In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, vanuit een witte vlakte , door de glinster moet ik mijn ogen half dichtknijpen. Hoe mooi ,de bruine bomen op het witte landschap.. Het is precies een prentkaart.
Geen zuchtje wind en de zon schijnt door de takken wat dan op die ene muur een mooie schilderij vormt . .
Vandaag staat er niks op het programma , maar ik moet wel nog zien dat ik brood haal. De plaatselijke winkel is gesloten tot na Nieuwjaar. .
En verder zien we wel
Oeps Remie stiekem een fietstoer willen doen .. Natuurlijk dat je berispt werd door Gina. . En dan nog in zo'n mistig weer, wat ook al niet gezond is .. Ik moest wel even glimlachen op de manier hoe je het schreef..
An hier is de griep epidemie ook de piek is in aantocht zeggen de dokters. En mijn dochter zegt in haar crêche dat er maar de helft van de kindjes aanwezig zijn.
Inge hopelijk heb je beter geslapen verleden nacht.
Hallo Zonnebloemetje was er veel volk in Oudenburg of was het nog te doen ? Alles ok daar in Brugge
Adam en zo wordt alles netjes verdeelt wat het werk betreft . .
Fijne dag allen
toedeloe
menu: kipfilet met appelmoes voor de zoon, en ik met de rest van de prinsesbonen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie zonnige zaterdagmorgen allemaal
efkes tussenin want ventje is een paar boodschappen gaan doen met zijn fiets en als hij terug is drinken we dan onze koffie , en ja das al een beetje laat maar wij eten toch meestal maar rond 13u
buiten staat de thermometer op 0° en wij hebben geen verwarming aan want tis hier nu 21° binnen zonder de verwarming en das zeker warm genoeg voor ons in de voormiddag , en na de middag als we in onze zetel zitten zetten we de verwarming aan om stil te zitten
jadi het was naar Oostburg in Nederland dat we geweest zijn naar de apotheek en daar is de apotheek in een ziekenhuis aan de rand van het centrum
en ja alles goed maar soms een beetje druk met die dagen hé
na nieuwjaar zal het wel beter zijn zeker
An ook een fijne zaterdag voor jou
Remie blijf maar binnen hoor met dat weer , want mist is niet gezond voor de luchtwegen
geniet maar van het veldrijden op tv lekker warmpjes binnen
en die oliebollen zien er lekker uit hoor
Adam jullie vullen elkaar goed aan zo te zien
inge weeral aan 't werk , en nu het zo koud is je goed induffelen
marietteke , Michiel , Yuna , Anne-marie en miesje
nog een gezellige zaterdag
tot later

efkes tussenin want ventje is een paar boodschappen gaan doen met zijn fiets en als hij terug is drinken we dan onze koffie , en ja das al een beetje laat maar wij eten toch meestal maar rond 13u
buiten staat de thermometer op 0° en wij hebben geen verwarming aan want tis hier nu 21° binnen zonder de verwarming en das zeker warm genoeg voor ons in de voormiddag , en na de middag als we in onze zetel zitten zetten we de verwarming aan om stil te zitten
jadi het was naar Oostburg in Nederland dat we geweest zijn naar de apotheek en daar is de apotheek in een ziekenhuis aan de rand van het centrum
en ja alles goed maar soms een beetje druk met die dagen hé
na nieuwjaar zal het wel beter zijn zeker
An ook een fijne zaterdag voor jou
Remie blijf maar binnen hoor met dat weer , want mist is niet gezond voor de luchtwegen
geniet maar van het veldrijden op tv lekker warmpjes binnen
en die oliebollen zien er lekker uit hoor
Adam jullie vullen elkaar goed aan zo te zien
inge weeral aan 't werk , en nu het zo koud is je goed induffelen
marietteke , Michiel , Yuna , Anne-marie en miesje
nog een gezellige zaterdag
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Laat ik u vertellen dat ik 't toch echt niet meer kon houden, ik moest er effe uit..!
Nu ben ik daarnet toch effe op mijn
een stuk(je) de polder in geweest..! Heel goed aangekleed, muts, handschoenen, dikke sokken en jack waarvan de kraag tot aan boven dicht te ritsen is aan om het (koude) weer te kunnen trotseren..!
Heel vrolijk keek
niet toen ik vertrok. Maar toen ik weer heelhuids thuiskwam, na ±5 km fietsen, wat trouwens flink tegenviel na zo'n lange tijd niet meer gefietst te hebben, klaarde dat gezichtje van haar alweer op.
Het was toch effe heerlijk, was weer effe genieten om een kouwe neus te kunnen halen hoor..!
-
een goeie middag alweer
awel Remie ik zie dat je van je fietstochtje genoten hebt
mijn ventje is deze voormiddag ook een tijdje weg geweest om boodschappen met zijn fiets
en hij heeft nog speciaal langs enkele weggetjes gefietst waar hij eigenlijk niet moest zijn en er dus een fietstochtje van gemaakt omdat hij het zo leuk vond met het zonnetje en bijna geen wind , dus jullie hebben er alle twee van genoten zo te zien
en nu aan het middageten beginnen sè
frietjes met vol au vent en een slaatje
en dat zal smaken
voor iedereen smakelijk

awel Remie ik zie dat je van je fietstochtje genoten hebt
mijn ventje is deze voormiddag ook een tijdje weg geweest om boodschappen met zijn fiets
en hij heeft nog speciaal langs enkele weggetjes gefietst waar hij eigenlijk niet moest zijn en er dus een fietstochtje van gemaakt omdat hij het zo leuk vond met het zonnetje en bijna geen wind , dus jullie hebben er alle twee van genoten zo te zien
en nu aan het middageten beginnen sè
frietjes met vol au vent en een slaatje
en dat zal smaken
voor iedereen smakelijk

Heel goed van uw ventje Zonnebloemetjezonnebloemetje schreef: ↑28 dec 2024, 12:32Remie ik zie dat je van je fietstochtje genoten hebt

Hier nog totaal geen zonnetje gezien, al dagen niet..!
-

Geen cross vandaag, dus kijk ik deze middag naar het NK schaatsen - allround & sprint, ook weer leuk en spannend. Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Maak niet uit op welke manier, maar u bent toch regelmatig in bewegingOma-C schreef: ↑28 dec 2024, 16:07
Remie, ik kan (en mag) jammer genoeg niet meer fietsen
maar dan doe ik met de rollator mijn wandeltoerkes
zelfs als ik naar de winkel ga doe ik een toerke
rond voor ik boodschappen doe![]()
Als ik niet buiten kan dan doe ik mijn km-tjes
op de hometrainer, dat mag, die kan niet omvallen![]()

-
Volgens mij is er hier niemand die bijt hoor, had u rustig kunnen laten staan..!
Er zijn hier op heel het SeniorenNet geen afgesloten topics waar deelnemers niet mogen komen of niet welkom zouden zijn toch..?
Laten we de ellende die er op deze aardkloot op het ogenblik gaande is, maar buiten de deur houden hier.
-

Goeiemorgen Iedereen.
Spreuk/Gezegde: Wie met zijn hoofd boven het maaiveld komt, ziet nog eens wat.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...