Goedemorgen Seizoentjes,
@ Oma-C en Mammyretro, van harte bedankt voor jullie mooie kaartjes. Ik heb de mijne maandag opgestuurd en terwijl 50 gewone postzegels en 5 voor het buitenland gekocht en ik was een fortuin kwijt. Dat is echt niet meer normaal, de prijs van de gewone postzegels.
Ik had voor de buren grote vierkanten ( dus volledig buiten formaat) kaarten gekocht, dat zijn echte afgeefkaarten. Heb ze gisteren in de bussen gaan steken.
Vandaag zou mijn nieuwe strijkplank aankomen en wat staat hier nog geduldig te wachten, juist ja, een hoop strijk. Ben benieuwd.
Gisteren de slaapkamer een goede beurt gegeven en natuurlijk zoals elke week, nieuwe lakens gelegd. Ik heb de zomerdons bevestigd aan de winterdons, want ik had het al een paar nachtjes onaangenaam fris in bed. Nu liggen dus de 2 donzen op het bed en dat was een stuk warmer.
Anjelier, moest lachen wat jij schreef over Spaanse Woef. Kan me dan dat zo inbeelden. Die komt echt wel niets tekort bij jullie, integendeel.
Ik had in de dierenwinkel een vlinderdas gekocht voor Matice , voor de feestdagen, moet je gewoon om zijn halsband schuiven. En hij heeft de altijd aan omdat zijn penning met zijn naam en telefoonnummer erop staan. Je weet maar nooit. Had het hem gepast en hij ziet er statig uit, kleren maken de hond , zeg maar.
Vandaag weer naar de kine, om 16:00H, hoop dan klaar te zijn met alles. En anders doe ik naderhand wel voort. En morgen naar de kapper, ik om 10:00H en manlief bij dezelfde kapper in de namiddag.
Vandaag de badkamer en de hobbykamer ( waar manlief nu werkt) volledig doen. En als ik nog tijd heb de strijk. Eventueel nog op mijn oude strijkplank.
Alle geschenkjes zijn binnen, we weten wat we krijgen, maar ze zijn allemaal toch feestelijk ingepakt. Moet enkel nog de geschenkjes van de kindjes inpakken, want die komen zondag. Maandag dan alles herpoetsen + naar de mani-en pedicure. Zal blij zijn als die 2 dagen al voorbij zijn. De 24°houden we het rustig met ons drietjes.
Gisteren naar de dierenarts geweest om een pasta te halen voor Matice. Je moet dat op zijn tandvlees wrijven en ze worden daar rustig van als het vuurwerk losbarst. Voor de woefjeseigenaars, de pasta heet SILEO en kost bij onze dierenarts 27€. We hebben het vorig jaar ook gebruikt en Matice was ondanks het vuurwerk . Het is totaal onschadelijk en beter dan een echt sedatief waar ze suf van worden. Het is maar een tip.
Zo, ik ga douchen en dan ga ik stilaan beginnen aan het HH.
Liefs aan jullie allemaal en beterschap aan de zieken heel veel beterschap en een spoedig herstel.
Dikke knuffel voor wie hem kan gebruiken.