NACHTUILTJES(12)2024
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen uiltjes allemaal
Vandaag de laatste dag van het jaar
en even donker als de vorige dagen
Iedereen zal het wel druk hebben met
alle voorbereidingen die nodig zijn voor
het feest van vanavond of morgen...
Dan is het weer voorbij voor een jaar en ik
zal het niet spijtig vinden
Geniet van het feest en hou het veilig....
greetie, geniet van het buuravondje
en een plezante overstap naar 2025
Fijne dag allen en veel moed aan onze zieken...
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie laatste dag van het jaar iedereen
Iedereen een gelukkig nieuwjaar
met veel gezondheid en geluk
Iedereen een geweldig nieuwjaar
Waarin vele mooie momenten mogen komen

Iedereen een gelukkig nieuwjaar
met veel gezondheid en geluk
Iedereen een geweldig nieuwjaar
Waarin vele mooie momenten mogen komen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Het blijft toch koud hé. We zijn niet naar de markt, hadden niets speciaal nodig temeer daar Christa en Luc zondag vertrekken op reis. Ik weet niet of ik me met de bus zal riskeren, vroeger met de 74 ging ik tegen 9u naar de standplaats op het einde van mijn straat nu weet ik niet wanneer die 75 juist daar is. Ik en veel Gitsenaars ergeren ons aan de vele lege bussen die (te) veel naar Torhout of Roeselare rijden: over Hooglede dus een uitstapje naar het Mammoetcenter onderweg naar Roeselare zit er ook niet meer in. Naar Brugge: je geraakt enkel nog tot in Torhout daar moet je 20' wachten op de volgende bus dus zeker niet doenbaar in de winter! Op vrijdag en zaterdag moeten de chauffeurs rijden tot 's nachts 2u30!!!Wie zou er uit Gits nog naar Roeselare of Torhout willen bussen? Het zal er om doen als ik mijn deur open doe passeert er een lege bus, ik erger er mij (veel te veel) aan en heb compassie met de chauffeurs.
Vanmiddag komt Sander eten, morgenmiddag Christa en Luc, (Nik en Els zijn op cruise)
Kijk eens wat een mooie foto van de arena in Taormina/ Sicilië

Vanavond kijk ik gewoon TV, tot volgend jaar alle uiltjes!
Vanmiddag komt Sander eten, morgenmiddag Christa en Luc, (Nik en Els zijn op cruise)
Kijk eens wat een mooie foto van de arena in Taormina/ Sicilië

Vanavond kijk ik gewoon TV, tot volgend jaar alle uiltjes!
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Niets moet alles kan alhoewel dit ook beperkt is, de tv zal mijn avond vullen NEFLIX is geprogrammeerd.
Heb het er niet moeilijk mee alleen te zijn, mijn overbuur zijn lichtjes branden instant tot na 1 januari, ook mijn timer uitzetten en lichtjes aan tot volgend jaar.
Krijg juist een boodschap van kleinzoon of ik morgen thuis ben, nu afwachten wat zijn verdere bedoelingen zijn.
Geniet van alles wat je blij kan maken, gezond 2025 in en nog veel fijne momenten hier op dit plekje
Van Harte
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Morgen begint het nieuwe jaar,
op die dagen zijn de wensen klaar,
leef goed maar gezond,
geef vreugde aan je medemens,
leef met hoop op vrede voor iedereen,
wens allen volle liefde,
vergeet ook de armen en dieren niet,
fijne jaarwisseling
met volle teugen het nieuwe jaar in
gelukkig nieuwjaar 2025, krakje,

op die dagen zijn de wensen klaar,
leef goed maar gezond,
geef vreugde aan je medemens,
leef met hoop op vrede voor iedereen,
wens allen volle liefde,
vergeet ook de armen en dieren niet,
fijne jaarwisseling
met volle teugen het nieuwe jaar in
gelukkig nieuwjaar 2025, krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Nog vlug ff langskomen voor de jaarwisseling;
Druk drukker drukst....
nochtans niet met feesten hoor,
gewoon met het leven
met het oud worden...
Dankjewel aan iedereen die mij eraan herinnerde dat ik weer een jaartje meer tel, anders zou ik het niet geweten hebben hoor want 'k voel me nog altijd gelijk
en heb dus ook gisteren en vandaag de wandelschoenen aangetrokken.
Ivette, Taormina daar heb ik heel mooie en leuke herinneringen aan, als ik eens tijd overheb zoek ik die foto's eens terug.
Voor iedereen een "zachte overgang" zoals je het zelf liefst hebt.
Hier wordt het een "tête à tête"
een film
en om middernacht naar bed.
Enkele foto's v deze namiddag

Druk drukker drukst....
nochtans niet met feesten hoor,
gewoon met het leven
met het oud worden...
Dankjewel aan iedereen die mij eraan herinnerde dat ik weer een jaartje meer tel, anders zou ik het niet geweten hebben hoor want 'k voel me nog altijd gelijk
en heb dus ook gisteren en vandaag de wandelschoenen aangetrokken.
Ivette, Taormina daar heb ik heel mooie en leuke herinneringen aan, als ik eens tijd overheb zoek ik die foto's eens terug.
Voor iedereen een "zachte overgang" zoals je het zelf liefst hebt.
Hier wordt het een "tête à tête"
een film
en om middernacht naar bed.
Enkele foto's v deze namiddag

Oud maar niet Out
-
Michieldvd
Goede morgen allen,
een zalig en gezond 2025 gewenst.
Gisteren avond naar een film gekeken op jawel, DVD. Misschien ouderwets maar ik heb er zo veel liggen waar ik nog nooit naar omgezien heb. Hoog tijd om die eens van onder het stof te halen.
Gezellig met een donkere trappist naast mij.
Om 10.30 lag ik reeds te ronken in mijn bedje. Voor wie of waarom zou ik moeten wakker blijven vraag ik me dan af.
En zo zijn we nu weer een nieuw jaar ingezet. Misschien wat pessimistisch van mij, maar waarom een nieuw jaar vieren? Alle prijzen gaan elke keer de hoogte in na nieuwjaar. Dat vier ik niet hoor, het leven is al duur genoeg.
Dus geen kater en goed uitgeslapen, meer moet het niet zijn.
Deze middag mag ik naar mijn jongste dochter gaan eten, haar zus zal er ook zijn. En de kleinkinderen natuurlijk ook. Ik weer gelukkig.
Dus toch nog gezellige en leuke momenten.
Maar de onkosten voor de maaltijd heb ik betaald, ze verdienen wel meer dan ik ooit verdiend heb maar ze hebben ze wel harder nodig dan ik denk ik zo. Beter dat ze die centjes nu krijgen dan later als ik er niet meer ben.
Een guur weertje, maar voorlopig nog droog. Ik hoop dat het zo blijft vandaag.
Zal weeral tv kijken worden, hangt ervan af wanneer ik terug thuis zal zijn.
Zo, genoeg gezaag voor nu,
tschuss
een zalig en gezond 2025 gewenst.
Gisteren avond naar een film gekeken op jawel, DVD. Misschien ouderwets maar ik heb er zo veel liggen waar ik nog nooit naar omgezien heb. Hoog tijd om die eens van onder het stof te halen.
Gezellig met een donkere trappist naast mij.
Om 10.30 lag ik reeds te ronken in mijn bedje. Voor wie of waarom zou ik moeten wakker blijven vraag ik me dan af.
En zo zijn we nu weer een nieuw jaar ingezet. Misschien wat pessimistisch van mij, maar waarom een nieuw jaar vieren? Alle prijzen gaan elke keer de hoogte in na nieuwjaar. Dat vier ik niet hoor, het leven is al duur genoeg.
Dus geen kater en goed uitgeslapen, meer moet het niet zijn.
Deze middag mag ik naar mijn jongste dochter gaan eten, haar zus zal er ook zijn. En de kleinkinderen natuurlijk ook. Ik weer gelukkig.
Dus toch nog gezellige en leuke momenten.
Maar de onkosten voor de maaltijd heb ik betaald, ze verdienen wel meer dan ik ooit verdiend heb maar ze hebben ze wel harder nodig dan ik denk ik zo. Beter dat ze die centjes nu krijgen dan later als ik er niet meer ben.
Een guur weertje, maar voorlopig nog droog. Ik hoop dat het zo blijft vandaag.
Zal weeral tv kijken worden, hangt ervan af wanneer ik terug thuis zal zijn.
Zo, genoeg gezaag voor nu,
tschuss