welkom iedereen in een knus hoekje nr 5
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goedemorgen, een vredevolle Kerstdag gewenst
Hier wordt het een rustige dag, wij hebben met de kinderen
een gezellige kerstavond gehad, samen gegeten en gebabbeld
tot het tijd was om naar huis te komen, en ik lag om 24u in mijn bedje
Sterkte en moed aan al wie het nodig heeft....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ik wens iedere het beste toe en geniet ervan op je eigen manier .De ene uitbundiger dan een andere .Sommige zijn zich al aan kopzorgen aan makenmet wat ze volgende week op tafel moeten zetten enz .Ik zelf hou iedere dag van gewone kost zoals altijd simpel maar toch voor mij smakelijk .Ook niks van gebakjes ijs ofzo .Savonds een goede tas thee met een sinterklaas speculoos en daarvoor een tas soep en dan duik ik de beddenbak in .Want dan heb ik ook mijn avond snoepjes binnen .Maar klaas vaak komt hier voorlopig niet langs waardoor we weer op loop zijn .Straks in de de loop van de dag ga ik weer lekkere soep maken tomaten groente soep .En gewone puree met zwarte pens met zelfgemaakte appelmoes .Voor smorgens mijn havermout met fruit .en vanavond een gewone boterham met smeerkaas .Aan die boterham heb ik het langste werk om het op te eten .Krijg met veel moeite en gewring een boterham binnen .Zo nog liever twee keer per dag havermout eten dan brood .Maar dat gaat niet je moet afwisselen .Voor de viervoeters moet ik in de namiddag ook nog zorgen voor hun eten .Want die krijgen iedere dag vers eten en afwisselend .Met tussendoor nog een snoepje voor hen niet veel .Nu zijn die geloof ik een bos bomen aan doorzagen en ik ga nog even mijn tas thee uitdrinken speciale en dan terug in de beddenbak duiken en hopen dat de oogluiken sluiten .Iedereen zal wel in dromenland liggen denk ik afijn ja beter zo datslaaploze nachten .Geniet om het even hoe groetje
-

Goede 2e Kerstdag
Droog maar alles ligt nog nat buiten...
Vandaag en gewone dag met de gewone huistaken
rustigaan doen om de volgende feestdag door te komen
Hoewel we het heel rustig houden met gewone kost
en geen gedoe met pakjes en zo, al jaren niet meer
We hebben alles wat we nodig hebben, soms nog teveel
Voor allen een fijne dag en veel moed en
sterkte aan hen die het nodig hebben
-

helena en oma c bedankt heb een paar uurtjes langer geslapen afijn 4.32uur het is nog weinig maar zal vanavond jullie raad ,zand nog gebruiken en wie weet.Nu de groene bak buiten zetten en dan ontbijten en zien wanneer de levering komt .Ook na de middag kinesist inplaats van gisteren .Hier gaat het huisvuil van dagen veranderen ook de weken enz .Om te zwijgen over de prijs van groene bak en huisvuilzakken dat gaat enorm in hoogte duurder worder .Er lig nog niet genoeg op straat van afval of aan de glascointainers .Evenals de vuilnisbakjes op straat dat hier en daar staat .De vrijwilligers die regelmatig hier de kanten proper maken zullen lachen .Nu hebben ze al hun handen vol.Maar ja het is nu zo ik wens jullie het beste toe groetje
-
Goedemorgen Bekske,
Ja het mensdom gooit z'n viezigheid overal
als ze er maar vanaf zijn, een ander zal het wel opruimen
en als je ze erover aanspreekt moet je nog oppassen
of je kan een pak rammel krijgen....voorzichtig zijn.
Het is een schande hoe de mensen met onze
mooie wereld omgaan
Maak er een fijne dag van en als de zak zand leg is....
er is nog meer
Ja het mensdom gooit z'n viezigheid overal
als ze er maar vanaf zijn, een ander zal het wel opruimen
en als je ze erover aanspreekt moet je nog oppassen
of je kan een pak rammel krijgen....voorzichtig zijn.
Het is een schande hoe de mensen met onze
mooie wereld omgaan
Maak er een fijne dag van en als de zak zand leg is....
er is nog meer
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
na een paar dagen stilte van mij kom ik eens kijken,
Kerstdag was voor mij de rustigste dag van al de jaren met Kerst gehad,
dit was zalig, vroeg gaan slapen, gewoon eten niks last gehad van iets,
gisteren vriendin in rusthuis gaan bezoeken,
ze begint de aanvaarden dat ze daar zal blijven, alleen kan ze niet meer,
vandaag terug een boek begonnen die ik al gelezen heb, doe dat soms nog,
denk dat ik iets opgelopen heb, alles doet pijn zeker de spieren en kou;
hoop dat het oplost tegen volgende week, zit dan terug met de tieners,
grtjs van krakje,

Kerstdag was voor mij de rustigste dag van al de jaren met Kerst gehad,
dit was zalig, vroeg gaan slapen, gewoon eten niks last gehad van iets,
gisteren vriendin in rusthuis gaan bezoeken,
ze begint de aanvaarden dat ze daar zal blijven, alleen kan ze niet meer,
vandaag terug een boek begonnen die ik al gelezen heb, doe dat soms nog,
denk dat ik iets opgelopen heb, alles doet pijn zeker de spieren en kou;
hoop dat het oplost tegen volgende week, zit dan terug met de tieners,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

Nog 4 dagen dat je kunt aftellen en het jaar 2024 is dan voorbij gevlogen voor mij toch .Misschien voor sommige niet achteruit kijken heeft weinig zin of het moeten leuke dingen zijn .HEBmet een pijnstiller meer te nemen toch een beetje beter geslapen mag het in feite niet maar ja zo kon ik niet verder .Want dat weinig slaap zit in mijn kleren bij manier van spreken daardoor was er huishoudelijk werk blijven liggen .Dus proberen vandaag dat in te halen lukt het niet ja dan is het zo .Hier komt toch niemand ja de persoon die met ons dagelijks rondje rond doet .Hij heeft me gisteren weer uit de nood geholpen aan de voordeur .ONdanks hij een hele dag gaan werken is en niet zo vroeg hier was .Er waren schroeven gelost en heeft ook alles gesmeerd .Dus dat is ook weer opgelost .De honden zijn zo blij als ze hem zien waardoor hij telkens in de lach schiet met hun dolle fratsen sprongen .Maar buiten luisteren ze enorm naar hen moet maar 1 woord zeggen en ze staan te letten naar hem .Afijn ja ik ben hem dankbaar dat ik op hem kan rekenen .En ook ziet hij aan mij hoe ik me voel want als ik zeg het gaat goed krijg ik antwoord zet die plaat af en zet een ander op met het juiste antwoord .En op deze manier zie ik toch nog zeker iemand per dag .Ja ook gisteren de levering maar dat is op 10 minuten gedaan .Ook de kinesist was geweest die zie ik twee keer per week .Hier zijn het gewone dagen met niks speciaal .Wel heb ik iets anders gekocht van vlees voor de honden om op nieuwsjaarsdag iets extra te geven .Want door hen blijf ik op de been alsook hun vriendschap iedere dag .Ze laten het goed zien als ze kwaad zijn ook .Zelfs mijn gevleugelde vrienden hier in huis daar heb ik ook vriendschap van .De vriendschap van mijn dieren is echt tegen over sommige mensen .Vriendelijk zijn en achter de rug roddelen daar baal ik van .Afijn ja ik wens jullie alle super fijne dagen en geniet ervan ik doe het op mijn eigen rustige manier groetje
ps clive bedankt voor je mooie kaartje .De andere hun kaartjes zijn ook mooi en ze hangen op een lint aan een muur daar blijven ze hangen een heel jaar .Zodat ik ervan kan genieten groetje
-
Goedemorgen Bekske,
fijn dat je nu iets beter hebt geslapen
en dat de goede buurman elke dag even tijd maakt
voor jou en de beestjes, er zijn nog goede mensen
op deze rare wereldbol
Hopelijk kom je ook de winter goed door
en blijf je zo gezond mogelijk
Nog een aangename dag en doe niet teveel
morgen komt ook nog langs om te werken...
Hier zijn ook alle dagen eender..... groetjes
fijn dat je nu iets beter hebt geslapen
en dat de goede buurman elke dag even tijd maakt
voor jou en de beestjes, er zijn nog goede mensen
op deze rare wereldbol
Hopelijk kom je ook de winter goed door
en blijf je zo gezond mogelijk
Nog een aangename dag en doe niet teveel
morgen komt ook nog langs om te werken...
Hier zijn ook alle dagen eender..... groetjes
-

ik wens iedereen een knusse warme dag toe wel binnen kun je het ook gezellig maken .Het is de laatste zondag van 2024 het jaar vind ik persoonlijk is weer vlug gegaan .Bijna is het zover nu kunnen we aftellen voor het nieuwe jaar van start ga .Mocht het voorbije jaar u niet tevreden stellen hoop ik dat het nieuwe jaar het beter doet .Binnen enkele dagen beginnen we weer iets te maken van het jaar 2025.Nu is het nog een raadsel maar hopelijk komt het voor iedereen in orde .Zonder teveel zorgen en vooral voor de gezondheid .Dat vind ik het belangrijkste de gezondheid dat de kwalen niet te erg toenemen enz .Dus tracht van iedere dag te genieten hoe lastig moeilijk het soms zal zijn .Dus zeg ik mijn beste wensen en hopen met zo weinig mogelijke zorgen voor iedereen .Maar vooral tracht te genieten van iederedag ondanks ieder dag niet hetzelfde zal zijn .Maar kijk niet teveel achter je kijk vooruit en bedenk dat je van iedere dag iets moois kunt maken met hopelijk weinig zorgen om het even welke zorgen .Dus nu op eind van jaar weet je pas wat 2024 voor u betekent heeft .Vanaf woensdag start je terug met een nieuwe jaaragenda met hopelijke vele mooie momenten zonder teveel kopzorgen .Dus voor vandaag zeg ik geniet van deze dag groetje
-

Goede zondagmorgen
Zo donker nog en het is al 9u
Bekske, hopelijk mogen jouw wensen
allemaal uitkomen vooral voor uzelf
Ook een gelukkig Nieuw jaar....
Ik wens je een fijne dag
met sterkte en beterschap
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hier grijs en mistig zon zal er niet doorkomen,
voelt fris aan rond de 3 gr. dus binnen beter als buiten,
we zijn de laatste dagen van 2024 bezig,
wat zal 2025 ons brengen hoop op gezondheid en vrede,
hier weinig volk buiten, soms eens een eenzame wandelaar,
hou jullie warm en geniet van alles wat je nog kunt,
grtjs van krakje,

voelt fris aan rond de 3 gr. dus binnen beter als buiten,
we zijn de laatste dagen van 2024 bezig,
wat zal 2025 ons brengen hoop op gezondheid en vrede,
hier weinig volk buiten, soms eens een eenzame wandelaar,
hou jullie warm en geniet van alles wat je nog kunt,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.