidje dat moet toch kunnen ..
Als je er maar van genoten hebt.
Oma-c gegarandeerd dat ik bij snooker in slaap val , dit zou te rustig zijn voor mij .
Hallo Corry ook voor u een fijne zondag hoor.
Greetie het klinkt als een halleluja uw verhaal vandaag. Geniet maar van je dampende tas koffie
Verder weet ik niks meer te vertellen..
Verdorie Clouseau staat te kwelen op radio 2. . Pff niet mijn dada zoveel na elkaar.
En super zondagje voor jullie allemaal
toedeloe
menu: wat dacht je van friet met stoverij
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Hallo
' tis wat laat om jullie nog een fijne zondag toe te wensen zeker
Ja,t egen mijn gewoonte in ben ik vanmorgen pas om 8u vanonder mijn dons uitgekomen en heel moeilijk op dreef gekomen
zodus
is de zondagmorgenwandeling eraf gevallen
Maar een hele zondag binnen zitten staat niet in mijn boekje.
Na het middageten dus de wandelkalender geraadpleegd, de wagen in en naar Kemmel.
Stapschoenen aan en weg zijn wij... 11 km

Een echte Vervisch als Kerststal dat heeft niet elk dorp. Hij heeft er geruime tijd gewoond en ligt er begraven.

Nog
Mijn FB
' tis wat laat om jullie nog een fijne zondag toe te wensen zeker
Ja,t egen mijn gewoonte in ben ik vanmorgen pas om 8u vanonder mijn dons uitgekomen en heel moeilijk op dreef gekomen
zodus
is de zondagmorgenwandeling eraf gevallen
Maar een hele zondag binnen zitten staat niet in mijn boekje.
Na het middageten dus de wandelkalender geraadpleegd, de wagen in en naar Kemmel.
Stapschoenen aan en weg zijn wij... 11 km

Een echte Vervisch als Kerststal dat heeft niet elk dorp. Hij heeft er geruime tijd gewoond en ligt er begraven.

Nog
Mijn FB
Oud maar niet Out
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
gisteren met zoon naar Gouden Kruispunt geweest,
een paar winkels gedaan en was zo moe,
mijn been wilt niet meer mee, deed veel pijn,
thuis kon bijna niet meer gaan zonder hulp van wandelstok;
niet geslapen van de pijn, vandaag is die pijn er nog maar beetje minder,
Samma kerstfeestje geweest, lekker eten, er was veel volk,
zal vroeg gaan slapen, grtjs van krakje,

een paar winkels gedaan en was zo moe,
mijn been wilt niet meer mee, deed veel pijn,
thuis kon bijna niet meer gaan zonder hulp van wandelstok;
niet geslapen van de pijn, vandaag is die pijn er nog maar beetje minder,
Samma kerstfeestje geweest, lekker eten, er was veel volk,
zal vroeg gaan slapen, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

Goedemorgen iedereen,
Grijs en nat maar voorlopig geen regen
Voor allen een fijne nieuwe week
en beterschap en moed aan onze zieken.......
greetie, sterkte bij de tandarts
Mooie foto's dank u Rietje.....
Laatst gewijzigd door Oma-C op 16 dec 2024, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-

En iedereen goed geslapen, en goed gezind opgestaan ?
Zonder te veel pijn hopelijk krakje. En kan je een pijnstiller nemen die helpt . Want met pijn rondlopen is verre van aangenaam.
Deze morgen al vroeg wakker , ik ben maar op gestaan . Kwestie van piekeringen en muizenissen achterwege te laten .. Een mens heeft daar geen deugd van
Rietjes gaan wandelen in heuvelland .. Maar dat kasteel doet me niet vreemd verdorie . .Eerst dacht ik aan Passendale .. Maar dat is heuvelland niet. En het toppunt ik ben er nog geweest . . zucht.. .Kemmel op de markt herken ik direct aan zijn kiosk. Ja amai een Vervish zo maar buiten op straat . Straks gaan ze er mee naar "Stukken van mensen" stel je voor . .
Greetie jij mag naar de tandarts, en nu maar hopen dat het opgelost kan geraken hé. . toy toy toy
Oma-C hier is het ook grijs en grauw. Op de berk recht voor mij zit er 1 kauw alles te overzien . Precies dat hij de wacht moet houden .
Dat vind je ook niet veel zo'n eenzaat onder de kauwen .
Ik heb mijn laarsjes aan, mijn haartjes zitten in de plooi, alles staat klaar dus ik vertrek naar de markt
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: en daar ik heel graag kip eet , en ik ga naar de markt dus jullie kunnen het al raden hé
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Greetie ben benieuwd wat de tandarts kan doen.
Heb zoveel gelezen in mijn boek dat duimmuis ontstoken is, hoe kan dit, omdat pink naar binnen plooit, komt door een aangeboren afwijking, knobbels in handpalm doen hun trekwerk.
Doeme toch
Rietjes, het slechte weer hielden jullie niet binnen, zolang het kan genieten maar. Telkens de moeite waard om mee te kijken.
Wat brengt de dag ? Heb veel ingedachten maar weet noch niet welke ik ga volgen, zal zeker buiten komen nu het droog is.
Tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-

Goede avond allemaal
Nog een fijne dag verder en slaapwel voor later op de avond.
Ik ga de rolluiken sluiten, de koude wind buitensluiten en genieten
van de gezelligheid binnen
Sterkte en moed aan onze zieken
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Dag allemaal
of is het De Joepie of de Prima... of hoe heten ze ook allemaal ?
Of...
waaraan ik nu denk
een Franstalig tijdschrift dat ik als tiener kocht om mijn frans bij te schaven !!
Maandag traditionele kuis- en wandeldag hier.
Nu dus ook weer, 32 volgelingen
die allemaal heel tevreden waren over het door ons uitgestippelde parkoers, is altijd wel leuk hé als je werk gewaardeerd wordt.
Het is niet te onderschatten hoor om elke week weer een wandeling uit te stippelen, niet te ver, niet te vuil, niet te lastig .... de maandagen liggen dicht bij elkaar.
Greetie, hoe was het bij de tandarts, iets wijzer geworden.
Voor de boekenliefhebbers (Corry/Ivette) : ik kreeg deze week een titel door ZEKER TE LEZEN met een lach en een traan.
"Al het blauw van de hemel".
'k ben al eens gaan zien op de site vd Bib, ja, ze hebben hem, zelfs 8 exemplaren; 't moet dus zeker een bestseller zijn. Ik heb hem meteen gereserveerd maar sta op de wachtlijst.
I had hem ook gevraagd bij haar Bib en kreeg de melding : nog 31 wachtenden voor je.
Zijn er onder jullie die het al gelezen hebben ?
Menu : gemarineerde kippenfilet, aardappel en witloofslaatje
of is het De Joepie of de Prima... of hoe heten ze ook allemaal ?
Of...
waaraan ik nu denk
een Franstalig tijdschrift dat ik als tiener kocht om mijn frans bij te schaven !!
Maandag traditionele kuis- en wandeldag hier.
Nu dus ook weer, 32 volgelingen
Het is niet te onderschatten hoor om elke week weer een wandeling uit te stippelen, niet te ver, niet te vuil, niet te lastig .... de maandagen liggen dicht bij elkaar.
Greetie, hoe was het bij de tandarts, iets wijzer geworden.
Voor de boekenliefhebbers (Corry/Ivette) : ik kreeg deze week een titel door ZEKER TE LEZEN met een lach en een traan.
"Al het blauw van de hemel".
'k ben al eens gaan zien op de site vd Bib, ja, ze hebben hem, zelfs 8 exemplaren; 't moet dus zeker een bestseller zijn. Ik heb hem meteen gereserveerd maar sta op de wachtlijst.
I had hem ook gevraagd bij haar Bib en kreeg de melding : nog 31 wachtenden voor je.
Zijn er onder jullie die het al gelezen hebben ?
Menu : gemarineerde kippenfilet, aardappel en witloofslaatje
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Yorkske, een operatie is mogelijk maar ook pijnlijk en niet afdoende om er vanaf te zijn.
Volgens mijn arts beter de tijd laten beslissen, misschien trek ik het wel zonder operatie .
Deze brug bracht me naar zee vandaag.

Nog een fijne avond en tot morgen
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Rietjes , 60 jaar geleden kocht ik "Salut les Copains"
Bedankt voor de boekentip
Zopas gereserveerd, 131 wachtenden
Geef maar tips hé
Tandarts eerst röntgenfoto en heel goed uitgelegd hoe de tanden nog zijn.
Deze die ik nog heb is de wortel nog heel goed, de pro en contra overwogen en ga voor een brug over de hoektanden. We starten begin februari 3 x tot 3 maart.
Dus nu nog wat sukkelen met gebitje van 4 tanden!
Duimen dat het lukt!
Groetjes
Greetie
-

Goede morgen allemaal
De 2 berken voor mij zitten vol met kauwen. Wedden dat ze zitten te wachten tot de bewoners op het gelijkvloers weer brood smijten. Tja mijn ramen en terras is dan voorzien van ongewilde tekeningen . Die ik niet alleen niet mooi vind, maar ook vies ..
De flacons ruitenreinigers die hier al door mijn handen zijn gegaan wil je niet weten . En eerlijk ik weet het ook niet maar het zijn er veel.
Oesje ik ben aan het muggenziften hé . Maar er zijn hier trouwens ook nog muggen..
Corry ik hoop dat uw muisduim vlug beter is . En is het to do lijstje gedaan wat je van plan was gisteren .Zo te zien heb je een mooie wandeling gedaan.
Yorkje ik ben blij te lezen dat je content bent van de soepmaker .. Laat het jullie smaken
Oma-c ik vond het gisteren ook te vroeg donker ..
Rietjes het eerste wat nu in mijn gedachten is het tijdschrift Salut les copains.
Zo te lezen een fervente bezoeker van de bib .
Moch dat meen je niet ik ben aan scrollen en zo geef ik dan iedereen een antwoord , en zie dat Greetie dezelfde mening is toegedaan met het tijdschrift Salut les copains (Ik heb het ook nog gekocht) .. Woeha wat een toeval , Greetie hier zeggen ze dan " we gaan nog samen wijn drinken"
Succes met uw tandjes volgend jaar ..
Ik ga er een eind aan breien en naar de plaatselijke winkel om mijn pistoletjes te bestellen voor zondag. Die brengen ze dan aan huis. En ook mijn dag allemaal meebrengen. En mijn vuilbak terug in de garage zetten
Fijne dag allemaal
toedeloe
menu: het is op verplaatsing met senioren uit een ander hoekje