In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Michieldvd
Goeden middag allen,
ik ben wat laat op snelheid gekomen vandaag. En een Limburger is al niet zo snel
.
Gisteren avond in m'n eentje wat blijven plakken bij de tv. Niet dat er iets speciaal te zien was, maar op zo'n avond kan men moeilijk om 10 uur onder de wol kruipen.
Dus geen Duvel maar een lekker donker biertje geproefd, (ééntje)
https://www.brugsezot.be/nl/onze-bieren ... zot-dubbel
en ik moet zo rond 11 uur in slaap gesukkeld zijn op de sofa
.
Wakker geworden net na 12 en dan maar mijn bedje opgezocht. Wakker geworden deze morgen om 9.30 uur. Moet kunnen
.
Vandaag weeral niets op het programma. Tv kijken en wat surfen op de pc is de boodschap.
Ach ja, het zal wel allemaal passeren zonder dat ik mij druk moet maken.
Maar alleen is toch maar alleen, en ik besef goed dat ik niet alleen ben in deze situatie.
Voor alle zieken en eenzamen, veel sterkte gewenst.
En voor IEDEREEN prettige feestdagen.
Mijn middagmaal vandaag??? Klaargemaakte kalkoen en kroketjes.
Heb ik weinig werk aan en het is verdomd lekker. En ook een beetje nostalgisch dezer dagen.

ik ben wat laat op snelheid gekomen vandaag. En een Limburger is al niet zo snel
Gisteren avond in m'n eentje wat blijven plakken bij de tv. Niet dat er iets speciaal te zien was, maar op zo'n avond kan men moeilijk om 10 uur onder de wol kruipen.
Dus geen Duvel maar een lekker donker biertje geproefd, (ééntje)
https://www.brugsezot.be/nl/onze-bieren ... zot-dubbel
en ik moet zo rond 11 uur in slaap gesukkeld zijn op de sofa
Wakker geworden net na 12 en dan maar mijn bedje opgezocht. Wakker geworden deze morgen om 9.30 uur. Moet kunnen
Vandaag weeral niets op het programma. Tv kijken en wat surfen op de pc is de boodschap.
Ach ja, het zal wel allemaal passeren zonder dat ik mij druk moet maken.
Maar alleen is toch maar alleen, en ik besef goed dat ik niet alleen ben in deze situatie.
Mijn middagmaal vandaag??? Klaargemaakte kalkoen en kroketjes.
Heb ik weinig werk aan en het is verdomd lekker. En ook een beetje nostalgisch dezer dagen.

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens Zonnebloemetje..!zonnebloemetje schreef: ↑25 dec 2024, 12:26Remie " honderd wil ik niet worden met al mijn mankementen "
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne middag op deze 1e kerstdag
Beetje druk vanmorgen om hier langs te komen
Was laat van bed en gezellig een kerstontbijt gedaan met de kinderen
Daarna nog even vlug de dweil door de kamer gehaald en om 10 uur stonden schoonouders hier op de stoep
Kopje koffie met een stukje appeltaart gedaan en rond 12 uur naar een restaurant gegaan, waar we met zijn allen gegeten hebben
Ik ben weer thuis met de kinderen en man is schoonouders naar huis aan het brengen
Zo een kop thee en wat tv kijken
Ik hoop voor iedereen een fijne dagen, ook al lees ik hier en daar over ziekte, afwezige kinderen enzo.

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Beetje druk vanmorgen om hier langs te komen
Was laat van bed en gezellig een kerstontbijt gedaan met de kinderen
Daarna nog even vlug de dweil door de kamer gehaald en om 10 uur stonden schoonouders hier op de stoep
Kopje koffie met een stukje appeltaart gedaan en rond 12 uur naar een restaurant gegaan, waar we met zijn allen gegeten hebben
Ik ben weer thuis met de kinderen en man is schoonouders naar huis aan het brengen
Zo een kop thee en wat tv kijken
Ik hoop voor iedereen een fijne dagen, ook al lees ik hier en daar over ziekte, afwezige kinderen enzo.

Laatst gewijzigd door mama-inge op 25 dec 2024, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bedankt MichielMichieldvd schreef: ↑25 dec 2024, 12:45Maar alleen is toch maar alleen, en ik besef goed dat ik niet alleen ben in deze situatie.
Leuk dat je ook weer effe langskomt hier

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond allemaal
miesje wat leuk dat je efkes langs kwam
ook fijne feestdagen voor jou hoor
en nu nog wat tv kijken terwijl we nog een lekker stuk ijsbuche eten voor dessert
voor iedereen geniet nog van deze kerstavond verder

miesje wat leuk dat je efkes langs kwam
ook fijne feestdagen voor jou hoor
en nu nog wat tv kijken terwijl we nog een lekker stuk ijsbuche eten voor dessert
voor iedereen geniet nog van deze kerstavond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Vandaag komen de kinderen en onze oogappel hier eten.
De kinderen hebben het Kerstmaal voor ons allen op zich genomen om te verzorgen, hebben wij geen omkijken naar of bemoeienis mee.
Gina en ik laten ons maar verrassen dan toch zeker… Ook doen we iets aan wat cadeautjes onder de Kerstboom, niet te gek hoor, moet echt ’n aardigheidje blijven hè?

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne 2e kerstdag
Vanmorgen wat lezen en genieten van het niets doen, misschien een kerstfilm kijken
Vanmiddag gaan we naar mijn ouders, kopje koffie/thee en daarna weer naar huis
Dat vinden mijn ouders meer dan genoeg, die houden niet zo van al die drukte

Vanmorgen wat lezen en genieten van het niets doen, misschien een kerstfilm kijken
Vanmiddag gaan we naar mijn ouders, kopje koffie/thee en daarna weer naar huis
Dat vinden mijn ouders meer dan genoeg, die houden niet zo van al die drukte

-
een late goeie morgen allemaal
vandaag weeral een beetje geen gewone dag , want tis 2de kerstdag
de droogkast is bezig met het laatste laken om op ons bed te leggen en dan is dat ook weer in orde , want iedere week de lakens wassen vind ik belangrijk
en na de middag moeten we nog enkele nodige boodschappen doen zoals naar Oostburg rijden naar de apotheek om de nodige medicatie te halen voor ventje die hier in België al veel jaren uit de handel is genomen
Remie een fijne 2de kerstdag en geniet maar van het kerstfeestje vandaag samen met de familie
inge op bezoek bij de ouders , geniet er van
jadi , marietteke , An , Michiel , Yuna , Adam , Anne-marie en miesje
nog een fijne en aangename 2de kerstdag vandaag
tot later

vandaag weeral een beetje geen gewone dag , want tis 2de kerstdag
de droogkast is bezig met het laatste laken om op ons bed te leggen en dan is dat ook weer in orde , want iedere week de lakens wassen vind ik belangrijk
en na de middag moeten we nog enkele nodige boodschappen doen zoals naar Oostburg rijden naar de apotheek om de nodige medicatie te halen voor ventje die hier in België al veel jaren uit de handel is genomen
Remie een fijne 2de kerstdag en geniet maar van het kerstfeestje vandaag samen met de familie
inge op bezoek bij de ouders , geniet er van
jadi , marietteke , An , Michiel , Yuna , Adam , Anne-marie en miesje
nog een fijne en aangename 2de kerstdag vandaag
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede avond iedereen, . .
Ik ben hier niet geraakt deze morgen . Mijn lieve poetsvrouw kwam vandaag , dus alle hengst aan dek .
En ik was deze morgen verre van uitgeslapen.. Een waakslaap bang om mij te overslapen .. En twee dagen maar rond 12u in mijn bedje .. Dat liet zich voelen .. Te veel gegeten , en veel gedronken (water) want ik was bob.
De 1ste Kerst na onze kleindochter haar ongeluk . . het was heel warm en gezellig . Mijn dochter had haar best gedaan ..
Vandaag heb ik wat de weerbots. . .
Morgen een andere en betere dag ..
Fijne avond iedereen
toedeloe
menu : de rest van gisteren kalkoengebraad met pepersaus prinsesbonen, wortels en peertjes met veenbes en kroket .
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-

*** Zie het leven van de zonnige kant ***