NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ik wens jullie een fijne laatste zondag van het jaar .
De hardnekkige mist is er weer. Hier in de gebuurte was het om 8 u nog muisstil. Iedereen lag nog in bed denk ik want er was nergens wemeling..
Ik heb intussen al manicure, kapster , keukenmeid en kamermeid geweest
Zo en nu even verder genieten van de muziek op radio 2. Hopelijk geen Queen met Rapsodie dit jaar op nr 1.. .Het wordt echt wel afgezaagd dat. .
Corry hopelijk wat beter met uw knie . Geniet van de kleine dingen , ze kunnen zoveel genot bieden . . Je zegt wel in de winter heb je zo geen doel om ergens heen te gaan . Ook daarom ga ik even naar het kerkhof en een mini wandelingetje maken op de boerenbuiten .. Dit brengt me tot rust . . en ook een frisse neus
Rietjes dat is eens wat anders dan een gewone wandeling hé .. Fijn dat je moe maar vooral dat je genoten hebt.. Het is je van harte gegunt ..
Oma-c voor u ook een fijne zondag vandaag.
Greetie dat zijn mooie vooruitzichten voor je ..Geniet er maar van . Och kleindochter 24j . . wat gaat de tijd vlug .. Een dikke proficiat aan de jarige De nagel op de kop , aan die ouderdom kunnen regelen om samen te komen is niet gemakkelijk .. Ik kan er over meespreken .. Kleindochter wordt 24j in januari en kleinzoon wordt in juni 22j .. Vrienden, uitstappen, enz ... Groot gelijk het is als ze jong zijn dat ze moeten profiteren natuurlijk.
O Bekske dat is lief , van mij ook een fijn eindjaar en een heel positief nieuw jaar .
Verder aan iedereen nog een fijne zondag
toedeloe
menu: biefstuk friet met fruitsla als dessert of een plakje ijstaart ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Fijne zondagnamiddag
Wij dachten ons voor de Tv te zetten om cross te zien
Nietes ! Alleen op de betaal zenders
't zal lezen en puzzelen worden dus.
Het wandelen is vanmorgen al gebeurd, 11 km, zonder foto's, 't was mistig en druilerig en bovendien niet veel moois te zien ook.
Corry, mooi hé die haakwerkjes, je hebt mensen die het echt in de vingers hebben; mijn I kan dat ook zo goed.
Wij dachten ons voor de Tv te zetten om cross te zien
Nietes ! Alleen op de betaal zenders
't zal lezen en puzzelen worden dus.
Het wandelen is vanmorgen al gebeurd, 11 km, zonder foto's, 't was mistig en druilerig en bovendien niet veel moois te zien ook.
Corry, mooi hé die haakwerkjes, je hebt mensen die het echt in de vingers hebben; mijn I kan dat ook zo goed.
Oud maar niet Out
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hier grijs en mistig zon zal er niet doorkomen,
voelt fris aan rond de 3 gr. dus binnen beter als buiten,
we zijn de laatste dagen van 2024 bezig,
wat zal 2025 ons brengen hoop op gezondheid en vrede,
hier weinig volk buiten, soms eens een eenzame wandelaar,
hou jullie warm en geniet van alles wat je nog kunt,
grtjs van krakje,

voelt fris aan rond de 3 gr. dus binnen beter als buiten,
we zijn de laatste dagen van 2024 bezig,
wat zal 2025 ons brengen hoop op gezondheid en vrede,
hier weinig volk buiten, soms eens een eenzame wandelaar,
hou jullie warm en geniet van alles wat je nog kunt,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede bijna avond allemaal,
het is nog niet licht geweest vandaag
en we hebben hier zopas nog een buitje gehad
de mist is in regen veranderd....echt killig is het.
maar binnen is het gezellig, dat hebben we dan toch.
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag verder
en voor later een rustige warme nacht.
Sterkte aan wie het nodig heeft en tot morgen
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-
majoker - Lid geworden op: 13 okt 2005, 22:48
Goedenavond allemaal
Ik ben jullie niet vergeten ,maar ik baal.
Ik krijg mijn snijmachine niet aan het werk hoe het moet.
Het is voor stickers te snijden ,Nu moet ik op hulp wachten ,
Ik heb ondertussen al enkele shirts en dunnere truitjes gemaakt; nu voor ventje Joggingbroeken en sweaters
Patroontjes voor een babypakjes liggen ook al klaar .
Buiten is er ook werk genoeg ,de oude perenboom moet nog klein gezaagd.
Serre klaar maken voor volgend groeiseizoen. Maar eerst wat warmer worden.
Oma-C Dat koude klamme weer zijn we vlug beu.
Krakje voor jou fijne dagen met de poezen.
Rietjes , een goed boek ,niet te versmaden ,geen cross.
Epsonzout ,bitterzout, magnesium sulfaat oplossen in water 1op1,daarmeee insmeren, best op de plaatsen waar de krampen toeslaan, mag gerust tot 3-4 keer per dag ,wordt door de huis opgenomen . Kleine verpakking in het Kruidvat ,we hebben 25 kilo staan voor de plantjes. Als het zo koud is kan een kousenbroek of legging onder de lange broek ook helpen. Zelf verdraag ik geen magnesium tabletten ,daar mee doe ik zo.
Jadi : alle werkjes al gedaan , hier pillendraaier erbij ,ze staan klaar voor de week ,Jan kan voort.
Corry ,Houden het ook op eigen ritme ,ik wat rapper dan Jan.
Mooi dat haakwerk ,als ik terug wat extra tijd kan vinden ,garenvoorraad heb ik nog genoeg.
Buiten komen met het hondje ,Ze speelt voor trekpaard en soms voor zwijntje met een modderbad.

Bekske ,voor jou ook de beste wensen
Greetie, proficiat aan de kleindochter , laat het smaken en geniet van wie er bij is.
Yorkske ,Druk in de weer ,scooter er maar op los ,alleen zorgen dat je warm blijft.

Zwerf hier al van2006 rond ,mijn eerste bijeenkomst aan zee.
Groetjes joke
Ik ben jullie niet vergeten ,maar ik baal.
Ik krijg mijn snijmachine niet aan het werk hoe het moet.
Het is voor stickers te snijden ,Nu moet ik op hulp wachten ,
Ik heb ondertussen al enkele shirts en dunnere truitjes gemaakt; nu voor ventje Joggingbroeken en sweaters
Patroontjes voor een babypakjes liggen ook al klaar .
Buiten is er ook werk genoeg ,de oude perenboom moet nog klein gezaagd.
Serre klaar maken voor volgend groeiseizoen. Maar eerst wat warmer worden.
Oma-C Dat koude klamme weer zijn we vlug beu.
Krakje voor jou fijne dagen met de poezen.
Rietjes , een goed boek ,niet te versmaden ,geen cross.
Epsonzout ,bitterzout, magnesium sulfaat oplossen in water 1op1,daarmeee insmeren, best op de plaatsen waar de krampen toeslaan, mag gerust tot 3-4 keer per dag ,wordt door de huis opgenomen . Kleine verpakking in het Kruidvat ,we hebben 25 kilo staan voor de plantjes. Als het zo koud is kan een kousenbroek of legging onder de lange broek ook helpen. Zelf verdraag ik geen magnesium tabletten ,daar mee doe ik zo.
Jadi : alle werkjes al gedaan , hier pillendraaier erbij ,ze staan klaar voor de week ,Jan kan voort.
Corry ,Houden het ook op eigen ritme ,ik wat rapper dan Jan.
Mooi dat haakwerk ,als ik terug wat extra tijd kan vinden ,garenvoorraad heb ik nog genoeg.
Buiten komen met het hondje ,Ze speelt voor trekpaard en soms voor zwijntje met een modderbad.

Bekske ,voor jou ook de beste wensen
Greetie, proficiat aan de kleindochter , laat het smaken en geniet van wie er bij is.
Yorkske ,Druk in de weer ,scooter er maar op los ,alleen zorgen dat je warm blijft.

Zwerf hier al van2006 rond ,mijn eerste bijeenkomst aan zee.
Groetjes joke
ken je zelf,deel je kennis.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Goede morgen allemaal
't was gezellig en met de jongste kleindochter en dochter zijn we naar Sluis gereden, het is maar een kwartier rijden. Na het eten deed het deugd een uurtje slenteren in Sluis
,
Fijne dag allemaal
Greetie
't was gezellig en met de jongste kleindochter en dochter zijn we naar Sluis gereden, het is maar een kwartier rijden. Na het eten deed het deugd een uurtje slenteren in Sluis
Fijne dag allemaal
Greetie
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle uiltjes
De voorlaatste dag van 2024....
wat is het jaar rap voorbijgevlogen
Gris en druilerig weer, alles ligt nat
We hebben dit jaar genoeg regen gezien
vind ik.... ik hoop op een beter 2025
En vooral veel beterschap voor onze zieke vrienden
joke, ik verdraag ook geen magnesium, alleen
dat magnesium in de flessen Hépar wel
als ik magnesiumpillen moest nemen kreeg ik diarree
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ik wens ons RIETJES een heel gelukkige verjaardag van harte proficiat! Geen zorgen Rita zoals jij nog kan stappen en fietsen zal je nog veel verjaardagen kunnen vieren binnen uw schone familie

Triestig weer maar trek u dat niet aan!
Groetjes aan al onze uiltjes

Triestig weer maar trek u dat niet aan!
Groetjes aan al onze uiltjes
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Rietjes, hartelijke verjaardagswensen, geniet er samen van xxx

Goedemorgen
Joke , mooie herinneringen, zoek en vind, jij aan het beeld van die man (been) ik naast Michelly
er staan ook bekende op , ontdekt jullie het zelf maar. Misschien een grotere weergave?
Nog altijd aan de kweek van pepers en tomaten, groene vingers en een werkpaard zoals zovele jaren.
Schattig hondje heeft wat van Mieke weg, hoe noemt deze ?
Bekske, heb je berichtje gelezen, bedankt om het te tonen.
Greetie fijne dag in Sluis doorgebracht ligt dichter bij jullie dan hier, ga ik ook eens doen met Bianca voor haar altijd goed.
Enkele onder jullie hebben lastige benen, vingers kruisen doe niet mee, vroeger een remedie..bananen eten goed tegen krampen, buurtje heeft het ook en neemt medicatie met beperkt resultaat.
Wat de brengt de dag ? In ieder geval naar buiten.
Nog een fijne dag
Corry

Goedemorgen
Joke , mooie herinneringen, zoek en vind, jij aan het beeld van die man (been) ik naast Michelly
er staan ook bekende op , ontdekt jullie het zelf maar. Misschien een grotere weergave?
Nog altijd aan de kweek van pepers en tomaten, groene vingers en een werkpaard zoals zovele jaren.
Schattig hondje heeft wat van Mieke weg, hoe noemt deze ?
Bekske, heb je berichtje gelezen, bedankt om het te tonen.
Greetie fijne dag in Sluis doorgebracht ligt dichter bij jullie dan hier, ga ik ook eens doen met Bianca voor haar altijd goed.
Enkele onder jullie hebben lastige benen, vingers kruisen doe niet mee, vroeger een remedie..bananen eten goed tegen krampen, buurtje heeft het ook en neemt medicatie met beperkt resultaat.
Wat de brengt de dag ? In ieder geval naar buiten.
Nog een fijne dag
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-

Rietjes een dikke proficiat met uw geboortedag..
Zoals jij nog kan fietsen, wandelen en sjolen .. ik gok dat jij 100 wordt .. Ik wens je al vast een heel goede gezondheid verder, en nog heel veel genot met alles wat ik hier boven net geschreven heb ..Geniet als
een koningin van uw dag met allen die je dierbaar zijn
van ♥
-

Kiekeboe, ik ben er ook weer eens , fijne namiddag allemaal. Deze morgen al heel veel vroeg de nodige boodschappen gedaan . Ik dacht vandaag dit allemaal doen, want morgen zal het heel druk worden .. E wel ik heb 3 x moeten rondrijden op de parking voor ik een plaatsje vond . Nog nooit meegemaakt .. De Colruyt werd overrompelt .. Ik heb al mijn menu mee voor oudejaar en de rest voor Nieuwjaar .. Daar ben ik voor naar de Bon' App geweest. Ik ben benieuwd of het lekker zal zijn .Soep heb ik ook mee en appeltjes met veenbessen en . . en . . prinsesbonen met spek er rond heb ik in de Lidl gehaald.
Ik moet nu morgen alleen maar een crême au beurre mokka kerst bûche weten te vinden .Traditie getrouw is dat hier in ons gezin , net als het Elixir d' Anvers druppeltje op Nieuwjaar .. Tjah .. . .Dit gaat al terug dat ik weet van mijn grootouders.
De krant heb ik ook mee maar nog geen tijd gehad om die te lezen ..
Eerlijk ik was blij dat ik terug thuis was. Zo'n chaos niet te doen ..
Rietjes ik heb gisteren naar een film gekeken op Netflix. En daarna woordzoeker gedaan .
Krakje hier idem , weinig mensen te zien , of het zijn enkele wandelaars die de wandelroute doen ..
Joke jij bent toch wel een bezige bij hoor .. Ik herinner uw hondje Mieke nog .. Ik weet dat je ook nog op ruilbeurs van bloemen en planten hebt gestaan .. En dat pillendraaien heb ik vandaag ook gedaan .. Ik kan er 28 mee verder ..En toch vind ik dat het altijd zo vlug terugkomt dat klaarzetten.
Greetie fijn dat je er van genoten hebt . Ze kunnen het u al niet meer afpakken.
Oma-C niet te geloven dat het jaar ook alweer teneinde is . . Ik heb met die dagen meer last van , dan verleden jaar .. Verleden jaar was dit precies een roes . .
Zwaai zwaai Ivette en Corry
Zo en nu is het tijd om een koffietje te drinken met een wafeltje dat dochterlief gebakken heeft ..
toedeloe
menu: was gehaktbal met erwtjes en een patatje